...

Kai pomėgis virsta darbu

Verslas

2013.06.11

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

Kai pomėgis virsta darbu

Vidmantas Sterneckas Asmeninio albumo nuotr.

Dažnas iš mūsų svajoja apie darbą, kuris net nebūtų darbas, o greičiau širdžiai miela veikla, iš kurios dar pavyksta užsidirbti pragyvenimui. Ne visiems pavyksta įgyvendinti šią viziją, bet tai padarius kelias į laimę ir sėkmę yra atviras. Panašu, kad Vidmantas Sterneckas yra vienas iš tų laimingųjų. Jaunas verslininkas visą gyvenimą domisi automobiliais, o pastaruoju metu šį savo pomėgį pavertė ir darbu. Jo sukurtas tinklalapis autokuponai.lt – tai nuolaidų automobilių prekėms ir paslaugų automobiliams išparduotuvė, kurioje žmonės gali apsipirkti pigiau.

Norėjo sukurti specializuotą tinklalapį

V. Sterneckas sako, kad susidomėjimas automobiliais atsirado dar paauglystės pradžioje – sulaukus trylikos ar keturiolikos. Norėjosi suprasti, kaip veikia automobiliai, daugiau žinoti apie juos.

„Kodėl automobiliai? Nežinau. Man ir tėvai sako, kad gimiau automobilyje. Aišku, juokais. Nežinau, čia toks hobis. Ir pirmasis mano verslas buvo tokia automobilių salonų valymo plovyklėlė. Turėdamas tą plovyklą supratau, kad trūksta reklamos. Turėjome vieną iškabą ir to iš tikrųjų buvo mažai. Teko uždaryti. Tada nuėjau studijuoti reklamos, o visai tai pabaigus vis tiek išliko senasis pomėgis. Taigi suvienijau pomėgį ir specialybę“, – sako V. Sterneckas.

Jaunasis verslininkas sako, kad jam norėjosi sukurti specializuotą tinklalapį, kuriame automobilių prekėms ar paslaugoms skirti skelbimai nepradingtų pranešimų jūroje. „Idėja kilo stebint grupinio apsipirkimo portalus, kuriuose galima rasti viską. Asortimentas ten iš tikrųjų didelis. Kartais randi kokį gerą plovyklos ar autoserviso pasiūlymą, bet vis pagalvodavau, kodėl viso to nėra vienoje vietoje. Dabar juk atsiranda daug specializuotų portalų: poilsio, grožio, sveikatos. Ko nors susijusio su automobiliais nebuvo. O juk kas antras turi automobilį, sėdime prie vairo kiekvieną dieną, plauname, remontuojame, keičiame padangas ar tepalus. Pagalvojau, kad būtų tikrai gera idėja surinkti visa tai vienoje vietoje“, – sakėV. Sterneckas

Panašu, kad autokuponai.lt pataikė į dar neužpildytą nišą. V. Sterneckas tvirtina, kad dar nė vienas potencialus partneris, kuriam jis skambino, nepasakė „ne“.

„Jeigu grupinio pardavimo portaluose ieškai ko nors konkretaus, tai rasti gana sunku. Prekių asortimentas ten visgi yra labai didelis. Reikėjo padaryti taip, kad žmonėms būtų paprasčiau. Galiu pasakyti, kad iš visų, kuriems teko skambinti ir siūlyti paslaugas, susidomėjimas didelis. Nebūna taip, kad mūsų pasiūlymas nedomina. Visi atsako teigiamai“, – teigė jis.

Darbas – sykiu ir pomėgis

V. Sterneckas sako, kad kol kas daugiausia dirba su nedidelėmis įmonėmis. Jose paprastai dirba keli žmonės, kartais net šeimos nariai. Tokioms įmonėms portalas autokuponai.lt itin naudingas, nes už juos pasirūpina reklama.

„Daugiausia dirbame su mažosiomis bendrovėmis. Būna, kad paskambini nurodytu numeriu, prisistatai ir supranti, jog paskambinai į šeimos verslo įmonę. Tai tikrai jaučiama. Didiesiems tinklams tos reklamos jau reikia mažiau. Per ilgus metus jie jau susikūrė vardą“, – sako verslininkas.

Tos mažosios įmonės, pasak V. Sternecko, dažniausiai net nekonkuruoja tarpusavyje. Jos tiesiog ramiai dirba, užima tam tikrą nišą ir laikosi.

„Manau, tarp jų nėra didelės konkurencijos. Kai kurie pasirenka strategiškai gerą vietą ir nėra taip, kad norėtų nuvilioti iš ko nors klientus. Kiekvienas randa savo nišą. Tokios įmonės išvengia didelių išlaidų. Pavyzdžiui, turi savas patalpas, o ne jas nuomoja. Didelio pirkimo irgi nėra. Kainos mažesnės nei didžiuosiuose autoservisuose, paslaugos suteikiamos greitai ir žmonėms tai patogu. Vėliau ta įmonė jau gauna rekomendacijas ir taip sukasi. Su didžiaisiais kalbėtis šiek tiek sudėtingiau. Dažniausiai jaučiamas laiko trūkumas, tačiau nepasakyčiau, kad reikalavimai yra didesni. Vėliau tik suderinti ir pateikti bendrus pasiūlymus jau būna nesunku“, – pasakojo verslininkas.

Jis įsitikinęs, kad vis aktualesni tampa specializuoti tinklalapiai. Tarkime, vieni siūlo kelionių paslaugas, kiti – sveikatingumo. Žinoma, specializacija uždavinių skaičiaus nesumažina.

„Galima sakyti, kad „jeigu tavęs nėra internete, tai tavęs nėra niekur“. Stebiu, kokie dalykai vyksta, kas nauja atsiranda. Turi aprėpti daug pasiūlos. Jeigu žmogus ateis į puslapį, o ten bus tuščia… Be abejo, reikia pateikti kuo daugiau asortimento“, – teigia jis.

Nors autokuponai.lt žengia dar tik pirmuosius žingsnius ir darbų laukia daugybė, verslininkas jų net nevadina darbais. Šio projekto plėtojimas jam ir pomėgis, tad laikas darbuojantis bėga nepastebimai lengvai.

„Pradinis tikslas išliko ir dabar – sujungti kuo daugiau pardavėjų, paslaugų tiekėjų vienoje vietoje. Pradžia visada sunki, bet, manau, ateityje bus gerai. Kai dirbi mėgstamą darbą, tai net nereikia dirbti. Kai darbas yra ir hobis, kartais net nejauti, kad dirbi. Būna, vakare atsisėdi, renki informaciją ir laikas bėga labai greitai. Kai darbas visiškai neįdomus, tai laikas tarsi sustoja, o čia taip tikrai nėra“, – sakė V. Sterneckas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.