...

Daugiausia „Like“ socialiniame tinkle „Facebook“ surinkusių kompanijų 2012 m.

Verslas

2013.01.31

Autorius: Juliana Miliut

Temos: .

Daugiausia „Like“  socialiniame tinkle „Facebook“  surinkusių kompanijų 2012 m.

„Coca-Cola“ gėrimas buvo patentuotas kaip medicinos tikslais taikomas preparatas „Coca-Cola“ nuotr.

Sportinė apranga, saldumynai, tonizuojamasis gėrimas rankoje ir animaciniai filmukai ekrane. Toks paveikslas iškyla apžvelgus daugiausia „Like“ sulaukusias kompanijas ir jų prekės ženklus socialiniame tinkle „Facebook“. Tiesa, į mėgstamiausiųjų dvidešimtuką taip pat patenka „Zara“, „Burberry“, „Wallmart“, „Levi‘s“, „Victoria‘s Secret“, „Target“ ir kiti. Sakysite, kad yra ir geresnių prekės ženklų bei įmonių? Šis klausimas tik dar labiau sustiprina norą pažvelgti į užkulisius ir išsiaiškinti, kokios strategijos padėjo šioms įmonėms pelnyti palankumą virtualiojoje erdvėje ir nugalėti stiprius konkurentus.

„The Coca-Cola Company“

Įkūrimo metai

1892 m.

Įkūrėjas

Gėrimą išrado dr. Johnas Pembertonas Kompaniją įsteigė Asa Griggsas Candleris, įsigijęs visas teises už 2 300 JAV dolerių

Šalis

JAV Veiklos sritis Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja

Faktas

Gėrimas buvo patentuotas kaip medicinos tikslais taikomas preparatas

„Like“ skaičius*

53 milijonai

Kodėl „Facebook“?

Profilyje gerbėjai raginami dalyvauti kūrybinėje veikloje, pavyzdžiui, atsakyti į klausimą, kokio produkto ir gėrimo derinys yra geriausias. Taip pat dėmesį traukia tūkstančiai nuotraukų iš įdomiausių „Coca-Cola“ renginiu

„The Walt Disney Company“

Įkūrimo metai

1923 m.

Įkūrėjai

Broliai Waltas ir Ray Disney Šalis JAV Veiklos sritis Los Andžele, Kalifornijoje, įkurta stambiausia pasaulio žiniasklaidos ir pramogų bendrovė

Faktas

Bendrovė buvo įsteigta, kad taptų pirmaujančia animacijos pramonės atstove, ir tik vėliau pradėjo veržtis į filmų pramonę bei žiniasklaidos ir pramogų verslą

„Like“ skaičius*

38 milijonai

Kodėl „Facebook“?

Gerbėjai iš viso pasaulio turi galimybę bendrauti su kompanijos darbuotojais. Gerbėjams pateikiamos nuotraukos ir vaizdo medžiaga iš kūrybinės grupės darbo užkulisių, yra galimybė pamatyti procesą, kuriame gimsta filmukų personažai

„Converse“

Įkūrimo metai

1908 m.

Įkūrėjas

Avalynės gamybos įmonės vadybininkas Marquisas Millsas Converse‘as

Šalis

JAV Veiklos sritis Antrinė „Nike“ kompanija, Amerikos avalynės gamintoja

Faktas

Dėl akcijų nuvertėjimo ir klaidingų verslo sprendimų 2001 m. sausį įmonė bankrutavo, tačiau po kelių mėnesių nauji savininkai ėmė ją gaivinti

„Like“ skaičius*

33,4 milijono Kodėl „Facebook“? Kompanijos atstovai nuolat įgyvendina įvairius projektus, dažniausiai pateikia medžiagą iš muzikos renginių ar gerbėjų teismui atiduoda naujo dizaino sportbačius

„Red Bull GmbH“

Įkūrimo metai

1987 m. Įkūrėjai Austrų kilmės verslininkas Dietrichas Mateschitzas ir Tailando verslininkas Chaleo Yoovidhya

Šalis

Australija

Veiklos sritis

Austrijos gėrimų tiekėja Faktas Nuvykęs į Tailandą austrų verslininkas paragavo gėrimo „Krating Daeng“ ir nutarė pristatyti šį gėrimą Europai

„Like“ skaičius*

33 milijonai

Kodėl „Facebook“?

„Facebook“ profilis keliolika kartų per dieną atnaujinamas įspūdingomis nuotraukomis, originaliomis reklamos kampanijomis ir vaizdo medžiaga, kur dažnai demonstruojami ekstremalūs kaskadininkų atliekami triukai

„OreoNabisco“

Įkūrimo metai

1898 m. įkurta įmonė „Oreo“ pristatė 1912 m.

Įkūrėjas

Kepinių magnatas Sylvesteris Marvinas

Šalis

JAV Veiklos sritis Sausainių ir užkandžių gamintoja Faktas XX ir XXI a. populiariausia ir daugiausia parduodanti sausainių gamintoja JAV

„Like“ skaičius*

30 milijonai

Kodėl „Facebook“?

„Oreo“ naudoja „Facebook“ profilį kaip savo tinklalapį. Pagrindinė jų strategija yra motyvuoti gerbėjus kartu pildyti paskyrą, todėl gerbėjai raginami kurti įmonės šūkius ir nuotraukas

„Skittles“

Įkūrimo metai

1891 m.

Įkūrėjas

Williamas Wrigley jaunesn. siekdamas padidinti kepimo miltelių pardavimą prie pakuotės pridėdavo kramtomosios gumos, tačiau netrukus guma tapo kur kas populiaresne preke

Šalis

JAV Veiklos sritis Maisto gaminių perdirbimo kompanija gerai žinoma ir kaip kramtomosios gumos „Hubba Bubba“, „Juicy Fruit“ ir kt. gamintoja Faktas Prekyba muilu ir kepimo milteliais

„Like“ skaičius*

22,7 milijono

Kodėl „Facebook“?

Vartotojai kviečiami dalyvauti įvairiose akcijose, ypač reikšti savo palaikymą „Skittles“, kuriant originalias nuotraukas ir rankdarbius

„Pringles“

Įkūrimo metai

Kompanija įsteigta 1837 m. Pirmoji traškučių pakuotė parduota 1968 m.

Įkūrėjai

Žvakių gamintojas Williamas Procteris ir muilo gamintojas Jamesas Gamble‘as

Šalis

JAV Veiklos sritis Maisto, gėrimų, valymo ir higienos priemonių gamintoja

Faktas

„Pringles“ pakuotę išrado Fredricas J. Bauras „Like“ skaičius* 20,1 milijono

Kodėl „Facebook“?

„Facebook“ profilyje dažniausiai publikuojamos televizijoje ir spaudoje matytos bulvių traškučių reklamos, gerbėjai kviečiami dalyvauti konkursuose ir atsakinėti į vartotojų poreikių bei produkto kokybės klausimus

„Ferrero Rocher“

Įkūrimo metai

Kompanija įkurta 1946 m., o pirmieji saldainiai pristatyti 1982 m.

Įkūrėjas

Pietro Ferrero, sukūręs riešutų ir kakavos kremą

Šalis

Italija Veiklos sritis Italijos maisto prekių gamintoja

Faktas

Įkūrėjo sūnus Michele Ferrero patobulino tėvo receptą ir pristatė rinkai kremą „Nutella“ „Like“ skaičius* 16,6 milijono

Kodėl „Facebook“?

Pagrindinis įmonės ir prekės ženklo „Ferreo Rocher“ sėkmės rodiklis yra tai, kad žmonės tiesiog mėgsta jų šokolodą. Profilyje nėra aktyvaus bendravimo ar daug publikaciju

„Nutella“

Įkūrimo metai

Kompanija įkurta 1946 m., o gaminys pirmą kartą rinkai pristatytas 1963 m.

Įkūrėjas

Pietro Ferrero, sukūręs riešutų ir kakavos kremą

Šalis

Italija Veiklos sritis Italijos maisto prekių gamintoja

Faktas

Jau 1946 m., praėjus vos 2 m. po kremo sukūrimo, pirmo šiandienės „Nutella“ atitikmens „Pasta Gianduja“ buvo parduota daugiau nei 300 kg

„Like“ skaičius*

16,4 milijono

Kodėl „Facebook“?

Gamintojai skelbia pačias originaliausias ir apetitą žadinančias produkto pristatymo publikacijas paskyroje ir įgyvendina savireklamos strategijas, naudodamiesi aktualiausiais įvykiais, tokiais kaip olimpiada

„Adidas Originals“

Įkūrimo metai

1948 m.

Įkūrėjas

Karinę prievolę atlikęs Adolfas Dasleris pradėjo gaminti sportinę avalynę motinai priklausančioje skalbyklėlėje

Šalis

Vokietija Veiklos sritis Aprangos, avalynės ir aksesuarų gamintoja

Faktas

Broliai Adolfas Adis ir Rudolfas Rudis Dasleriai 1924 m. įkūrė „Gebrüder Dassler Schuhfabrik“, bet jų keliams išsiskyrus „Adidas AG“ įkūrėju tapo Adolfas, o jo brolis įkūrė „Puma“ „Like“ skaičius* 16 milijonų

Kodėl „Facebook“?

Orientuojasi į pramogų pasaulio atstovų, reklamuojančių įmonės gaminius, viešinimą. Skelbiami konkursai gerbėjams, kurie gali prisidėti prie prekės ženklo produktų tobulinimo

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.