...

Kaip atkreipti šiuolaikinių praeivių dėmesį?

Verslas

2018.04.23

Autorius: Eglė Jurevičiūtė

Temos: , , .

Kaip atkreipti šiuolaikinių praeivių dėmesį?

Kamilė Kaselytė. Asmeninio albumo nuotr.

Prekiaujant mugėse atsiskleidžia ne tik pirkėjų poreikiai, bet ir prekybininkų išradingumas, išskirtinumas. Atkreipti praeivių dėmesį – iššūkis net ir patyrusiam prekybininkui. Kaip išsiskirti iš it bitės zujančios prekybininkų minios ir sukurti patrauklų prekybos stendą, pataria rinkodaros ir komunikacijos konsultantė Kamilė Kaselytė, teikianti prekių ženklams paslaugas ženklodaros, viešųjų ryšių ir plėtros tarptautinėse rinkose klausimais.

 

Pasiūlyti prekę negana

Pasak K. Kaselytės, šiuolaikiniams vartotojams nebeužtenka tiesiog pasiūlyti produktą. Jiems reikia parduoti patirtį, istoriją, svajonę. O jeigu siekiate reklamuoti savo prekių ženklą mugėse sukurdami stendą, kuris padėtų išsiskirti iš minios ir būtų ne tik vizualiai patrauklus, jis turi skleisti aiškią žinutę vartotojui.

„Siekiant išsiskirti iš prekybininkų mugėse, privalu pagalvoti apie žinutę, kurią skleisite auditorijai. Stendas turėtų būti interaktyvus, siūlantis kažką pamatyti, išbandyti, aiškiai komunikuojantis įmonės pavadinimą, vertybes, teikiamą naudą. Svarbu išnagrinėti vartotojų segmentą, išsiaiškinti, kas jūsų vartotojui priimtina ir kokie elementai labiausiai patrauks jo dėmesį“, – teigia rinkodaros ir komunikacijos konsultantė.

Kuriant prekybos stendą, rekomenduojama atkreipti dėmesį į smulkmenas. Svarbios pasirenkamos detalės, spalvos, formos, dizainas. Sujungus visus aspektus ir sukūrus įsimintiną prekių ženklą, galima tikėtis likti pastebėtam konkurencingoje aplinkoje.

Interaktyvus stendas vaikams ir suaugusiesiems

 

„Pasitelkę technologijas, galite sulaukti daugiau dėmesio – interaktyvios lentos, žaidimai prikausto dėmesį.“

K. Kaselytė.

 

Anot pašnekovės, kuriant prekybos stendą, vertėtų pasinaudoti išmaniųjų technologijų teikiamomis galimybėmis. Ne paslaptis, kad vizualiai efektyvūs ir originalūs prekybos stendai prikausto ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų dėmesį. Į muges atėjusios šeimos vertina, jei vaikai turi kuo užsiimti. Sudominus vaikus, tėvai gali daugiau laiko praleisti prie prekybos stendo, pamatyti siūlomas prekes ir galbūt jų įsigyti.

„Stendo vizualumas nulemia, ar būsite pastebėti. Pasitelkę technologijas, galite sulaukti daugiau dėmesio – interaktyvios lentos, žaidimai prikausto dėmesį. Galite pagalvoti ir apie mažą fotostendą – tai visuomet efektyvu, nes žmonės mielai fotografuojasi, kai atminimui gali pasilikti mažą nuotraukėlę. Tokiu atveju jie tikrai sustoja prie stendo ir mažiausiai keletą minučių skiria jūsų prekių ženklui apžiūrėti“, – pataria ilgametę patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje sukaupusi K. Kaselytė.

Užsieniečiai investuoja daugiau, bet tautiečiai kūrybingesni

Keliauti mėgstanti ir ne vieną prekybos mugę užsienyje aplankiusi pašnekovė pastebi, kad užsieniečiai, kurdami prekybos stendus, linkę investuoti daugiau.

„Užsienyje prekių ženklai daug labiau investuoja į dalyvavimą mugėse – su kuriamu stendu dirba daugiau komandos narių. Stendai užsienyje būna inovatyvesni ir interaktyvesni – produktus nebūtinai galima pirkti mugėje, juos siūloma užsisakyti per interaktyvias sistemas, integruotas šalia stendų. Taip pat svarbu pabrėžti, kad lietuvių stendai labai kūrybiški. Mes galbūt geriau žinome, kaip patraukti dėmesį labai neišlaidaujant, tačiau sugalvojant įdomius pateikimo būdus – kartais tai šokiruojantis šūkis ar tobula vizualizacija“, – įspūdžiais dalijasi K. Kaselytė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.