...

10 būdų, kaip efektyviai reklamuoti savo verslą internete

Verslas

2013.10.03

Autorius: Rasa Petrauskaitė

Temos: .

10 būdų, kaip efektyviai reklamuoti savo verslą internete

10 būdų, kaip efektyviai reklamuoti savo verslą internete wallpapers.com nuotr.

Vienokia ar kitokia reklamos forma verslui yra būtina. Kitaip jis neegzistuotų. Nesvarbu, kur reklama publikuojama – televizijoje, internete, spaudoje, – jos tikslai tie patys: parduoti prekę ar paslaugą, sudominti vartotoją, išryškinti prekių ženklą. Norint pasiekti šiuos tikslus svarbu efektyviai reklamuoti savo verslą. Šiuo atveju – internete. Kaip tai padaryti, pasakoja seminaro „Protinga reklama“ organizatorius Martynas Jokubauskas, turintis trylikos metų patirtį plėtojnt internetinius projektus.

M. Jokubauskas atskleidžia, kad siekiant efektyviai reklamuotis internete reikia naudoti kompleksinę reklamos kampaniją, kurios pagrindą sudaro daugelis interneto reklamos kanalų. Taip siekiama perduoti tą pačią žinutę tikslinei auditorijai. Jis išskiria dešimt pagrindinių interneto reklamos kanalų.

1. Tvarkinga ir aiški interneto svetainė. Pirmas ir svarbiausias žingsnis pradedant reklamuoti savo verslą internete – tai tvarkinga ir aiški interneto svetainė, kuri veda vartotojus tikslo link (registruotis/pirkti/siųsti užklausą ir pan.) Svarbu aiškiai suvokti, kur reklama atves vartotoją ir ką vartotojas tame puslapyje turės padaryti.

2. Mokama reklama paieškoje. Tikslingiausias srautas, kurį galima gauti, tai srautas iš paieškos sistemų. Tačiau naivu tikėtis, kad paleidus naują svetainę iš karto pakliūsite į jos viršūnę. Todėl verta svetainę išsibandyti perkant itin tikslinį lankytojų srautą iš paieškos ir stebėti, ar jie suvokia nukreipimo puslapių (landing pages) turinį, ar supranta, ką tuose puslapiuose turi veikti.

3. Socialiniai tinklai/reklama feisbuke. Kita taip pat itin veiksminga priemonė prisitraukti tikslinių lankytojų į savo svetainę – komunikacija ir reklama socialiniuose tinkluose.

4. Naujienlaiškiai. Tinkamai surinkti potencialių klientų kontaktiniai duomenys ir tinkamai parengti naujienlaiškiai gali duoti itin gerų rezultatų.

5. Vaizdinės reklamos tinklai. Nors daugelis nemėgsta reklaminių skydelių, tai viena populiariausių priemonių norint prisitraukti vartotojų. Svarbu juos parodyti tinkamoje vietoje tinkamu laiku ir tinkamiems žmonėms.

6. Remarketingas. Reklama, arba priminimas apie save savo svetainės lankytojams, yra itin veiksmingas būdas reklamuoti savo verslą. Tačiau tai reikia daryti itin kruopščiai parengus komunikacijos strategiją, būti nenuobodžiam ir nuolat keistis.

7. Žiniasklaida. Turbūt vienas greičiausių būdų išpopuliarėti – patekti į populiarių žiniasklaidos portalų akiratį. Srauto ir dėmesio galite sulaukti daug, tačiau tai labiau padės pasiekti populiarumą, o ne tikslinę auditoriją. Bet prekių ženklo populiarumui tokia

8. Vaizdinė reklama. Pasitelkus ją reklaminę žinutę galima pateikti plačiau, įdomiau ir pritraukti daugiau vartotojų. Tačiau svarbu gerai ir kokybiškai parengti reklaminio pranešimo turinį ir jį pateikti. Kad vaizdinė reklama būtų efektyvi, reklaminį pranešimą vertėtų išplatinti per kuo daugiau interneto reklamos kanalų. Svarbu pasirūpinti, kad šį turinį pamatytų kritinė masė. Jeigu auditorijai patiks pranešimo turinys, jis pačių vartotojų iniciatyva greitai atsiras ir kituose kanaluose.

9. Partnerių resursai. Vienas lauke – ne karys. Todėl pristatant savo verslą į pagalbą verta pasitelkti partnerius. Jie turėdami savo auditoriją gali jus pristatyti plačiajai visuomenei. Kuo didesnis partnerių ratas, tuo greičiau žinia apie jus pasklis internete.

10. Tinklaraščiai. Tai dar viena interneto žiniasklaidos forma, kuri padės greitai išpopuliarėti. Tereikia, kad gerbiami interneto tinklaraštininkai (interneto autoritetai) apie jus užsimintų savo tinklaraščiuose (geriausiai būtų teigiamame kontekste).

M. Jokubauskas primena, kad interneto reklamos kanalai tik padeda prieiti prie tikslinės ar plačiosios auditorijos. Norint ją sudominti ir išlaikyti svarbu turėti gerą, įtraukiančią ir žavinčią reklamos kampanijos idėją bei sugebėti ją taktiškai perduoti įvairiomis reklamos priemonėmis. Taip pat svarbu reklamuotis nuolat, o ne tuomet, kai pritrūksta klientų. Iš vienos reklamos kampanijos gautus rezultatus būtina pritaikyti kitai kampanijai. Internetinių projektų vykdytojas M. Jokubauskas linki nuolat tobulėti ir taikytis prie vartotojų poreikių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.