...

Kaip įdarbinti savo interneto puslapį?

Verslas

2015.03.02

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: , .

Kaip įdarbinti savo interneto puslapį?

„Emotion.lt“ įkūrėjas - Raimondas Nausėda. Asmeninio albumo nuotr.

Interneto svetainė – jūsų veidas, pirmasis ir dažnai vienintelis būsimų klientų ryšys su jumis. Todėl būtina atsakyti į klausimus: ko tikitės iš savo naujos svetainės ar portalo? Kokius rezultatus norėtumėte matyti atidarę e. parduotuvę? Apie tai, kaip maksimaliai išnaudoti savo interneto svetainės galimybes, šnekučiavomės su „Emotion.lt“ įkūrėju Raimondu Nausėda. Mūsų pašnekovas jau daugiau kaip dešimt metų dirba su įvairaus pobūdžio projektais: įmonių pristatymu internete, e. komercija bei portalais.

Svarbiausia – verslo tikslas

Dėmesys turi būti skirtas konkretiems tikslams suformuluoti. Tai pirmas žingsnis, nuo kurio reikėtų pradėti. „Per daug dažnai verslininkai puola į projektą neapgalvoję strateginių tikslų, o remiasi tradicine išmintimi – padaryti tai, ką jau padarė konkurentai, arba tai, ką patys pastebėjo internete. Svetainės tikslus turi padiktuoti verslo tikslai“, – pabrėžia ekspertas. Anot R. Nausėdos, net ir pats ambicingiausias interneto projektas neatneš laukiamos naudos, jei nebus priderintas prie jūsų verslo tikslų.

Dabartinė interneto erdvė yra sudėtingesnė nei bet kada, todėl neverta sau užsikrauti naštos išmanyti ją nuodugniai. Tapkite savo verslo guru, o dėl interneto priemonių pasitarkite su specialistais, kurie sugeba jus suprasti ir, įvertinę jūsų tikslus, biudžetą bei kitus veiksnius, gali pasiūlyti priemonių.

R. Nausėda

„Net tuo pačiu verslu užsiimančios įmonės gali interneto puslapiui iškelti skirtingų uždavinių. Esminės ir dažnai naudojamos interneto puslapio funkcijos yra komunikacijos (viešinimas, supažindinimas, išsamios informacijos teikimas, konkurencinio pranašumo demonstravimas) automatizavimo (savitarnos, verslo proceso iškėlimas iš tradicinės erdvės į elektroninę, sąsajų su kitomis svetainėmis ir (ar) sistemomis sukūrimo) ir pardavimo: užklausų kūrimo, e. prekybos“, – pagrindines interneto svetainių funkcijas įvardija pašnekovas.

Paklaustas, kaip maksimaliai išnaudoti svetainės galimybes, R. Nausėda šypteli: „Kažin ar galima jas visas išnaudoti. Ko gero, reikėtų atsisakyti perfekcionistinio požiūrio, kad galima pasiekti maksimumą. Tai nepraktiška, neįgyvendinama. Verčiau reikėtų sutelkti dėmesį į esminius verslui rūpimus klausimus, dirbti su svarbiausiais, verslui daugiausia naudos suteikiančiais dalykais.“

Formos, puslapiai, prekių krepšeliai, nuolaidų kuponai, sąsajos su išorinėmis sistemomis… Priemonių įdarbinti savo interneto puslapį – begalybė, bet svarbiausia tikslas. „Jei nežinote, kur keliaujate, tai nė vienas žemėlapis nepadės. Verčiau iškelkite tikslus, o dėl priemonių pasitarkite su kompetentingais profesionalais. Dabartinė interneto erdvė yra sudėtingesnė nei bet kada, todėl neverta sau užsikrauti naštos išmanyti ją nuodugniai. Tapkite savo verslo guru, o dėl interneto priemonių pasitarkite su specialistais, kurie sugeba jus suprasti ir, įvertinę jūsų tikslus, biudžetą bei kitus veiksnius, gali pasiūlyti priemonių“, – sako pašnekovas.

Ką gali internetinė rinkodara?

Internetinės rinkodaros pranašumai akivaizdūs: potencialūs klientai lengvai randa jūsų verslą internete, į jūsų puslapį nukreipiamas kokybiškas lankytojų srautas, auga tiesiogiai ir netiesiogiai iš apsilankymų gaunamos pajamos. Interneto įtaka vartotojų sprendimams nuolat didėja.

Sukaupę patirtį dirbdami interneto erdvėje, „Emotion.lt“ specialistai išanalizavo vartotojų elgsenos ypatumus. R. Nausėda pateikia šias internetinės rinkodaros galimybes:

• greitai ir tiksliai nukreipsite kokybišką lankytojų srautą į savo svetainę;

• pagerinsite svetainės vartotojų sąsają;

• parduosite daugiau prekių ir paslaugų;

• užmegsite ir palaikysite ryšį su potencialiais ir grįžtančiais pirkėjais;

• pagerinsite svetainės matomumą paieškos sistemų pateikiamuose rezultatuose.

Eksperto pasiteiravus, ar tikslinga savo interneto puslapį sieti su socialiniu tinklu „Facebook“ (kas šiais laikais itin populiaru), R. Nausėda teigia, kad vienareikšmiško atsakymo nėra: „Priklauso nuo daugelio veiksnių: verslo srities, turimų išteklių, klientų amžiaus grupės ir kitų dalykų.“

Kaip keisis interneto puslapiai?

Pašnekovo nuomone, interneto puslapiai per ateinančius dvejus metus taps vis labiau pritaikyti mobiliesiems įrenginiams – telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. „Be to, interneto puslapiai turėtų tapti saugesni dėl „Google“ ir kitų didžiųjų technologijų bendrovių vykdomos politikos. Jeigu to dar nepadarėte, turėtumėte pasirūpinti informacijos perdavimo ir laikymo saugumu“, – pataria R. Nausėda.

Apibendrinant sėkmingas interneto puslapis yra toks, kuris padeda pasiekti verslo tikslus: parduoti daugiau, suformuoti tinkamą įvaizdį, leisti vartotojui gauti rūpimą informaciją, sumažinti netikslingų skambučių skaičių, suteikti savitarnos galimybę.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.