...

Kaip pasiekti klientus neturint biudžeto?

Verslas

2013.04.15

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: , .

Kaip pasiekti klientus neturint biudžeto?

„Coca-Cola“ reklamos biudžetas siekia apie 2,9 mlrd. JAV dolerių, o šį prekių ženklą atpažįsta 94 proc. pasaulio gyventojų. Jūsų biudžetas mažas, tadėl manote, jog neturite galimybių pasiekti klienus? Prieštaraujame! bzn start fotomontažas

Gėrimo „Coca-Cola“ reklamos biudžetas siekia apie 2,9 mlrd. JAV dolerių, o šį prekių ženklą atpažįsta 94 proc. pasaulio gyventojų. Jūsų įmonės reklamos biudžetas toks mažas, kad beveik lygus nuliui, tad manote, jog neturite galimybių pasiekti klienus? Prieštaraujame.

Nesustokite vietoje

Pirmiausia turime išmokti vieną svarbią pamoką: negalima nepasikliauti tik likimu ar sėkme.

Norint ką nors pasiekti reikia daug dirbti ir nuolat stengtis. Nelaukite, kol praeis vadinamieji sunkūs laikai. Veikite. Sekite sėkmės lydimų kompanijų (nebūtinai didelių) pavyzdžiais, analizuokite jų rinkodaros strategijas, nuolat ieškokite originalių arba jau pasiteisinusių būdų, kaip prisistatyti klientams ir pristatyti savo produkciją.

Tinklaraščiai ir socialiniai tinklai

Tai bene paprasčiausias ir efektyviausias būdas padėti klientams rasti jus, o jums – klientus. Nepatikėtume, jei sakytumėte, jog pirmiausia informacijos apie ką nors ieškote ne internete. Taip elgiasi ir potencialūs jūsų klientai. Tad pasirūpinkite, kad internete būtumėte matomi. Pradedant paprasčiausiais internetiniais įmonių katalogais, baigiant tinklaraščiais, socialinių tinklų paskyromis, prisistatymais lankomiausioje interneto svetainėje „YouTube“.

Pateikite išsamią ir įdomią informaciją savo tinklaraštyje ar socialinio tinklo paskyroje. Netingėkite jos atnaujinti, nuolat pildykite. Pasirūpinkite, kad jūsų įmonės paskyra socialiniame tinkle atrodytų gražiai, nes vartotojams estetika labai svarbi. Kita vertus, turėti paskyrą neužtenka. Nuolat bendraukite ir būkite išradingi.

Verslo konferencijos

Jei gaminate produktą ar galite pasiūlyti savo paslaugas verslui (B2B), tapkite nuolatiniu verslo konferencijų, kitokių renginių dalyviu. Čia jūsų laukia ne tik įdomios pažintys, bet ir galimybė tiesiogiai pasiūlyti savo prekes ar paslaugas potencialiems klientams, susirasti verslo partnerių.

Jei orientuojatės į paprastus vartotojus, tokiose konferencijose ar mokomojo pobūdžio renginiuose galite išgirsti nepaprastai naudingų patarimų, kaip juos pasiekti. Be to, kas jums trukdo per renginį ar po jo prieiti prie kurio nors verslo rykliu tituluojamo asmens ir užduoti jam keletą svarbių klausimų?

Renginiai visuomenei

Jei, pavyzdžiui, pardavinėjate fototechniką, pasiūlykite kokiai nors bendruomenei surengti fotografijos paskaitą. Jūsų idėją išskėstomis rankomis sutiks mokslo įstaigos ir užimtumo centrai (fotografija domina daugelį, nes su socialiniais tinklais atkeliavo mada dalytis kuo įmantresnėmis fotografijomis).

Pardavinėjate drabužius? Gal Vilniaus Gedimino prospektas gali tapti jūsų modelių podiumu? Tik nepatingėkite pasirūpinti skrajutėmis.

Patikėkite, kad rasti savo produktui ar prekei originalų pristatymo būdą tikrai galite.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.