...

Drabužiais iš Europos moteris įkvepia laimei

Verslas

2017.06.14

Autorius: Simona Kvederytė

Temos: .

Drabužiais iš Europos moteris įkvepia laimei

Viena „Be happy“ stiliaus namų įkūrėjų Agnė Duobienė. Nerijaus Šabanausko nuotr.

Iš Tauragės kilusi Agnė Duobienė (25) ilgai nesvarstė ir su šeima spontanišką idėją pavertė realybe – įkūrė stiliaus namus „Be happy“. Kad idėja pasiteisins niekas neabejojo: mažame mieste moterų daug, tačiau tikrai stilingų drabužių parduotuvių trūksta. Dabar rūbais iš Europos džiaugiasi ne tik tauragiškės – stiliaus namai duris atvėrė dar dviejuose Lietuvos miestuose.

Įkvėpė mama

Be happy“ stiliaus namuose prekiaujama stilingais, prabangiais, tačiau už prieinamą kainą parduodamais moteriškais drabužiais, avalyne ir aksesuarais iš įvairių Europos šalių. Daugiausia jų iš Italijos, nemažai iš Turkijos, Prancūzijos, Lenkijos. Drabužiai išskirtiniai – į parduotuvę atvežama naujausių mados tendencijų rūbų po kelis vienetus.

Viena stiliaus namų įkūrėjų – iš Tauragės kilusi, bet jau kurį laiką Kaune gyvenanti A. Duobienė. Vilniaus universiteto Kauno humanitariniame fakultete Agnė įgijo kultūros vadybos specialybę, šiame mieste liko ir sukūrė šeimą. Pašnekovė yra ir jau nemažą klientų būrį turinti vizažistė. Šį mėgstamą darbą derina su „Be happy“ verslu.

„Verslo imtis turbūt paskatino mamos pavyzdys – nuo pat mažens mačiau, kaip verslas vystomas. Visada žinojau, kad dirbti kažkam kitam man netiks. Nesu žmogus, kuris klausytų kitų nurodymų. Tad man patinka mano veikla – savaitgaliais dirbu su klientėmis vizažo srityje, darbo dienomis darau makiažo pamokas ir kartu prižiūriu parduotuvės verslą. Taip pat iš anksto susiplanuoju vizitus į Italiją – kad parvežčiau naujienų“, – sako A. Duobienė.

Idėja kilo netikėtai

Pirmieji „Be happy“ stiliaus namai buvo įkurti 2016 m. gegužę Tauragėje. Kiti Kaune duris atvėrė po mėnesio. Naujausi atidaryti Klaipėdoje šių metų birželį.

A. Duobienė – ne vienintelė stiliaus namų savininkė. Tai šeimos verslas. Parduotuvę Tauragėje prižiūri Agnės brolis su žmona. Klaipėdoje stiliaus namus sergi tėvai. O Agnė su vyru rūpinasi parduotuve Kaune.

Agnė pasakoja, kad nuosavo verslo idėja kilo spontaniškai. Šeimoje ne kartą virė diskusijos, ko trūksta nedideliame Tauragės mieste. Juokais išsakytas brolio pasiūlymas atidaryti drabužių parduotuvę virto realybe.

„Esu kilusi iš nedidelio Tauragės miesto. Jame stilingų drabužių įsigyti sudėtinga. Kol gyvenau Tauragėje, visuomet su šeima važiuodavome apsipirkti į Klaipėdą arba Kauną. Kai išsikrausčiau studijuoti, ne kartą su broliu ir jo žmona diskutuodavome, kad reikia įkurti Tauragėje stiliaus namus. Nusprendėme rimtai to imtis. Taip ir atsirado „Be happy“, – teigia verslininkė.

Parduotuvė išdygo per mėnesį

A. Duobienė sako, kad stiliaus namus įkūrė greitai ir paprastai. Pirmiausia atsirado parduotuvės vizija, vėliau ją papildė įvairios Agnės iš užsienio parsivežtos idėjų detalės.

 

„Investuojame, nes nenorime atsilikti nuo tendencijų, norime būti priekyje konkurentų.“

A. Duobienė.

 

„Keliaujant po pasaulį, kilo vis daugiau idėjų. Vis ką nors pamatydavau, iškart fotografuodavau ir išsisaugodavau kaip idėją. Iš viso šito atsirado savitas mūsų stiliaus namų interjeras, kuriame jį kiekvienoje naujoje parduotuvėje. Vitrinas stengiamės dekoruoti pagal aukštosios mados namus“, – pasakoja Agnė.

Stiliaus namai buvo įkurti vos per mėnesį – tiek truko rastų patalpų remontas, įrangos nupirkimas ir prekių asortimento įsigijimas.

Tačiau Agnė sako, kad investicijų stiliaus namams reikėjo nemažai. Tai šeimos santaupos. Dvi parduotuvės jau atsipirko, tačiau daug lėšų surijo trečioji, didžiausia parduotuvė.

„Investicijų reikia nuolat. Investuojame, nes nenorime atsilikti nuo tendencijų, norime būti priekyje konkurentų“, – atvirai pasakoja Agnė.

Parduotuvių populiarumą lėmė gudri reklama

A. Duobienė stengiasi ir iki šiol dirba dėl prekių ženklo „Be happy“ žinomumo. Tam padeda universitete įgytos rinkodaros žinios. Komunikacija dažniausiai vyksta per socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“.

„Stengiuosi klientus dominti tikslingomis reklamomis ir konkursais. Kartais investuojame į reklamą. Juk kuo daugiau sekėjų, tuo mažiau mūsų nuotraukos pasiekiamos. Jei nesumoki vieno kito euro, tai iš dešimties tūkstančių auditorijos žmonių naujienos gali pasiekti vos penkis ar šešis šimtus. Tad dabar džiaugiamės, kad į mūsų parduotuves atvyksta žmonių iš didžiųjų Lietuvos miestų – kad tik galėtų įsigyti išskirtinių drabužių“, – rinkodaros priemonėmis dalinasi parduotuvių savininkė.

Prie stiliaus namų reklamos prisidėjo ir žinomi žmonės. Jie, užsukę į stiliaus namus, gaudavo dovanų ir parduotuvę pareklamuodavo. Žinomumą skatino dovanos, nuolaidos.

A. Duobienė sako, kad stiliaus namų sėkmę lemia ir darbuotojai. Iš jų verslininkai daug reikalauja – jie privalo laikytis taisyklių. Tad kartu stengiasi personalui suteikti geras sąlygas, galimybes jaustis saugiems.

„Žinoma, būna ir sunkių etapų. Pas mus, kaip ir visur, po Naujųjų metų, kai šventėms paišlaidavę žmonės ima taupyti, įsivyrauja štilis. Tuomet klientus stengiamės kviestis nuolaidomis“, – pasakoja Agnė.

Planai veda į Europą

A. Duobienė sako, kad dabar svarbiausias planas yra išpopuliarinti naują parduotuvę Klaipėdoje. Kita naujos parduotuvės stotelė – Vilnius.

Kol kas „Be happy“ drabužiais prekiaujama tik Lietuvoje. Kitų miestų gyventojai rūbus gali užsisakyti ir per „Facebook“ paskyras – užsakymai siunčiami paštu. Tačiau verslininkė puoselėja idėją netrukus atidaryti elektroninę parduotuvę, o vėliau prekybą perkelti ir į Europą.

„Reikia niekada nebijoti investuoti, – tvirtai sako Agnė. – Taip pat laikytis savo užsibrėžto tikslo. Kas stengiasi, investuoja ir daro viską kaip įmanydamas iki maksimumo, vėliau gali džiaugtis puikiais rezultatais.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.