...

Rinkodaros veiksmai, padėsiantys tapti žinomiems per vieną dieną

Verslas

2013.10.25

Autorius: Justina Ūsaitė

Temos: .

Rinkodaros veiksmai, padėsiantys tapti žinomiems per vieną dieną

Veiksmai, padėsiantys tapti žinomiems per vieną dieną flickr.com nuotr.

Kas gali padėti išgarsėti labai greitai, gal net per dieną, jei tik tai įmanoma? Kalbiname Eimantą Sabaliauską, reklamos sistemos Adtarget.me bei internetinės reklamos tinklo „Adclick.lt“ vadovą.

Stebuklų nėra, tačiau galimybių visada turite

„Stebuklingo recepto, kaip išgarsėti per dieną, nėra. Jei galėtume pažiūrėti, ką iki išgarsėjimo veikė žinomi žmonės, pamatytume, kad 99 % iš jų sunkiai ir nuobodžiai dirbo, lėtai ėjo iki to, kas yra dabar. Vis dėlto norint išgarsėti lietuviškame internete labai didelių pastangų nereikia. Paprasčiausias būdas – tikrai nuoširdžiai apsikvailinti prieš kamerą, įdėti vaizdelį į „YouTube“, pasidalyti nuoroda su 300 draugų ir laukti savo 5 minučių šlovės“, – patirtimi dalijosi E. Sabaliauskas.

Tačiau, pasak Eimanto, dažnai tokia šlovė nieko gera neduoda: „Jei esate talentingas ir ką nors darote geriau nei kiti, dalykitės tuo su visu pasauliu. Nesvarbu, ar gerai rašote, turite gerą balsą, žinote, kaip prajuokinti žmones, ar tiesiog turite nuomonę kiekvienu klausimu, dalykitės tuo. Šlovė greičiausiai neateis per dieną, bet anksčiau ar vėliau jus kas nors pastebės ir įvertins.“

„Tie, kurie neturi talento, bet ką nors daro tikrai aistringai ir su dideliu tikėjimu (ypač primenančiu pamišimą), taip pat sulauks sekėjų ar bent jau rašančių apie juos“, – tvirtino pašnekovas.

Tiesa, iš tokios šlovės taip pat dažniausiai nieko gera nereikėtų tikėtis, bet jei jau yra noras išgarsėti bet kokiomis priemonėmis, tai galėtų būti vienas iš variantų.

Išgarsėti turint biudžetą

Jei išgarsėti siekiantis žmogus (ar įmonė) gali tam skirti nemažą biudžetą, galima pasitelkti standartinius internetinės reklamos būdus. Skyrus kelis tūkstančius litų iššokantį reklamos skydelį su jūsų nuotrauka ir įsimenamu tekstu galima parodyti beveik kiekvienam Lietuvos interneto vartotojui. Reklamą transliuojant ribotai, po vieną ar du parodymus žmogui per savaitę, ir naudojant ne tokias agresyvias reklamos formas, pasiekti kiekvieną potencialų gerbėją pavyktų ir už sąlyginai nedidelę sumą – 1 000–2 000 Lt.

„O jei jūsų biudžetas ribotas, bet norite tapti matomas siauresniame žmonių rate, tuome galite užsakyti reklamą tinkle „Facebook“, išfiltravę aktualiausias tikslines grupes. Tam tikrų pomėgių ar interesų grupės žmonėms (pavyzdžiui, „Apple“ gerbėjai) pasiekti išleisite keliolika litų per dieną ir savo tikslą pasieksite – tapsite tarp jų žinomas.

Jūsų svetainę aplankiusius vartotojus galima persekioti „Retargeting“ tipo reklama. Tai yra reklamos rodymas tik tiems žmonėms, kurie pas jus jau buvo apsilankę. Reklama rodoma žmogui visame internete – tiek lietuviškuose portaluose, tiek užsienio, nesvarbu, kur jis eitų. Tada kiekvienam jus aplankiusiam žmogui atrodys, kad esate tikrai turtingas ir žinomas, nes galite sau leisti reklamą didžiausiuose pasaulio portaluose, nors realybėje tam žmogui persekioti išleisite kelis centus per dieną“, – patarimus dalijo E. Sabaliauskas.

Tad būdų išgarsėti internete tikrai yra, tačiau tos 5 minutės šlovės dažnai turi daugiau neigiamų pasekmių nei naudos. Mano nuomone, ką nors geriau daryti tikrai profesionaliai ir nuoširdžiai, įdėti daug darbo. Tada šlovė, jei toks yra jūsų tikslas, ateis savaime.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.