...

Paaiškėjo statistika, kokie el. laiškai daugiausia parduoda

Verslas

2023.08.30

Autorius:

Temos: , .

Paaiškėjo statistika, kokie el. laiškai daugiausia parduoda

Rytis Laurinavičius, „Omnisend” Įmonės archyvo nuotr.

Įmonės visame pasaulyje naudoja el. pašto rinkodarą kaip neatsiejamą priemonę, papildančią jų vykdomus rinkodaros veiksmus. Norėdami sužinoti daugiau, atskleiskime esminį įvairių strategiškai suprojektuotų el. laiškų vaidmenį ir jų poveikį verslui.

Labai konkurencingame e. prekybos pasaulyje sėkmė priklauso nuo įmonės gebėjimo ne tik pritraukti klientus, bet ir paversti juos lojaliais pirkėjais. Klientų pritraukimas į internetinę parduotuvę yra tik pirmas žingsnis.  Tikslas – nukreipti juos į sklandžią kelionę, kurios rezultatas – pirkimas. Būtent čia svarbus konversijos rodiklis.

Konversijos rodikliai turi įtakos pajamoms ir bendram verslui

Konversijų rodikliais matuojama procentinė svetainės lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą, pavyzdžiui, perka. Interneto mažmenininkams konversijų rodikliai daro tiesioginę įtaką jų pajamoms ir bendram verslo augimui. Didelis konversijų rodiklis reiškia, kad didelė dalis lankytojų yra mokantys klientai, o tai rodo mažmenininko rinkodaros pastangų veiksmingumą.

Automatiniai rinkodaros el. laiškai tapo galinga konversijų skatinimo elektroninėje prekyboje priemone. Šie el. laiškai yra strategiškai sukurti taip, kad sudomintų klientus ir paskatintų juos pirkti. Tačiau skirtingi el. laiškų tipai turi skirtingus tikslus ir yra skirti skirtingiems klientų kelionės etapams.

Supratimas, kokie el. laiškų tipai geriausiai veikia pagal konversijų rodiklius, gali padėti interneto mažmenininkams optimizuoti el. pašto rinkodaros strategijas ir padidinti investicijų grąžą.

Daugiausia konversijų sulaukiantys el. laiškai

Omnisend” duomenys atskleidžia vertingų įžvalgų apie skirtingų rinkodaros el. laiškų tipų konversijos rodiklius:

omnisend

 

Pirmauja el. laiškai informuojantys el. laiškai, kai atsiranda galimybė įsigyti anksčiau sandėlyje nebuvusį produktą (angl. Back-in-Stock). Back-in-Stock” laiškai pasižymi aukščiausiu konversijos rodikliu – 7,3 %. Šie laiškai skatina klientų susidomėjimą papildytomis prekių atsargomis, todėl natūraliai skatina nedelsiant pirkti.

Antroje vietoje su 3 % konversijos rodikliu rikiuojasi sveikinimo laiškai (angl. welcome), kurie skatina ankstyvą naujų klientų įsitraukimą.

Trečioje vietoje – užsakymų patvirtinimai ir pranešimai apie apleistą pirkinių krepšelį taip pat lemia gana aukštus konversijos rodiklius – 3 % ir 2,4 %.

Aukščiau pateiktoje diagramoje daugiausia dėmesio skiriama automatinių el. prekybos rinkodaros el. laiškų paspaudimų ir konversijų rodikliams 2022 m. Paspaudimo iki konversijos rodiklis parodo procentinę el. laiško gavėjų, kurie paspaudė el. laiške esančią nuorodą ir vėliau atliko norimą veiksmą. Pavyzdžiui, įsigijo pirkinį, dalį. Nors konversijos rodiklis parodo bendrą svetainės lankytojų ar gavėjų, atlikusių pirkimą, procentinę dalį, paspaudimo iki konversijos rodiklis konkrečiai orientuotas į gavėjų, kurie sąveikavo su el. laišku spustelėdami nuorodą, pogrupį.

Motyvuojantys veiksmai: Pasveikinimo laiškai išsiskiria 56,8 % paspaudimų ir konversijų rodikliu

Tarp analizuotų el. laiškų tipų sveikinimo el. laiškai pasižymi aukščiausiu 56,8 % paspaudimų ir konversijų rodikliu. Tai tam tikra prasme natūralu, nes internetinės parduotuvės lankytojai paprastai registruojasi tik tada, kai jau galvoja apie pirkinį. Apie apleistą krepšelį informuojantys el. laiškai taip pat pasižymi gerais rezultatais – 44,4 % paspaudimų iki konversijos rodiklis.

Logiška, kad tų tipų el. laiškai, kurie reikalauja, kad klientas iš anksto atliktų veiksmus, pavyzdžiui, naujai užregistruotų paskyrą arba spustelėtų mygtuką „informuok mane, kai vėl bus sandėlyje“, lemia didesnes konversijas tiek apskritai, tiek matuojant pagal paspaudimus.

Pagrindinės išvados:

1. Automatizuoti rinkodaros el. laiškai tampa vis svarbesne galinga priemone, padedančia paspartinti konversijas elektroninėje prekyboje.

2. Didžiausias konversijų rodiklis – 7,3 % – yra atsargoje esančių prekių el. laiškuose, antroje vietoje – sveikinimo el. laiškai su 3 % konversijų rodikliu.

3. Pasveikinimo laiškai pasižymi nepaprastai aukštu 56,8 % paspaudimo iki konversijos rodikliu. 4. Elektroniniai laiškai, kuriais vartotojams pranešama apie apleistą krepšelį, pasižymi aukštais rodikliais – 44,4 % paspaudimų iki konversijos.

Informacija parengta remiantis ecommercedb.com šaltiniu.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.