...

Šeimos verslas pristatė kokybiškus maisto papildus

Verslas

2020.10.06

Autorius: Reda Aleliūnaitė

Temos: , , .

Šeimos verslas pristatė kokybiškus maisto papildus

Gabrielė Samuolytė Asmeninio albumo nuotr.

Maisto papildų prekių ženklą „MyLifeForce“ įkūrė tėčio ir dukros duetas: kauniečiai Mindaugas Samuolis (42) ir Gabrielė Samuolytė (23). Pasitelkę dukros medicinines (Gabrielė šiuo metu studijuoja mediciną!) ir tėčio technologines žinias, „MyLifeForce“ įkūrėjai siekia rinkai pristatyti maisto papildus, kurie reprezentuotų kokybę ir veiksmingumą.

Kaip gimė idėja kurti maisto papildus?

Vienai iš verslo įkūrėjų G. Samuolytei, prieš kelerius metus pradėjus studijuoti mediciną, kilo idėja pradėti gamintis savus maisto papildus. Ją paskatino ir tai, kad daugybės išbandytų įvairių papildų kokybė išties nedžiugino. „Per savo gyvenimą išbandžiau daugybę skirtingų papildų, stengdamasi tvarkyti kelias sveikatos problemas, tačiau nemažai kartų teko nusivilti. Mūsų verslo idėja gimė man pradėjus studijuoti mediciną, o tuo metu tėtis, M. Samuolis, įkūrė savo įmonę „PlenumLt“, prekiaujančią laboratorine įranga. Nusprendėme sujungti žinias: mano medicinines ir tėčio technologines bei ieškoti galimybių pagaminti savus maisto papildus“, – pasakoja Gabrielė. Pasak verslo įkūrėjos, produkcijos kūrimas užtruko apie dvejus metus, o prekyboje papildai pasirodė šių metų vasario pabaigoje.

Vienas iš verslo privalumų – galimybė kurti patinkantį produktą

Kalbėdama apie verslo plėtrą, G. Samuolytė atkreipia dėmesį, kad partnerių paieška yra sudėtingas procesas, ypač jei orientuojamasi į partnerius užsienyje. „Pagrindinis sunkumas yra partnerių paieška, labai sudėtinga surasti užsienio partnerių. Itin sunku parduoti aukštos kokybės produktą, nes dauguma nori pirkti pigiai ar su didele nuolaida ir neskaito, kas parašyta kitoje etiketės pusėje. Visgi mūsų šūkis yra toks, kad arba darom gerai, arba išvis nedarom“, – tvirtai sako verslo įkūrėja. Pasak Gabrielės, ieškant partnerių daug padėjo pažįstami, padėjo susisiekti su reikiamais žmonėmis, o kitus partnerius pavyko surasti parodose ar per socialinius tinklus.

Nepaisant sunkumų ieškant partnerių, savas verslas atneša daug džiaugsmo, ypač motyvuoja geri klientų atsiliepimai. „Geriausi dalykai – tai širdį glostantys grįžtančių klientų atsiliepimai, taip pat galimybė kurti, kai niekas tavęs neriboja, išskyrus finansus. Nereikia pirkti maisto papildų, juos susikuri pats. Kuri tokius papildus, kuriems jauti poreikį. Savas verslas anksčiau atrodė tik pranašumas, tačiau dabar suprantu, kad tai yra nuolatinis darbas. Nepaisant to, tai tikrai smagus procesas“, – teigia verslininkė. Pasak G. Samuolytės, savam verslui tikrai reikia skirti labai daug dėmesio, buvo reikalingos ir investicijos, tačiau laisvė kurti ir rinkai pasiūlyti kokybiškus papildus motyvuoja nesustoti.

Motyvuoja geri sugrįžtančių klientų atsiliepimai

Verslo įkūrėja džiaugiasi, kad įeiti į rinką ir paskleisti žinią apie save nebuvo labai sunku: „Žinią paskleisti nebuvo sunku turint kokybiškus ir veiksmingus produktus. Keletui klientų nusipirkus ir išbandžius mūsų papildus, žinia pradėjo sklisti iš lūpų į lūpas ir socialiniuose tinkluose, kuriuose esame ypač aktyvūs. Daugiausia atsiliepimų sulaukiame ne tik apie poveikį, bet ir apie bendravimą“, – teigia G. Samuolytė. „Visiems susidomėjusiems papasakojame apie juos dominančių papildų savybes, pakonsultuojame, patariame ir išklausome, kokios problemos juos vargina. Be to, mūsų produktai yra tinkami vegetarams bei veganams, gaminami išskirtinai švariomis sąlygomis iš kokybiškų europietiškų sudedamųjų dalių“, – sako Gabrielė. Verslininkė įsitikinusi, kad jų klientams ir partneriams taip pat labai svarbu, kad „MyLifeForce“ maisto papildai gaminami Lietuvoje. 

Aptardama tolesnę rinkodaros strategiją, G. Samuolytė pripažįsta, kad nė viena iki šiol bandyta dar nepasiteisino šimtu procentų, todėl dabar eksperimentuoja. „Bandome visiškai naują strategiją – siunčiame maisto papildus klientams, o jie už papildus moka tik tuo atveju, jei yra patenkinti“, – atskleidžia verslininkė. Rezultatų, naudojant naują rinkodaros strategiją, dar laukiama.

Patarimai augančiam verslui

„Išklausykite vienas kitą ir dirbkite komandiniu principu; būkite aktyvūs, neleiskite sau ar darbuotojams apsnūsti ir, žinoma, nesustokite net tada, kai atrodo, kad viskas blogai“, – remdamasi patirtimi ir linkėdama sėkmės pradedantiems bei augantiems verslams patarimais dalijasi „MyLifeForce“ įkūrėja Gabrielė Samuolytė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.