PROFESINIŲ RYŠIŲ GALIA: BZN NETWORK PARTY SUGRĮŽO JAU 11-ĄJĮ KARTĄ

Verslas

2025.12.11

Autorius: Ugnė Mažonaitė

Temos: , .

PROFESINIŲ RYŠIŲ GALIA: BZN NETWORK PARTY SUGRĮŽO JAU 11-ĄJĮ KARTĄ

BZN Network Party' 2025 // V.Bernadišienės nuotr.

„BZN Network Party“ verslo profesionalus subūrė jau vienuoliktą kartą iš eilės. Keletą metų renginys vyksta penkių žvaigždučių viešbutyje „Pacai“, įsikūrusiame sostinės Didžiojoje gatvėje. Kaip ir kasmet, tai buvo galimybė susitikti ilgamečiams dalyvaujantiems ir čia dar niekada nesilankiusiems.

Svečiai džiaugėsi renginio formatu – net penki savo sričių profesionalai paruošė dešimties minučių trukmės pranešimus, kurių metu dalinosi patirtimi bei aktualiomis įžvalgomis. Vėliau visų laukė  kelios valandos skirtos pažintims ir bendravimui neformalioje aplinkoje. Tarp dalyvių – nemažai sėkmingų verslininkų, politikų, ekspertų: Darius Čibonis, Dr. Žydrūnas Stankevičius, Pijus Makarevičius, Justinas Mikulskis, Laura Panovienė, Vainius Žalimas, Donatas Gavelis, Artūras Zuokas, Vytautas Majauskas, Dovilė Virbickienė, Austėja Dimaitytė-Kabašinskienė ir kt.

Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, „Pacai“ vadovė sako, kad „BZN Network Party“ labiausiai išsiskiria profesinio lengvumo atmosfera. „Šis renginys pasižymi paskatinimu bendrauti, nebijoti prieiti. Živilė Glaveckaitė dar per pirmąjį renginį sakė: „aš noriu, kad būtų tiek žmonių, kad neišvengiamai atsisuki ir bendrauji“. Toks užduotas tonas ir yra – labai laisvas, atviras, bet ir veikia geriausiai“, – šypsosi viešbučio vadovė.

Ekspertinės įžvalgos verslui 

Šių metų pagrindine žinute tapo socialumo poreikis, jo kuriama nauda, net ir būtinybė – apie tai kalbėjo ne vienas pranešėjas, o vėliau šias mintis pokalbiuose dar kartą prisiminė ir dalyviai.

Dr. Živilė Glaveckaitė, „Bielini“ įkūrėja, design thinking ekspertė, verslo analitikė pristatė išskirtinį pranešimą „Verslas: kaip būti rytoj sėkmingu? Globalios tendencijos ir perspektyva“. Specialiai šiam renginiui buvo atliktas kokybinis tyrimas, apklausiant įvairius verslo atstovus. Anot jos, klientų poreikiai kinta: „jeigu praeitais metais sakiau, kad yra „lazy“ (liet. tingumas) ekonomika, nes technologijos mus verčia tingėti, šie metai metai yra „affection“ (liet. prieraišumas). Tai yra santykių kapitalo ekonomika, žmonėms trūksta ryšio, emocijų, tikrumo.“

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, „APG MEDIA“ įkūrėjas Aurimas Paulius Girčys skaitė pranešimą „Marketingas internete: strategijos 2026 metams“. Jis taip pat akcentavo augantį bendravimo ir kliento įsitraukimo poreikį bei pabrėžė technologijų – tokių kaip „ChatGPT“ – svarbą kaip naujo tipo paieškos ir užduočių atlikimo įrankį. „Leiskite auditorijai ir savo darbuotojams ne tik vartoti, bet ir dalyvauti, kurti kartu. Nebijokime kalbėtis. „Slapukai“ (angl. cookies) nebebus naudojami – daug kam tai atrodo pasaulio pabaiga. Tačiau jeigu norite, kad žmonės jumis pasitikėtų, leiskite jiems patiems duoti savo duomenis ir atsakingai juos naudokite“, – sakė A.P. Girčys.

Edgaras Galminas, kriptovaliutų investuotojas, knygų autorius ir „Lithuanian Crypto Trust“ steigėjas, aptarė 2026 metų finansų ir kripto rinkų tendencijas. Jo teigimu, verslai gali susidurti su reikšmingais pokyčiais jau kitąmet – juos lems pasaulinės ekonomikos, akcijų biržų ir ECB sprendimai. Anot jo, su ženkliais pokyčiais verslininkai gali susidurti jau ateinančiais metais – juos lemti gali įvairūs pokyčiai pasaulinėse ekonomikose, akcijų biržose, bei ECB priimami sprendimai. E.Galmino teigimu, kitąmet reikšmingas investicijas vertėtų gerai apgalvoti ir jei tik įmanoma, nuo jų susilaikyti.

Pranešimą „Dalykai, kuriuos verslai turi pasiruošti norėdami būti priekyje“ paruošė Igoris Čalovas. Jis yra verslininkas, strategas, investuotojas, taip pat verslo įmonių grupės savininkas, daugiau nei dešimties įmonių valdybos narys ir patarėjas. „Svarbu žinoti ir sekti signalus leidžiančius pasiekti tikslą. Dauguma įmonių veiklą vykdo informaciniame triukšme – duomenų turi daug, bet nežino, kaip juos panaudoti. Net ir turint strategiją, priimti tinkamus sprendimus misija tampa neįmanoma. Dažnai sprendimai daromi intuityviai, skubotai, siekiant kuo daugiau optimizacijų, tačiau nenorint deleguoti darbų savo komandai“, – dažnai pasitaikančias klaidas vardijo I.Čalovas.

Pirmąją kontaktų vakaro dalį užbaigė renginio vedėjos Lauros Dabulytės pranešimas. Viešojo kalbėjimo lektorė, TV ir radijo laidų vedėja. Viešųjų ryšių agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja dalijosi patarimais tema „Lyderio komunikacija: ko tikėtis 2026 metais?“. L.Dabulytė pastebėjo, kad dažnai verslininkai pamiršta kuo jų įmonė užsiima. „Priminkime žmonėms, ką darome. Jei pasakysite, kad „Pacai“ yra viešbutis, man tai nelabai ką reiškia. Bet jei pridėsite, kad „tai yra penkių žvaigždučių viešbutis“ – man jau bus aiškiau, žinosiu kokios yra ir mano ribos. Būtina pirmiausia sau apibrėžti kas jūs esate, kokią ir kur vertę kuriate bei komunikuoti tai aplinkai“, – patarė ji.

Nekintanti renginio ašis

Šių metų renginys – pirmasis, kai „BZN Network Party“ šeimininkai VšĮ „Baltijos Antreprenerystės Aljansas“. Ernestas Kuprinskas džiaugiasi, kad keletą mėnesių organizuotas vakaras praėjo puikiai. „Visos vietos išparduotos, labai tuo džiaugiamės. Dalyviai sakė, kad formatas – superinis, lektoriai labai įdomūs. O vėliau laukia „networkingas“, muzika su DJ, paprasta atsipalaiduoti, pabendrauti. Sulaukėme ir klausimų ar neplanuojame tokių renginių daryti dažniau – poreikis tikrai yra“, – sėkmingą vakarą apibendrina E.Kuprinskas.

Prieš dešimtmetį šį kontaktų vakarą sumaniusi ir visą tą laiką jį organizavusi Ž.Glaveckaitė sako, kad sugrįžti svečio teisėmis – ypač geras jausmas. „Fantastiška! Buvo numestas rūpestis, žinojau, kad būsiu nebe šeimininkė, o vakaro pranešėja, svečias. Labai faina, visai kitose klumpėse“, – renginio tęstinumu džiaugiasi šiuo metu Prancūzijoje veiklas plėtojanti verslininkė.

Bendradarbiaujant tikslai pasiekiami daug lengviau, o šis renginys kasmet tampa puikiu to įrodymu, todėl organizatoriai dėkoja renginio partneriams: Išskirtinio dizaino penkių žvaigždučių viešbučiui „Pacai“, Inovatyviai įmonių grupei „Bielini“, Skaitmeninės rinkodaros profesionalams „APG Media“, Kvapų marketingo sprendimams verslui „Sensum Air“, Projektų valdymo ir investicijų grupei „Altumas Group“, Verslo naujienų portalui „bznstart“.

VIP vadovų vakaro akimirkos, Viktorijos Bernadišienės nuotr.

_60A7626 _60A7621 _60A7636 _60A7653 _60A7654-Edit _60A7666 _60A7674 _60A7681 _60A7697 _60A7709 _60A7714 _60A7715 _60A7719 _60A7726 _60A7732 _60A7736 _60A7742 _60A7744 _60A7747 _60A7751 _60A7756 _60A7765 _60A7766 _60A7771 _60A7773 _60A7777 _60A7783 _60A7786 _60A7790 _60A7791 _60A7794 _60A7799 _60A7800 _60A7801 _60A7813 _60A7815 _60A7816 _60A7833 _60A7840 _60A7869-Edit-Edit _60A7877 _60A7881 _60A7896 _60A7901 _60A7905 _60A7918 _60A7928 _60A7946 _60A7957 _60A7961 _60A7973 _60A7985 _60A7989 _60A7993 _60A8008 _60A8009 _60A8019 _60A8021 _60A8022 _60A8029 _60A8047 _60A8060 _60A8092 _60A8101 _60A8113 _60A8139 _60A8160 _60A8186 _60A8194 _60A8197 _60A8198 _60A8200 _60A8204 _60A8205 _60A8209 _60A8235 _60A8239 _60A8255 _60A8258 _60A8260 _60A8278 _60A8281 _60A8310 _60A8321 _60A8337 _60A8357

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.