...

Įmonės apdorojamų mokėjimų vertė išaugo 100 kartų

Verslas

2021.04.20

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , .

Įmonės apdorojamų mokėjimų vertė išaugo 100 kartų

M. Lauciūtė Asmeninio albumo nuotr.

Neįtikėtinus verslo rezultatus pademonstravo progresyvūs internetinių mokėjimų surinkimo paslaugų rinkos žaidėjai „Cardinity“. Per pastaruosius penkerius metus nuo 500 tūkst. iki 50 mln. eurų išaugusi apdorojamų mokėjimų suma ir beveik septynis kartus padidėjusi komanda.  

„Cardinity“ rinkodaros specialistė Miglė Lauciūtė, paklausta, kas lėmė tokią įmonės sėkmę ir nuoseklų augimą, sako, kad įmonė siūlo nišinį sprendimą įvairiems e. verslams ir e. parduotuvėms, kurie prekiauja ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Tai, kad įmonė yra gana smulki, dauguma klientų laiko privalumu: klientų aptarnavimas pasiekiamas itin greitai, įmonė savo klientams gali pasiūlyti jų poreikius atitinkančius individualius sprendimus.

„Cardinity“ įmokų surinkimo sprendimas leidžia labai lengvai priimti mokėjimus kredito ir debeto kortelėmis ir atveria plačias galimybes užsienio rinkose: „Sistema suteikia galimybę priimti mokėjimus iš pirkėjų visame pasaulyje. Atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis lengvai atpažįstamas ir suprantamas užsieniečiams, o tai ypač aktualu e. verslams, kurie planuoja plėtrą į kitas Europos ar pasaulio rinkas“, – pasakoja M. Lauciūtė.

Saugumas – vienas didžiausių prioritetų

„Cardinity“ yra licencijuota mokėjimo įstaiga, reguliuojama Lietuvos banko ir paslaugas teikianti visoje Europos Sąjungoje. Įmonės rinkodaros specialistės nuomone, veikiant tokiame sektoriuje, didžiausiu prioritetu tampa saugumas, kurį „Cardinity“ užtikrina itin atsakingai.

„Mūsų plėtojamai mokėjimų sistemai suteiktas PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) pirmo lygio sertifikatas. Jis reiškia, kad mokėjimų sistema atitinka aukščiausią mokėjimų kortelių industrijos duomenų saugumo standartą. Gautas sertifikatas nurodo, kad apdorojami klientų duomenys yra apsaugoti aukščiausiu lygmeniu“, – pasakoja rinkodaros specialistė.

Pašnekovė priduria, kad atsiskaitymas kredito bei debeto kortelėmis internetu laikomas vienu saugiausių atsiskaitymo būdų. Pavyzdžiui, mokėjimams kortelėmis taikoma „3D Secure“ apsauga, kurios metu papildomai patvirtinama pirkėjo tapatybė. Ši papildoma apsaugos priemonė užtikrina, kad nebūtų įmanoma mokėjimo atlikti su pavogta kortele ar nusavintais duomenimis.

Vis dėlto e. pardavėjai dažnai teikia pirmenybę ne saugiausiam, o jų klientams patogiausiam variantui. Vykdant e. mokėjimus, pirkėjams visada svarbu užtikrinti kuo sklandesnį ir patogesnį procesą, išvengiant papildomų autentifikavimo žingsnių, tačiau tai sukelia ir papildomą riziką. Toks sprendimas ir pirkėjams, ir pardavėjams atsiperka tik trumpalaikėje perspektyvoje, nes, neužtikrinant saugios mokėjimų aplinkos, abi pusės tampa pažeidžiamos sukčių. Vienas „Cardinity“ tikslų – spręsti šią kontradikciją tarp patogumo ir saugumo, t. y. ieškoti sklandžių atsiskaitymų kredito ir debeto kortelėmis internetu sprendimų, užtikrinant maksimalų mokėjimų saugumą prekeiviams ir jų klientams.

„Cardinity“ suteiktas ir „MasterCard International Principal Member“ statusas“, – vardija M. Lauciūtė. Pastarasis įvertinimas – svarbus pasitikėjimo ženklas. Pašnekovė teigia, kad dabar „Cardinity“ galės mokėjimus, atliktus „MasterCard“ kortelėmis, vykdyti tiesiogiai, be jokių trečiųjų šalių ar partnerių. Tai svarbus žingsnis, prisidėsiantis prie tolesnio įmonės augimo ir plėtojimo – „MasterCard International Principal Member“ statusas suteikia galimybę ateityje praplėsti jau siūlomų paslaugų spektrą.

Paprastas valdymas ir papildomos funkcijos

Mokėjimų sistemos integracija e. parduotuvėse yra vienas svarbiausių elementų, lemiančių teigiamą vartotojų patirtį. M. Lauciūtė pabrėžia, kad labai svarbu padaryti apmokėjimo procesą kuo patogesnį, greitesnį ir saugų, nesvarbu, iš kokios šalies jis būtų vykdomas. Vis dėlto kartais integracijos užtrunka, tad pašnekovė išskiria „Cardinity“ siūlomus paprastus, bet konkurencingus integracijos sprendimus.

„Dažniausiai naujo kliento registracija užtrunka 2–3 darbo dienas. Registracija vyksta visiškai nuotoliniu būdu, nereikia laukti eilėse, registruotis vizitui ir pan. Paslaugomis naudotis gali ir įmonės, ir individualūs asmenys, turintys savo veiklą pagrindžiančius dokumentus“, – pasakoja M. Lauciūtė.

Taip pat atsiskaitymai kortelėmis turi išskirtinių funkcionalumų – naudojantis jais itin patogu ir paprasta e. parduotuvėse integruoti pasikartojančius ar periodinius mokėjimus. Dažniausiai tai būna mokėjimai už įvairias prenumeratas ar narystes. Atlikus pirmąjį prekės ar paslaugos užsakymą, tolesni mokėjimai atliekami automatiškai, pirkėjui nereikia pakartotinai įvesti kortelės duomenų ir atlikti pirkimo.

Komanda, turinti ilgametę patirtį

Per penkerius metus išauginti savo komandą beveik septynis kartus jau yra nemenkas iššūkis, tačiau surinkti savo srities profesionalus – žingsnis, kuriuo ypač didžiuojasi „Cardinity“ įkūrėjai ir vadovai. „Įmonė startavo su trimis darbuotojais, dabar šis skaičius išaugęs 7 kartus. Įmonėje dirba specialistų, mokėjimų industrijoje besisukančių daugiau nei 10 metų. Kurdami bei vystydami produktą, darbuotojai sukaupė daug patirties ir žino gerąsias praktikas, kurias pritaikome ir techniniams sprendimams, ir kurdami įmonės vidinius procesus“, – džiaugiasi pašnekovė.

Be to, M. Lauciūtė pabrėžia, kad „Cardinity“ siūlomas produktas yra gana specifinis bei nišinis. Komanda puikiai supranta įmonės siūlomų paslaugų subtilybes, dėl to gali pasiūlyti personalizuotus mokėjimo sprendimus ir palengvinti klientų patirtį jais naudojantis.  

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.