Ką reikia žinoti kuriant reklamines brošiūras?
2012.04.10
Temos: Marketingas, Vadyba.
Brošiūra – iki 48 puslapių spausdinta knygutė minkštu viršeliu. Taigi reklaminė brošiūra yra skirta potencialiems jūsų paslaugos ar produkto pirkėjams su gausybe vaizdinės medžiagos bei visa reikiama informacija apie jus, jūsų produktą ar paslaugą. Išsiaiškinkime, ką reikėtų žinoti prieš imantis brošiūros kūrimo ir spausdinimo darbų.
Pirmiausia turėtumėte apsispręsti, ar brošiūra bus naudojama ilgą, ar trumpą laiką, ar ji bus skirta tik potencialiems ir naujiems, ar ir esamiems klientams. Taip pat apmąstykite brošiūros išleidimo tikslą ir uždavinius, kuriuos norėtumėte įgyvendinti. Nepamirškite, kad net ir menkiausias lankstinukas yra jūsų įmonės atspindys, reprezentacija visuomenei.
Paprastai brošiūros turi viršelį, titulinį lapą, turinio rodyklę. Šiuo leidiniu siekiama supažindinti su konkrečia preke ar jų grupe, su gamybos ar įmonės istorija. Brošiūros būna iliustruotos piešiniais, brėžiniais, fotografijomis. Viršelyje turėtumėte nurodyti ne tik įmonės pavadinimą – iš jo turėtų būti aišku, kuo užsiimate, ir atsispindėti pagrindinė brošiūros žinutė.
Puikus pavyzdys būtų naujų automobilių pristatymo rinkai brošiūros: ant viršelio puikuojasi automobilis, aiškiai matyti jo prekės ženklas ir visuomet pridedama pagrindinė žinutė, reprezentuojanti automobilį, jo funkcijas ar ypatybes.
Žinoma, brošiūra gali būti be iliustracinės medžiagos, tačiau juk jūs norite patraukti klientą į savo pusę, sudominti jį. Jeigu jus spaudžia leidinio apimtis ir nenorite mažinti informacijos kiekio, geriau įdėkite vieną didelę kokybišką nuotrauką. Toks sprendimas yra žymiai efektyvesnis nei daugybė mažų nuotraukų, piešinukų ar grafų, kuriuos ne tik sunku įžiūrėti, suprasti, tačiau tai gali netgi klaidinti. Nepamirškite ir aiškinamųjų užrašų po nuotraukomis. Prierašai yra geriau pastebimi ir skaitomi du kartus dažniau nei pagrindinis tekstas. Jeigu naudosite tik juodos ir baltos spalvų derinį, pasirinkite daug geresnį popierių – jame bus galima varijuoti juodos spalvos šešėliais. Beje, spalvota (keturių spalvų) brošiūra visuomet laimės konkurencinę kovą prieš nespalvotą.
Grįžkime prie popieriaus. Jeigu brošiūras ketinate siųsti paštu, tuomet atsižvelkite ir į popieriaus svorį – juk nuo svorio priklauso siuntos kaina. Na, o jei norite, kad jūsų brošiūra nebūtų tik perversta ir padėta į šalį, sugalvokite ir į ją įterpkite ypatingų dalykėlių, tokių kaip naudingi kontaktai, žemėlapiai, nuorodos, parodų ar specifinių susitikimų, renginių datos ir panašiai. Tokios smulkmenos privers klientus atversti brošiūrą dar ne kartą ir… prisiminti būtent jus!
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.