...

Be pralaimėjimų nebūna ir pergalių!

Verslas

2012.12.05

Autorius: Veronika Vetaitė

Temos: , .

Be pralaimėjimų nebūna ir pergalių!

Rytis Laurinavičius Asmeninio albumo nuotr.

Gyvenimiška patirtis ir aktyvi veikla neabejotinai duoda daug vaisių. Netikite? Ar kas nuginčytų tiesą, kad nuo mūsų aktyvumo priklauso pažinimo akiratis? O kuo daugiau patirties, tuo lengviau įvardyti verslui aktualias problemas. O iš problemos juk ir gimsta geros idėjos. Taip atsitiko ir vilniečiui Ryčiui Laurinavičiui (29 m.) dirbant skaitmeninės rinkodaros srityje. Kaip jis sukūrė tai, kuo dabar didžiuojasi?

Ryčiui pasiekimų netrūko dar mokykloje. Besimokydamas Mykolo Biržiškos gimnazijos vyresnėse klasėse vaikinas aktyviai dalyvavo moksleivių veikloje, buvo išrinktas gimnazijos moksleivių prezidentu, o vėliau tapo Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentu. Bet, kaip sakoma, kiekvienas pasiekimas yra stimulas judėti į priekį. Būdamas vos 16-os, Rytis dvejus metus dirbo Lietuvos televizijos laidos paaugliams „Ant palangės“ vedėju.

Nuo pat mokyklos laikų R. Laurinavičius domėjosi politiniu šalies bei pasaulio gyvenimu, tad 2001 metais įstojo į Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institutą, kur aktyviai dalyvavo įvairioje visuomeninėje ir politinėje veikloje. Dar studijų metais, iš arti matydamas Lietuvos politikos kasdienybę, pradėjo tolti nuo idealistinio tikėjimo pakeisti pasaulį per vieną dieną. Kartu atėjo supratimas, kad verslas yra tikrasis visuomenės variklis ir ten kuriama ne tik finansinė, bet ir tikroji socialinė vertė. 2003 metais Rytį draugai pakvietė prisidėti prie naujai steigiamos įmonės „Pietų parkas“, kurios pagrindinė veikla – SMS turinio sprendimai (tuo metu buvo labai populiarios telefono melodijų, ekrano užsklandų, mini žaidimų paslaugos). Dar po kelerių metų Rytis paragavo kredito unijos verslo, kuris padėjo suprasti pagrindines tiesas apie pinigus ir apie dažnai klaidingą žmonių požiūrį į juos.

Galų gale būdamas 25 metų Rytis su bičiuliu, su kuriuo kartu dirbo Nacionalinėje kredito unijoje, pradėjo įgyvendinti seniai brandintą idėją – gaminti ir pardavinėti ekologiškus atvirukus, už kurių kiekvieną parduotą miške pasodindavo tikrą medį. Pagrindiniai šių „Treenex“ atvirukų pirkėjai buvo JAV pakrančių gyventojai. Kaip sakė Rytis, verslas nebuvo sėkmingas, bet įdomų hobį turime iki šiol.“

Dar po metų, 2009 metais, Rytis su bičiuliu kurdami interneto platformą „Treenex“ projektui pajuto aiškų kokybiškų, į klientą orientuotų interneto dizaino ir programavimo paslaugų poreikį. Taip gimė BBQ agentūra, kurios pavadinimą vėliau pakeitė į „Soundest“. Agentūra, teikiati interneto dizaino ir programavimo paslaugas, virto visaverte skaitmeninės rinkodaros įmone, teikiančia kompleksines interneto komunikacijos paslaugas – nuo strategijų rengimo ir kūrybinių idėjų iki techninio jų realizavimo ir priežiūros.

Praėjusią savaitę R. Laurinavičius Lietuvos rinkodaros specialistams pristatė dar vieną naujovę – universalią skaitmeninės rinkodaros valdymo platformą „Soundest Desk“, kuri padeda spręsti aktualias skaitmeninės rinkodaros valdymo ir jos naudos vertinimo problemas. Socialinių medijų ir naujienlaiškių rinkodarai bei internetinei reklamai skirta platforma, integruojanti ir svetainių turinio valdymo sistemą, leidžia patogiai vienoje vietoje valdyti visus skaitmeninėje erdvėje įgyvendinamus veiksmus. Tai pirmasis tokio pobūdžio sprendimas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos regione.

Pradėjusi dirbti su pirmaisiais klientais Lietuvoje, skaitmeninės rinkodaros agentūra „Soundest“ jau planuoja šią platformą pristatyti užsienio rinkose.

„Neabejojame šios platformos sėkme ir potencialu, todėl dar šiais metais planuojame „Soundest Desk“ pristatyti užsienio rinkose. Platformos koncepcija ir universali metodika suteikia galimybę ją naudoti bet kurios šalies skaitmeninės rinkodaros srityje“, – teigia R. Laurinavičius.

O pradedantiesiems Rytis palinkėjo nebijoti rizikuoti ir netgi kartais pralaimėti. „Be pralaimėjimų nebūna ir pergalių“, – teigia R. Laurinavičius.

Išskirtinis pasiūlymas

Norintys išbandyti naująją skaitmeninės rinkodaros valdymo platfomą „Soundest Desk“ gali parašyti laišką e. paštu info@soundest.lt ir nurodyti specialųjį kodą BZN START – tuomet mėnesį platforma bus galima naudotis nemokamai.

Ekspertai

Rytis Laurinavičius

Rytis Laurinavičius

Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.