...

Septynios „YouTube“ žvaigždės, susikrovusios milijonus

Verslas

2016.07.20

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , , .

Septynios „YouTube“ žvaigždės, susikrovusios milijonus

„Smosh“ duetas - Ianas Hecoxas ir Anthony Padilla. flickr.com nuotr.

Kai 2005 m. keli buvę „PayPal“ darbuotojai sukūrė „YouTube“, vargu ar net jie patys tikėjo, kad naujasis tinklalapis iš esmės pakeis tai, kaip žmonės žiūri vaizdo turinį, ir pradės televizijos (ar bent jau tradicinės televizijos) laidotuves. Šiuo metu „YouTube“ yra antras pagal populiarumą tinklalapis visame pasaulyje (nusileidžia tik „Google“) ir tapo keliu į turtus bei šlovę daugybei naujos kartos įžymybių. Siūlome susipažinti su keliomis iš jų. Tai žmonės, kuriems „YouTube“ padėjo susikrauti milijonus.

 

Smosh“ (uždirbo apie 6 mln. dolerių)

Internetas ir kompiuteriniai žaidimai tarsi skirti vienas kitam. „Smosh“ duetas Ianas Hecoxas ir Anthony Padilla tai kuo puikiausiai išnaudoja. Geriausi draugai dar nuo šeštos klasės tapo bene pirmosiomis „YouTube“ žvaigždėmis, kai dar 2005 m. į tinklalapį įkėlė vaizdo įrašą, kuriame atliko pokemonų teminę dainą. Vaizdelis labai greitai sulaukė populiarumo ir netgi tapo pačiu populiariausiu 2006 m. vaizdo įrašu. Šis laimėjimas tapo puikiu tolesnės sėkmės pagrindu. Ilgainiui „Smosh“ evoliucionavo į labai populiarų komedijos kanalą, kurį papildo albumai, vaizdo žaidimai ir reklamos. Visa tai leidžia I. Hecoxui ir A. Padillai džiaugtis visai patogiu gyvenimu.

Toby Turneris (uždirbo apie 6,2 mln. dolerių)

Tai irgi pirmosios kartos „YouTube“ atstovas, čia suradęs savo auditoriją ir pelnęs sėkmę. Į tinklalapį kelti vaizdelius jis pradėjo dar 2006 metais. Įdomu tai, kad jaunuolis tuomet visiškai neturėjo pinigų, bet jo mama patikėjo savo sūnumi ir nupirko jam kamerą, kuri labai pravertė viename universiteto renginyje. Jame T. Turneriui pavyko nufilmuoti vieno nelaimėlio akistatą su apsauga. Vaizdo įrašas „Don’t tase me, bro“ tapo vienu pirmųjų virusinės sėkmės pavyzdžių. Šį impulsą kūrėjas puikiai išnaudojo. Jis pradėjo savo komedijos kanalą, kuris dabar turi jau daugiau nei 2 mln. sekėjų.

The Yogscast“ (uždirbo apie 6 mln. dolerių)

Tai dar vienas interneto ir vaizdo žaidimų derinys. „The Yogscast“ – tai „YouTube“ naudotojų tinklas, kurį dar 2008 m. sukūrė Lewisas Brindley. Jo pavadinimas kilo nuo populiaraus žaidimo „World of Warcraft“. L. Brindley jame turėjo grupę žaidėjų, kurie buvo taip pasivadinę. „The Yogscast“ kaip tik ir išpopuliarėjo dėl to paties „World of Warcraft“ vaizdo įrašų, kuriuose jie žaidžia ir aptaria žaidimą. Šie įrašai sulaukė milijonų peržiūrų. Šiuo metu tinklas „The Yogscast“ turi milijonus prenumeratorių ir tapo tikrų tikriausia prodiuserių įmone, kasdien kuriančia vaizdo turinį ir tinklalaides.

BluCollection“ (uždirbo apie 6,5 mln. dolerių)

„YouTube“ išsiskiria ir tuo, kad duris į sėkmę atvėrė tokiems kūrėjams, kuriems išgarsėti senaisiais metodais niekaip nebūtų pavykę. „BluCollection“ yra puikiausias to pavyzdys. Šio žmogaus net ir veido niekas nėra matęs, o ir apie save jis beveik niekada nieko nepasakoja. „BluCollection“ išgarsėjo dėl vaizdo įrašų, kuriuose jis pristato žaislus. Jo kanalas populiariausias tarp vaikų ir jų tėvų. Savo vaizdeliuose „BluCollection“ tiesiog demonstruoja žaislą, kaip jis veikia, ir tiek. Genialumas slypi paprastume, tačiau šių „YouTube“ vaizdelių peržiūrų skaičius siekia jau kelis milijardus.

Zoella (uždirbo apie 7 mln. dolerių)

Zoe Sugg, geriau žinoma slapyvardžiu Zoella, yra tikrų tikriausia „YouTube“ pelenė. Savo vaizdelius į „YouTube“ pradėjo kelti būdama vos aštuoniolikos. Tai buvo labai paprasti vaizdo tinklaraščiai, kuriuose mergina daugiausia dalydavosi grožio patarimais, namų dekoro idėjomis ir pan. Pamažu jos kanalas sulaukė vis daugiau dėmesio (dabar jos kanalas turi beveik 11 mln. prenumeratorių) ir ji tapo viena pirmųjų Jungtinės Karalystės „YouTube“ atstovų, peržengusių savo žanro ribas. Televizijos pradėjo ją kviestis į savo laidas, žurnalai rašyti straipsnius ir t. t. Jos sėkmę ir populiarumą tik patvirtino jos debiutinė knyga „Girl Online“, pasirodžiusi 2014 m. ir tapusi greičiausiai parduodamu debiutiniu romanu šalies istorijoje.

PewDiePie (uždirbo apie 9 mln. dolerių)

PewDiePie galėtų būti ir pirmojoje šio sąrašo vietoje, nes nėra tiksliai žinoma, kiek iš tikrųjų jis yra uždirbęs. Aišku tik tiek, kad suma skaičiuojama milijonais (įvairiais duomenimis, nuo 7 iki 18 mln.). Tad ką gi daro šis švedas vardu Felixas Arvidas Ulfas Kjelbergas, kad jau sugebėjo savo kanale surinkti daugiau nei 46 mln. prenumeratorių? Tai sunku paaiškinti. PewDiePie dažniausiai filmuoja save žaidžiantį kompiuterinius žaidimus ir kalbantį apie juos arba tiesiog apie šį bei tą. Kiti jo vaizdeliai labiau primena komedinius etiudus ar bandymus vaidinti. Visus juos vienija humoro ir absurdo elementai, kurie, iš visko sprendžiant, nesunkiai randa auditoriją. PewDiePie gali atrodyti kvailas ir nesuprantamas, bet šis vyrukas akivaizdžiai daro tai, kas nepalieka abejingų.

DisneyCollectorBR“ (uždirbo apie 13 mln. dolerių)

Tai viena didžiausių „YouTube“ paslapčių. Nors „DisneyCollectorBR“, ko gero, turtingiausia (ar bent jau viena turtingiausių) „YouTube“ visame pasaulyje, nelabai kas žino, kokia jos tikroji tapatybė. Aišku tik tiek, kad ji gyvena Brazilijoje ir kuria labai panašų turinį kaip ir „BluCollection“. „DisneyCollectorBR“ populiarumas ir genialumas taip pat slypi paprastume. Kiekviename vaizdelyje filmuojama labai paprasta procedūra: žaislo dėžės atidarymas, jo išpakavimas ir žaidimas. Galbūt suaugusiesiems ir sunku suprasti, kuo ypatingas šis kanalas, bet vaikai dėl jo tiesiog eina iš proto. Kiekvienas naujas vaizdelis sulaukia dešimčių ar milijonų peržiūrų, o šešėlyje besislepiančiai jų kūrėjai jau sukrovė milijonus.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.