PROFESINIŲ RYŠIŲ GALIA: BZN NETWORK PARTY SUGRĮŽO JAU 11-ĄJĮ KARTĄ
2025.12.11
Temos: Marketingas, Vadyba.

„BZN Network Party“ verslo profesionalus subūrė jau vienuoliktą kartą iš eilės. Keletą metų renginys vyksta penkių žvaigždučių viešbutyje „Pacai“, įsikūrusiame sostinės Didžiojoje gatvėje. Kaip ir kasmet, tai buvo galimybė susitikti ilgamečiams dalyvaujantiems ir čia dar niekada nesilankiusiems.
Svečiai džiaugėsi renginio formatu – net penki savo sričių profesionalai paruošė dešimties minučių trukmės pranešimus, kurių metu dalinosi patirtimi bei aktualiomis įžvalgomis. Vėliau visų laukė kelios valandos skirtos pažintims ir bendravimui neformalioje aplinkoje. Tarp dalyvių – nemažai sėkmingų verslininkų, politikų, ekspertų: Darius Čibonis, Dr. Žydrūnas Stankevičius, Pijus Makarevičius, Justinas Mikulskis, Laura Panovienė, Vainius Žalimas, Donatas Gavelis, Artūras Zuokas, Vytautas Majauskas, Dovilė Virbickienė, Austėja Dimaitytė-Kabašinskienė ir kt.
Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, „Pacai“ vadovė sako, kad „BZN Network Party“ labiausiai išsiskiria profesinio lengvumo atmosfera. „Šis renginys pasižymi paskatinimu bendrauti, nebijoti prieiti. Živilė Glaveckaitė dar per pirmąjį renginį sakė: „aš noriu, kad būtų tiek žmonių, kad neišvengiamai atsisuki ir bendrauji“. Toks užduotas tonas ir yra – labai laisvas, atviras, bet ir veikia geriausiai“, – šypsosi viešbučio vadovė.
Ekspertinės įžvalgos verslui
Šių metų pagrindine žinute tapo socialumo poreikis, jo kuriama nauda, net ir būtinybė – apie tai kalbėjo ne vienas pranešėjas, o vėliau šias mintis pokalbiuose dar kartą prisiminė ir dalyviai.
Dr. Živilė Glaveckaitė, „Bielini“ įkūrėja, design thinking ekspertė, verslo analitikė pristatė išskirtinį pranešimą „Verslas: kaip būti rytoj sėkmingu? Globalios tendencijos ir perspektyva“. Specialiai šiam renginiui buvo atliktas kokybinis tyrimas, apklausiant įvairius verslo atstovus. Anot jos, klientų poreikiai kinta: „jeigu praeitais metais sakiau, kad yra „lazy“ (liet. tingumas) ekonomika, nes technologijos mus verčia tingėti, šie metai metai yra „affection“ (liet. prieraišumas). Tai yra santykių kapitalo ekonomika, žmonėms trūksta ryšio, emocijų, tikrumo.“
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, „APG MEDIA“ įkūrėjas Aurimas Paulius Girčys skaitė pranešimą „Marketingas internete: strategijos 2026 metams“. Jis taip pat akcentavo augantį bendravimo ir kliento įsitraukimo poreikį bei pabrėžė technologijų – tokių kaip „ChatGPT“ – svarbą kaip naujo tipo paieškos ir užduočių atlikimo įrankį. „Leiskite auditorijai ir savo darbuotojams ne tik vartoti, bet ir dalyvauti, kurti kartu. Nebijokime kalbėtis. „Slapukai“ (angl. cookies) nebebus naudojami – daug kam tai atrodo pasaulio pabaiga. Tačiau jeigu norite, kad žmonės jumis pasitikėtų, leiskite jiems patiems duoti savo duomenis ir atsakingai juos naudokite“, – sakė A.P. Girčys.
Edgaras Galminas, kriptovaliutų investuotojas, knygų autorius ir „Lithuanian Crypto Trust“ steigėjas, aptarė 2026 metų finansų ir kripto rinkų tendencijas. Jo teigimu, verslai gali susidurti su reikšmingais pokyčiais jau kitąmet – juos lems pasaulinės ekonomikos, akcijų biržų ir ECB sprendimai. Anot jo, su ženkliais pokyčiais verslininkai gali susidurti jau ateinančiais metais – juos lemti gali įvairūs pokyčiai pasaulinėse ekonomikose, akcijų biržose, bei ECB priimami sprendimai. E.Galmino teigimu, kitąmet reikšmingas investicijas vertėtų gerai apgalvoti ir jei tik įmanoma, nuo jų susilaikyti.
Pranešimą „Dalykai, kuriuos verslai turi pasiruošti norėdami būti priekyje“ paruošė Igoris Čalovas. Jis yra verslininkas, strategas, investuotojas, taip pat verslo įmonių grupės savininkas, daugiau nei dešimties įmonių valdybos narys ir patarėjas. „Svarbu žinoti ir sekti signalus leidžiančius pasiekti tikslą. Dauguma įmonių veiklą vykdo informaciniame triukšme – duomenų turi daug, bet nežino, kaip juos panaudoti. Net ir turint strategiją, priimti tinkamus sprendimus misija tampa neįmanoma. Dažnai sprendimai daromi intuityviai, skubotai, siekiant kuo daugiau optimizacijų, tačiau nenorint deleguoti darbų savo komandai“, – dažnai pasitaikančias klaidas vardijo I.Čalovas.
Pirmąją kontaktų vakaro dalį užbaigė renginio vedėjos Lauros Dabulytės pranešimas. Viešojo kalbėjimo lektorė, TV ir radijo laidų vedėja. Viešųjų ryšių agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja dalijosi patarimais tema „Lyderio komunikacija: ko tikėtis 2026 metais?“. L.Dabulytė pastebėjo, kad dažnai verslininkai pamiršta kuo jų įmonė užsiima. „Priminkime žmonėms, ką darome. Jei pasakysite, kad „Pacai“ yra viešbutis, man tai nelabai ką reiškia. Bet jei pridėsite, kad „tai yra penkių žvaigždučių viešbutis“ – man jau bus aiškiau, žinosiu kokios yra ir mano ribos. Būtina pirmiausia sau apibrėžti kas jūs esate, kokią ir kur vertę kuriate bei komunikuoti tai aplinkai“, – patarė ji.
Nekintanti renginio ašis
Šių metų renginys – pirmasis, kai „BZN Network Party“ šeimininkai VšĮ „Baltijos Antreprenerystės Aljansas“. Ernestas Kuprinskas džiaugiasi, kad keletą mėnesių organizuotas vakaras praėjo puikiai. „Visos vietos išparduotos, labai tuo džiaugiamės. Dalyviai sakė, kad formatas – superinis, lektoriai labai įdomūs. O vėliau laukia „networkingas“, muzika su DJ, paprasta atsipalaiduoti, pabendrauti. Sulaukėme ir klausimų ar neplanuojame tokių renginių daryti dažniau – poreikis tikrai yra“, – sėkmingą vakarą apibendrina E.Kuprinskas.
Prieš dešimtmetį šį kontaktų vakarą sumaniusi ir visą tą laiką jį organizavusi Ž.Glaveckaitė sako, kad sugrįžti svečio teisėmis – ypač geras jausmas. „Fantastiška! Buvo numestas rūpestis, žinojau, kad būsiu nebe šeimininkė, o vakaro pranešėja, svečias. Labai faina, visai kitose klumpėse“, – renginio tęstinumu džiaugiasi šiuo metu Prancūzijoje veiklas plėtojanti verslininkė.
Bendradarbiaujant tikslai pasiekiami daug lengviau, o šis renginys kasmet tampa puikiu to įrodymu, todėl organizatoriai dėkoja renginio partneriams: Išskirtinio dizaino penkių žvaigždučių viešbučiui „Pacai“, Inovatyviai įmonių grupei „Bielini“, Skaitmeninės rinkodaros profesionalams „APG Media“, Kvapų marketingo sprendimams verslui „Sensum Air“, Projektų valdymo ir investicijų grupei „Altumas Group“, Verslo naujienų portalui „bznstart“.
VIP vadovų vakaro akimirkos, Viktorijos Bernadišienės nuotr.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.