Populiariausias web analitikos įrankis – Google Analytics
2013.07.17
Temos: Marketingas.
Vienas geriausių Google produktų be abejonės yra Google Analytics (GA). 2005 m. pabaigoje paleistas ir 2011 m. gerokai atnaujintas įrankis dabar yra populiariausias pasaulyje – 56% įmonių jį naudoja kaip vienintelę web analitikos priemonę.
Econsultancy užvakar paskelbto penkių tyrimų apibendrinimo duomenys rodo, kad nuo 2009 m. jo populiarumas išaugo 243%.
Tyrimas remiasi beveik 900 skaitmeninės rinkodaros profesionalų apklausomis, atliktomis 2008 – 2012 m. Jų metu GA vartotojų buvo klausiama apie naudojimo įpročius ir tikslus. 86% GA naudoja nustatyti srauto ir konversijų KPI, 75% – kampanijų sekimui:
Multichannel funnel’į sistemoje kol kas stebi tik 23% vartotojų, tačiau labai tikėtina, kad augant e-komercijai ir stiprėjant konkurencijai, marketingistai turės ieškoti būdų optimizuoti kampanijas ir GA naudojimas dar intensyvės.
Visgi, 11% apklausos dalyvių Google Analytics nenaudoja, dauguma pasikliaudami kitomis analitikos platformomis. Lietuvoje ši dalis, tikėtina, būtų didesnė, tačiau dėl kitų priežasčių – visų pirma menko susipažinimo su web analitika apskritai.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.