Elektroninė prekyba: perkamiausia lietuvių prekė – televizorius

Verslas

2017.08.25

Autorius: BZN start

Temos: .

Elektroninė prekyba: perkamiausia lietuvių prekė – televizorius

„Elektromarkt“ komercijos vadovas Vitalijus Tarasevič. Tinklalapio nuotr.

Lietuviai vis dažniau apsiperka elektroninėse parduotuvėse. Įvertinę tokio apsipirkimo privalumus, mūsų šalies vartotojai internetu aktyviai perka ne tik drabužius, aksesuarus ar kitas smulkmenas, bet ir stambią buitinę įrangą. Tiesa, fizinės parduotuvės perkant internetu vis dar atlieka svarbų vaidmenį.

Galimybė greitai apsipirkti skatina e. prekybą

Vienas didžiausių buitinės technikos prekybos tinklų Lietuvoje „Elektromarkt“ prieš metus nusprendė atidaryti internetinę parduotuvę . „Įtakos šiam sprendimui turėjo ir vartotojai: vis dažniau sulaukdavome jų užklausų apie elektroninę prekybą. Nors buitinę techniką dažnas vartotojas įsigyja ne taip impulsyviai kaip, pavyzdžiui, avalynę, bet sutaupytas laikas daugeliui pirkėjų – didelė paskata pirkti internetu. Be to, lietuviai vis daugiau laiko praleidžia naršydami internete, tad ši aplinka jiems kasdien darosi vis artimesnė“, – pasakoja „Elektromarkt“ komercijos vadovas Vitalijus Tarasevič.

Populiarios ne tik smulkios prekės

 

„Pastebime, kad labiausiai auga IT prekių grupės, televizorių ir buitinės technikos pirkimai.“

V. Tarasevič.

 

Mitą, kad internetu perkami tik smulkūs ir pigūs daiktai, paneigia internetinės elektronikos parduotuvės, kuriose žmonės dažnai užsisako ne tik mobiliuosius telefonus, kroviklius, įvairias baterijas, bet ir stambius buitinės technikos prietaisus – šaldytuvus, orkaites ir televizorius.

„Per pirmus mūsų internetinės parduotuvės darbo metus pastebime, kad labiausiai auga IT prekių grupės, televizorių ir buitinės technikos pirkimai. O populiariausia preke jau ne vieną mėnesį tampa vienas iš Samsung televizorių modelių“, – teigia V. Tarasevič.

Neaplenkia fizinių parduotuvių

Lietuvoje elektroninė prekyba veikia palyginus neseniai, tad neretai vartotojai į ją vis dar žiūri atsargiai. Pasak V. Tarasevič, Lietuvos internetiniai pirkėjai pakankamai konservatyvūs, tad ir jų pirkimo kelias kitoks: „Dažnas mūsų internetinės parduotuvės pirkėjas vis dar neaplenkia ir fizinės parduotuvės. Mūsų pirkėjams svarbu apžiūrėti norimą prekę iš visų pusių, ją išbandyti ir tik tuomet užsisakyti ją internetu. Taip pat vis daugėja atvejų, kai pirkėjas užsisako prekę internetinėje parduotuvėje, tačiau ją atsiima įprastoje parduotuvėje“, – pasakoja V. Tarasevič.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.