Dešimtmetį skaičiuojantis „UpLink“: verslo kontaktai, galimybės ir inspiracijos

Verslas

2024.12.02

Autorius: Ugnė Mažonaitė

Temos: , .

Dešimtmetį skaičiuojantis „UpLink“: verslo kontaktai, galimybės ir inspiracijos

Business Network Jubilee // Vyginto Skaraičio nuotr.

Jubiliejinis verslo kontaktų vakaras „UpLink“ jau dešimtąjį kartą sukvietė ekspertus, profesionalus ir įvairių sričių lyderius į įkvepiantį dviejų dienų renginį. Išskirtinėje „Pacų“ viešbučio aplinkoje Vilniuje dalyviai turėjo progą ne tik klausytis aktualių pranešimų, bet ir užduoti rūpimus klausimus, užmegzti asmeninius kontaktus bei sutikti potencialius partnerius ar klientus. Viską vainikavo įkvepianti atmosfera, muzika ir puikus vakarėlis.

Dešimt metų augimo ir įkvėpimo

Jubiliejinis renginys atskleidžia organizatorės, „Bielini“ įkūrėjos ir vadovės, inovacijų strategės, mokslininkės dr. Živilės Glaveckaitės įdirbį. „Verslo prasme padidėjome dešimt kartų, tai didžiulis pasiekimas. Žmonės pasikeitę gerąja prasme, daug labiau įsitraukiantys ir džiugu, kad galime duoti jiems tai, ko reikia. Viskas keičiasi, svarbu tai pastebėti ir reaguoti, priimant bei pasiūlant, net jei ir norisi priešgyniauti. Tvariai sukurtas produktas išlieka aktualus ir įdomus ilgalaikėje perspektyvoje“– renginiu džiaugiasi  dr. Ž. Glaveckaitė.

Pagrindinis matmuo yra laimė

Žiniomis, idėjomis bei patirtimi svarbu ne tik tarpusavyje, bet ir kuo plačiau – tam buvo skirtas pranešimų ciklas, kurį pradėjo „UpLink“ organizatorė dr. Ž. Glaveckaitė. „Verslo modeliai: kas lems sėkmę 2025“ tyrimas atskleidė, didžiausius iššūkius ateities verslui. Tarp jų – augantis individualizmas, greito rezultato poreikis, klimato atšilimas, klientų dėmesys tvarumui ir sveikatingumui, bei sparčiai mažėjanti ir senstanti visuomenė. Atsirandant naujiems poreikiams, verslas, anot Ž. Glaveckaitės, taip pat turėtų keistis ir eksperimentuoti, pasiūlyti tai atliepiančias prekes ir paslaugas ir skatina nepamiršti, kad pagrindinis matmuo yra laimė – kiekvienam skirtinga, bet visiems vienodai svarbi.

Klientai dažniau pasitiki gyvu žmogumi nei DI

Aurimas Paulius Girčys,  skaitmeninės rinkodaros ekspertas ir „APG MEDIA“ įkūrėjas pristatydamas temą „Vartotojų elgsena internete: strategijos 2025 metams“ pasitelkė išgalvotą, tipinio vartotojo personažą Laimą. Jis pabrėžė, kad šiandien vartotojui svarbiausias įrankis – telefonas, naudojamas tiek informacijos ir naujienų gavimui, pramogoms, tiek apsipirkimui. Didėjantis pasitikėjimas dirbtinio intelekto (DI) sprendimais daro įtaką ne tik vartotojų konsultacijoms, bet ir reklamos strategijoms. Tačiau, pasak A. P. Girčio, verslui būtina išlaikyti sąžiningumą – aiškiai nurodyti, kada turinys ar atsakymai į klientų klausimus yra generuojami DI.

Pranešimų ciklą tęsė Gediminas Jankauskas, „TELE2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, „DATA ATLAS“ produkto vadovas. Kalbėdamas „Duomenų ateities“ tema G. Jankauskas atkreipė dėmesį į tai, kad nemažai verslų skiria nepakankamai dėmesio duomenų analizei ir apdorojimui, todėl dar nėra pasirengę efektyviai įdarbinti dirbtinio intelekto (DI). Nors kai kurie baiminasi, kad DI plėtra gali sumažinti žmogaus įsitraukimo poreikį, G. Jankauskas pažymėjo, jog klientai dažniau pasitiki gyvu žmogumi nei automatizuotu sprendimu. Tai pabrėžia, kad žmogaus vaidmuo išlieka svarbus, net ir sparčiai plečiantis DI technologijoms.

Palanki verslo aplinka skatina investicijas

Aurelijus Šveikauskas, „European Merchant Bank” direktoriaus pavaduotojas, valdybos narys, kalbėjo tema „Verslo skolinimosi poreikis. Kokia finansavimo perspektyva?“ Verslininkai Lietuvoje, lyginant su kitomis Europos šalimis, nėra linkę taip dažnai imti paskolą verslo plėtrai. A. Šveikausko teigimu, tai yra geras ženklas, įrodantis, kad verslo stabilumą ir galimybę pritraukti investicijas iš kitų šaltinių.

Ramūnas Padelskas, nekilnojamojo turto agentūros „Dream Luxury Real Estate“ bendraįkūrėjas ir direktorius teorinę vakaro dalį užbaigė pranešimu „Ar verta investuoti į NT Dubajuje ir atsidaryti įmonę JAE?“. Sparčiai augantys NT pardavimai, besiplečiantys verslai, mokesčių ir vizų lengvatos, anot R. Padelsko, skatina tiek užsieniečius, tiek ir pačius emiračius investuoti šioje šalyje. Lietuviai taip pat aktyviai domisi tokiomis galimybėmis, o „Dream Luxury Real Estate“ prisideda tarpininkaujant.

Tramplinas sėkmės istorijoms kurti

Išskirtiniais renginio desertais rūpinosi „Bijola“. 27-erius metus skaičiuojančios konditerijos įmonės savininkė Jolanta Valaikienė džiaugėsi galimybe prisidėti prie išskirtinio renginio. „Kiek tik galimybės leidžia, dalyvauju įvairiuose kontaktų vakaruose, čia sutinku ir seniai matytus pažįstamus, ir atrandu naujų. Šiame dalyvauju pirmą kartą – atmosfera čia tikrai labai gera, visi geranoriški, draugiški, įdomu pabendrauti.“

Dalyviai džiaugiasi atradę erdvę bendraminčių susibūrimui ir galimybe tiesiogiai bendrauti su ekspertais. „Pranoko lūkesčius – labai įdomūs įvairiapusiai pranešimai, puikus formatas. Išskirtinė vieta, pozityvūs, bendraujantys žmonės iš skirtingų verslo sričių“ – įspūdžiais dalijosi skaitmeninės rinkodaros specialistė, mokslininkė Gintarė Gulevičiūtė.

Vyresnysis programinės įrangos kūrėjas Arnas Rutkauskas sako, kad ateidamas tikėjosi „užmegzti naujų kontaktų, paklausyti keletos aktualių pranešimų. Pasiėmiau tikrai daug, informaciją būtinai panaudosiu darbe, lūkesčiai visiškai patenkinti.“

Laura Guobužaitė, „Infobalt“ eksporto ir rinkos plėtros vadovė, „Fintech Lithuania“ vadovė renginyje po keletos metų pertraukos dalyvauja antrą kartą, dabar – kaip ekspertė. Šitoks formatas veikia visame pasaulyje – keitimasis informacija, mintimis ir idėjomis visuomet yra geras dalykas. „Dešimt metų išplėtoti tokį tinklą, kuriame sutinki ir pažįstamus ir naujus žmones yra išties šaunu. Lietuviai visuomet buvo smalsūs, tačiau dabar jie tapo dar atviresni ir drąsesni.“

Antroji renginio diena skirta užmegztų kontaktų stiprinimui ir naujoms pažintims – puiki galimybė susipažinti su tais, kuriems ankstesnę dieną pritrūko laiko. Dalyvių taip pat laukė įkvepiantis Ž. Glaveckaitės pranešimas „Pasaulio užkariavimo realūs 2024 atvejai. Koks procesas ir strategija padėjo užkariauti pasaulį. ARBA kaip pavyko tapti GEIDŽIAMU?“ Jame pateikti pavyzdžiai, atskleidžiantys genialiai paprastus, tačiau unikalius sprendimus, kurie nulėmė sėkmę. Pranešimas priminė dar vieną svarbią tiesą: nuoširdus ir atsakingas darbas yra pagrindinis raktas į puikius rezultatus.

Kelias kartu

Užmegzti ryšiai padeda įgyvendinti projektus lengviau. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: skaitmeniniam bankui „European Merchant Bank“  (EMBank), vienam pirmaujančių operatorių Europoje „Tele2“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, automatizuotai e. komercijos  rinkodaros platformai „Omnisend“, pirmaujančiai investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovei „Luxury Properties and Resorts Limited”, bendradarbystės erdvei „Workland“, viešbučiui „PACAI“, proginių tortų meistrams „Bijola“ ir verslo konsultacijų įmonei „Bielini“.

Jubiliejinis verslo kontaktų vakaras, Vyginto Skaraičio nuotr.

0U2A4621 0U2A4533 0U2A4525 0U2A4485 0U2A4477 0U2A4444 0U2A4428 0U2A4424 0U2A4415 0U2A4398 0U2A4382 0U2A4368 0U2A4351 0U2A4346 0U2A4344 0U2A4336 0U2A4323 0U2A4320 0U2A4303 0U2A4280 0U2A4277 0U2A4250 0U2A4243 0U2A4240 0U2A4221 0U2A4218 0U2A4202 0U2A4196 0U2A4188 0U2A4169 0U2A4166 0U2A4163 0U2A4158 0U2A4157 0U2A4156 0U2A4151 0U2A4147 0U2A4125 0U2A4122 0U2A4120 0U2A4114 0U2A4111 0U2A4104 0U2A4078 0U2A4066 0U2A4060 0U2A4056 0U2A4039 0U2A4026 0U2A4015 0U2A4013 0U2A3999 0U2A3991 0U2A3987 0U2A3985 0U2A3954 0U2A3952 0U2A3948 0U2A3942 0U2A3937 0U2A3936 0U2A3923 0U2A3911 0U2A3903 0U2A3894 0U2A3889 0U2A3882 0U2A3880 0U2A3874 0U2A3859 0U2A3842 0U2A3836 0U2A3834 0U2A3808 0U2A3805 0U2A3804 0U2A3797 0U2A3789 0U2A3788 0U2A3772 0U2A3767 0U2A3754 0U2A3751 0U2A3744 0U2A3739 0U2A3738 0U2A3725 0U2A3713 0U2A3709 0U2A3706 0U2A3704 0U2A3701 0U2A3697 0U2A3693 0U2A3689 0U2A3686 0U2A3676 0U2A3668 0U2A3667 0U2A3663 0U2A3652 0U2A3642 0U2A3634 0U2A3626 0U2A3622 0U2A3606 0U2A3602 0U2A3599 0U2A3595 0U2A3589 0U2A3581 0U2A3580 0U2A3575 0U2A3565 0U2A3560 0U2A3558 0U2A3552 0U2A3548 0U2A3543 0U2A3534 0U2A3486 0U2A3482 0U2A3530 0U2A3514 0U2A3512 0U2A3619 0U2A3496

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.