...

„Margot style“ įkūrėjai: „Geriausia reklama – rekomendacijos“

Verslas

2014.10.07

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„Margot style“ įkūrėjai: „Geriausia reklama – rekomendacijos“

Grožio verslo „Margot style“ įkūrėjai - Seržas Gandžumianas ir Asta Nevedomskytė. Dianos Vaitkevičienės nuotr.

Dešimtys makiažo ir stiliaus kursų visame pasaulyje, didelė fotosesijų patirtis, dešimtmetis vadovaujamo darbo ir noras save mylinčioms moterims padėti atrasti stilių bei išmokyti rūpintis savimi. Visa tai prieš metus Astą Nevedomskytę atvedė į grožio verslą. Kartu su geru pažįstamu dizaineriu Seržu Gandžumianu suvieniję jėgas, grožio industrijos puoselėtojai pristato projektą „Margot style“.

Kuria tai, kas gražu ir tinka

„Moterys visko ieško po vienu stogu. Tačiau pastebėjau, kad Lietuvoje trūksta vietų, kur tai galima rasti. Jau seniai domiuosi makiažu, stiliumi, dirbu su fotosesijomis. Taip atėjo noras padėti moterims atrodyti gražiai. Pažinodama Seržą kaip gerą profesionalą, pasiūliau jam prisijungti prie mano idėjos įgyvendinimo ir taip šalia mano paslaugų gimė jo stiliaus konsultacijos, stilingų aksesuarų kūrimas: diržai, rankinės, kaklaskarės bei daugybė kitų taip reikalingų stiliaus ir įvaizdžio kūrimo smulkmenų. Taigi jau dabar klientai pas mus gali gauti įvaizdžio ir stiliaus konsultacijų, makiažą, fotosesiją, reikalingų priemonių, seminarų stiliaus ir makiažo klausimais, individualių pamokėlių“, – aibę vos prieš metus įkurtoje veikloje teikiamų paslaugų vardija A. Nevedomskytė.

S. Gandžiumianas priduria: „Stengiamės, kad mūsų koncepcija ne tik sutaptų su vartojimu, bet ir neleistų klientui pasiklysti mados jūroje. Šiandien pasiūla yra gana didelė ir žmonės sutrinka, ką su kuo derinti. Mada negailestinga ir beveidė, neturi nieko bendra su asmenybe. Tai tik bendra žinutė, kurioje vos spėji susiorientuoti, o ji jau pasikeičia… Tarsi yra daug vietos kūrybiškumui, bet ne visi jame randa savo stilingą kelią. Tuomet mes patariame, kaip ir kas turi derėti, duodame gerų ir veiksmingų priemonių. Juk nebūtinai tai, kas gražu ar madinga, tinka žmogui, dažniausiai atvirkščiai. Taigi norime žmonėms padėti išrinkti, kas jiems tinka, o ne kas madinga, patinka ir brangiai kainuoja. Mūsų sprendimai gana lankstūs. Tad prieinamas paslaugas gali rasti kiekviena moteris.“

Į reklamą daug neinvestuojame. Mes verčiau renkamės daugiau lėšų skirti prekėms. Ir jas pritaikyti pagal klientų poreikius.

A. Nevedomskytė

Paslaugas reikia suprasti

Dizainerė pasakoja komandą besirenkanti pagal poreikį. Esą nuolat su projektu darbuojasi tik ji ir S. Gandžiumianas. O gimus idėjoms, jie randa, kas jas įgyvendina: specialistai, partneriai. Taip yra todėl, kad su žmonėmis dirbama pagal jų poreikius. Kol kas investuotojų kolegos sako neieškantys, verčiasi iš asmeninių lėšų. Jas skiria prekėms ir paslaugoms tobulinti, jų spektrui plėsti.

„Klientų kažkaip ypatingai neviliojome. Aš turiu savo būrį žmonių, kurie domisi šia sritimi, Seržas turi savo. Pamažu pradėjo viskas plėstis, žinia keliauti iš lūpų į lūpas. Labai padėjo rekomendacijos. Į reklamą daug neinvestuojame. Mes verčiau renkamės daugiau lėšų skirti prekėms. Ir jas pritaikyti pagal klientų poreikius. Kol kas tai vien investicijų metas. Apie projekto apsimokėjimą kol kas nėra kalbos. Tačiau perspektyvas matome dideles“, – tikina A. Nevedomskytė.

„Turime užtikrinti, kad mūsų produktas būtų reikalingas. Nes stiliaus paslaugas ne visi supranta, kartais riekia žmogų įtikinti, kad jam reikia pasitarti, pasikonsultuoti. Tai kainuoja daug laiko ir pastangų. Ir priemonių, žinoma“, – sako dizaineris S. Gandžiumianas.

Ir didelei patirčiai reikia laiko

„Aš visada už konkurenciją, – teigia projekto „Margot style“ kūrėja. – Nes tai skatina pasitempti. O klientas lygindamas parodo, kad esi geresnis, jei jis tave renkasi. Aš, tiesą sakant, dar nemačiau tokio projekto, kuriame būtų siūlomas toks spektras paslaugų. O štai jau yra ir kas mus kopijuoja. Tačiau iššūkiai mus lydi kiekvieną dieną. Visus juos stengiamės išspręsti sklandžiai. Tačiau be jų nebūtų pažangos, naujovių, tempo.“

„Plėtoti idėją reikią pasiruošti. Jei turi tam lėšų, tai toli gražu nereiškia, kad jau viskas padaryta. Tai, deja, tik viena iš daugybės priemonių. Jei idėja gera bei reikalinga, o jūs ja tikite, sukursite ir produktus, ir paslaugas, o atlygis ateis“, – paklausus, kas svarbu verslo kūrimo pradžioje, pataria S. Gandžiumianas.

O A. Nevedomskytė priduria: „Jei yra daug investicijų, veiklos įkūrimas užtruks trumpiau, jei finansų tenka laukti – ilgiau. Jaunimas dažnai nori viską turėti čia ir dabar. Taip nebus net ir su didele patirtimi. Klientai šiais laikais reiklūs, jiems nepasiūlysi to, ko jie nenori ar jiems nereikia. Tad svarbu, kad jie būtų patenkinti. Tada jie sugrįš ir dar jus rekomenduos.“

„Margot style“

123-1412660576-599053.jpg 123-1412660576-208124.jpg 123-1412660576-165578.jpg 123-1412660576-709790.jpg 123-1412660576-245618.jpg 123-1412660576-785381.jpg 123-1412660576-292837.jpg 123-1412660576-516722.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.