Grupinis apsipirkimas – nauja laisvalaikio forma?
2012.06.21
Temos: Pardavimai, Vadyba.
Vilius Juraitis, generalinis „Cherry Media“ direktorius, progreso konferencijoje „Login“ bandė nupiešti Lietuvoje labai išpopuliarėjusių grupinių apsipirkimų vartotojų portretą ir atskleisti stimulus, skatinančius pirkti. Įdomu, ar šiame aprašyme rasime ir save?
„Įvairiuose specializuotuose ar kituose tinklalapiuose žmonės perka tik tuomet, kai nusprendžia, kad jiems reikia konkretaus daikto, ir jo ieško. Grupinių apsipirkimų dalyviai yra visiškai kitokie: jie nori eksperimentuoti, aktyviai gyventi, dovanoti dovanas be priežasties, gerai leisti laiką. Pavyzdžiui, viena moteris pasakojo, kad kiekvieną kartą atėjusi į darbą mato, jog laukia daugybė darbo. Na, ir ką ji daro? Įsijungia beata.lt, grupinis.lt ir smagiai praleidžia porą valandų! Mūsų klientai mėgsta išbandyti naujienas, pavyzdžiui, menstruacines taureles, nors nežino, kaip jomis naudotis. Dažniausiai pasitaikančios pirkimo priežastys pirmiausia, aišku, yra noras gauti prekę ar paslaugą pigiau. Taip pat – neturėjimas ką veikti. Tai yra gana dažna priežastis. Įsivaizduokite, artėja savaitgalis, o jūs neturite planų. Įsijungiate vieną iš tinklalapių, kur jūsų laukia savaitgalio pasiūlymas!
Daug kam tai jau tapo dienos ritualu. Iš tiesų pagrindiniai mūsų pirkėjai lankosi rytais – atsikėlę peržiūri ne tik naujienų portalų informaciją, bet patikrina ir akcijas. Vartotojams patinka, kad šiuose portaluose gali rasti viską: pradedant vibratoriumi, baigiant skalbiamaisiais kamuoliais ar savaitgalio kelione į SPA centrą bei modeliniu kirpimu. Taip taupomas laikas, nes nereikia atskirai tikrinti kelių tinklalapių – viskas viename. Maža to, taip taupomi ir pinigai. Ne viena šeima, kuri tam tikrų dalykų sau negalėjo leisti anksčiau, dabar gali, nes galutinė suma yra mažesnė ar labai panaši į prieš tai išleistą, bet keliems šeimos nariams.
Šiuo metu mūsų įmonė yra numeris vienas Lietuvoje, joje dirba apie 280 darbuotojų. Vienintelis jų tikslas – rasti ir pasiūlyti gerą akciją. Visi kiti tikslai – gretutiniai. Geros akcijos radimas užtikrina laimingiausių vartotojų atradimą, mes net gauname padėkų! Stengiamės kiekvieną rytą pateikti tokius pasiūlymus, kurie, tikėtina, labai laukiami. Per mėnesį pateikiame apie 900 akcijų, parduodame apie 90 tūkst. kuponų – prekių arba paslaugų. Per pastaruosius 12 mėnesių mes išaugome tris kartus ir pasiekėme 60 mln. litų apyvartą, kuri, tikėtina, tik didės. Kiekvieną mėnesį vis dar galime pasiūlyti naujų paslaugų ar produktų, taigi gebame stebinti ir džiuginti klientus. Tikimės, kad tai mums seksis daryti ir tolimoje ateityje, t. y. dar bent dešimt metų“, – optimistiškai nusiteikęs V. Juraitis.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.