Dešimtmetį skaičiuojantis „UpLink“: verslo kontaktai, galimybės ir inspiracijos
2024.12.02
Temos: Marketingas, Vadyba.
Jubiliejinis verslo kontaktų vakaras „UpLink“ jau dešimtąjį kartą sukvietė ekspertus, profesionalus ir įvairių sričių lyderius į įkvepiantį dviejų dienų renginį. Išskirtinėje „Pacų“ viešbučio aplinkoje Vilniuje dalyviai turėjo progą ne tik klausytis aktualių pranešimų, bet ir užduoti rūpimus klausimus, užmegzti asmeninius kontaktus bei sutikti potencialius partnerius ar klientus. Viską vainikavo įkvepianti atmosfera, muzika ir puikus vakarėlis.
Dešimt metų augimo ir įkvėpimo
Jubiliejinis renginys atskleidžia organizatorės, „Bielini“ įkūrėjos ir vadovės, inovacijų strategės, mokslininkės dr. Živilės Glaveckaitės įdirbį. „Verslo prasme padidėjome dešimt kartų, tai didžiulis pasiekimas. Žmonės pasikeitę gerąja prasme, daug labiau įsitraukiantys ir džiugu, kad galime duoti jiems tai, ko reikia. Viskas keičiasi, svarbu tai pastebėti ir reaguoti, priimant bei pasiūlant, net jei ir norisi priešgyniauti. Tvariai sukurtas produktas išlieka aktualus ir įdomus ilgalaikėje perspektyvoje“– renginiu džiaugiasi dr. Ž. Glaveckaitė.
Pagrindinis matmuo yra laimė
Žiniomis, idėjomis bei patirtimi svarbu ne tik tarpusavyje, bet ir kuo plačiau – tam buvo skirtas pranešimų ciklas, kurį pradėjo „UpLink“ organizatorė dr. Ž. Glaveckaitė. „Verslo modeliai: kas lems sėkmę 2025“ tyrimas atskleidė, didžiausius iššūkius ateities verslui. Tarp jų – augantis individualizmas, greito rezultato poreikis, klimato atšilimas, klientų dėmesys tvarumui ir sveikatingumui, bei sparčiai mažėjanti ir senstanti visuomenė. Atsirandant naujiems poreikiams, verslas, anot Ž. Glaveckaitės, taip pat turėtų keistis ir eksperimentuoti, pasiūlyti tai atliepiančias prekes ir paslaugas ir skatina nepamiršti, kad pagrindinis matmuo yra laimė – kiekvienam skirtinga, bet visiems vienodai svarbi.
Klientai dažniau pasitiki gyvu žmogumi nei DI
Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros ekspertas ir „APG MEDIA“ įkūrėjas pristatydamas temą „Vartotojų elgsena internete: strategijos 2025 metams“ pasitelkė išgalvotą, tipinio vartotojo personažą Laimą. Jis pabrėžė, kad šiandien vartotojui svarbiausias įrankis – telefonas, naudojamas tiek informacijos ir naujienų gavimui, pramogoms, tiek apsipirkimui. Didėjantis pasitikėjimas dirbtinio intelekto (DI) sprendimais daro įtaką ne tik vartotojų konsultacijoms, bet ir reklamos strategijoms. Tačiau, pasak A. P. Girčio, verslui būtina išlaikyti sąžiningumą – aiškiai nurodyti, kada turinys ar atsakymai į klientų klausimus yra generuojami DI.
Pranešimų ciklą tęsė Gediminas Jankauskas, „TELE2“ didžiųjų duomenų mokslininkas, „DATA ATLAS“ produkto vadovas. Kalbėdamas „Duomenų ateities“ tema G. Jankauskas atkreipė dėmesį į tai, kad nemažai verslų skiria nepakankamai dėmesio duomenų analizei ir apdorojimui, todėl dar nėra pasirengę efektyviai įdarbinti dirbtinio intelekto (DI). Nors kai kurie baiminasi, kad DI plėtra gali sumažinti žmogaus įsitraukimo poreikį, G. Jankauskas pažymėjo, jog klientai dažniau pasitiki gyvu žmogumi nei automatizuotu sprendimu. Tai pabrėžia, kad žmogaus vaidmuo išlieka svarbus, net ir sparčiai plečiantis DI technologijoms.
Palanki verslo aplinka skatina investicijas
Aurelijus Šveikauskas, „European Merchant Bank” direktoriaus pavaduotojas, valdybos narys, kalbėjo tema „Verslo skolinimosi poreikis. Kokia finansavimo perspektyva?“ Verslininkai Lietuvoje, lyginant su kitomis Europos šalimis, nėra linkę taip dažnai imti paskolą verslo plėtrai. A. Šveikausko teigimu, tai yra geras ženklas, įrodantis, kad verslo stabilumą ir galimybę pritraukti investicijas iš kitų šaltinių.
Ramūnas Padelskas, nekilnojamojo turto agentūros „Dream Luxury Real Estate“ bendraįkūrėjas ir direktorius teorinę vakaro dalį užbaigė pranešimu „Ar verta investuoti į NT Dubajuje ir atsidaryti įmonę JAE?“. Sparčiai augantys NT pardavimai, besiplečiantys verslai, mokesčių ir vizų lengvatos, anot R. Padelsko, skatina tiek užsieniečius, tiek ir pačius emiračius investuoti šioje šalyje. Lietuviai taip pat aktyviai domisi tokiomis galimybėmis, o „Dream Luxury Real Estate“ prisideda tarpininkaujant.
Tramplinas sėkmės istorijoms kurti
Išskirtiniais renginio desertais rūpinosi „Bijola“. 27-erius metus skaičiuojančios konditerijos įmonės savininkė Jolanta Valaikienė džiaugėsi galimybe prisidėti prie išskirtinio renginio. „Kiek tik galimybės leidžia, dalyvauju įvairiuose kontaktų vakaruose, čia sutinku ir seniai matytus pažįstamus, ir atrandu naujų. Šiame dalyvauju pirmą kartą – atmosfera čia tikrai labai gera, visi geranoriški, draugiški, įdomu pabendrauti.“
Dalyviai džiaugiasi atradę erdvę bendraminčių susibūrimui ir galimybe tiesiogiai bendrauti su ekspertais. „Pranoko lūkesčius – labai įdomūs įvairiapusiai pranešimai, puikus formatas. Išskirtinė vieta, pozityvūs, bendraujantys žmonės iš skirtingų verslo sričių“ – įspūdžiais dalijosi skaitmeninės rinkodaros specialistė, mokslininkė Gintarė Gulevičiūtė.
Vyresnysis programinės įrangos kūrėjas Arnas Rutkauskas sako, kad ateidamas tikėjosi „užmegzti naujų kontaktų, paklausyti keletos aktualių pranešimų. Pasiėmiau tikrai daug, informaciją būtinai panaudosiu darbe, lūkesčiai visiškai patenkinti.“
Laura Guobužaitė, „Infobalt“ eksporto ir rinkos plėtros vadovė, „Fintech Lithuania“ vadovė renginyje po keletos metų pertraukos dalyvauja antrą kartą, dabar – kaip ekspertė. Šitoks formatas veikia visame pasaulyje – keitimasis informacija, mintimis ir idėjomis visuomet yra geras dalykas. „Dešimt metų išplėtoti tokį tinklą, kuriame sutinki ir pažįstamus ir naujus žmones yra išties šaunu. Lietuviai visuomet buvo smalsūs, tačiau dabar jie tapo dar atviresni ir drąsesni.“
Antroji renginio diena skirta užmegztų kontaktų stiprinimui ir naujoms pažintims – puiki galimybė susipažinti su tais, kuriems ankstesnę dieną pritrūko laiko. Dalyvių taip pat laukė įkvepiantis Ž. Glaveckaitės pranešimas „Pasaulio užkariavimo realūs 2024 atvejai. Koks procesas ir strategija padėjo užkariauti pasaulį. ARBA kaip pavyko tapti GEIDŽIAMU?“ Jame pateikti pavyzdžiai, atskleidžiantys genialiai paprastus, tačiau unikalius sprendimus, kurie nulėmė sėkmę. Pranešimas priminė dar vieną svarbią tiesą: nuoširdus ir atsakingas darbas yra pagrindinis raktas į puikius rezultatus.
Kelias kartu
Užmegzti ryšiai padeda įgyvendinti projektus lengviau. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: skaitmeniniam bankui „European Merchant Bank“ (EMBank), vienam pirmaujančių operatorių Europoje „Tele2“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, automatizuotai e. komercijos rinkodaros platformai „Omnisend“, pirmaujančiai investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovei „Luxury Properties and Resorts Limited”, bendradarbystės erdvei „Workland“, viešbučiui „PACAI“, proginių tortų meistrams „Bijola“ ir verslo konsultacijų įmonei „Bielini“.
Jubiliejinis verslo kontaktų vakaras, Vyginto Skaraičio nuotr.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.