...

Verslui jau investuota apie 1,5 mln. eurų

Verslas

2016.08.04

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: , .

Verslui jau investuota apie 1,5 mln. eurų

Internetinės maisto ir kitų prekių parduotuvės „ZZZ.LT“ įkūrėjas - Žilvinas Vasiliauskas. Asmeninio albumo nuotr.

ZZZ.LT“ – tai šiuolaikiška internetinė maisto ir kitų prekių parduotuvė, padedanti žmogui taupyti laiką ir pinigus. Apie verslo idėją, išskirtinumą ir plėtrą šnekučiavomės su jo įkūrėju Žilvinu Vasiliausku (43).

Keičia pirkėjų įpročius

Idėja kilo stebint pasaulio rinkas ir e. prekybos jose augimą. Kaip pastebi verslininkas, daugelyje Vakarų Europos valstybių internetinė prekyba kasmet paauga 1–3 procentais. Tai neabejotinai žmonijos ateitis. Technologijos sparčiai vystosi, greitėja gyvenimo tempas, todėl tradicinis ėjimas į parduotuvę atrodo paprasčiausias beprasmis laiko švaistymas. Juk geriau šį laiką skirti šeimai ar tiesiog smagiai paskaityti knygą, kol prekės pačios keliauja į namus.

 

„Tai yra inovatyvus ir patogus maisto prekių pristatymo būdas, tačiau pastebime, kad klientai vis dar abejoja, ar tikrai saugu taip palikti prekes naktį prie durų, ar niekas nepavogs dėžės, ar prekės nesuges ir pan.“

Ž. Vasiliauskas.

 

Ž. Vasiliauskas įžvelgia daugybę pirkimo internetu pranašumų, mat tai vyksta apgalvotai ir planuojant į priekį. Taip neprisiperkama nereikalingų prekių, nereikia gaišti laiko važiuojant į parduotuvę ir stoviniuojant eilėse prie kasų. Be to, „ZZZ.LT“ didžiųjų miestų gyventojams siūlo galimybę nesusitikti su kurjeriu. Miestuose galima užsisakyti naktinį prekių pristatymą, kai prekės specialioje termosinėje dėžėje paliekamos tiesiog prie pirkėjo durų. „Tai yra inovatyvus ir patogus maisto prekių pristatymo būdas, tačiau pastebime, kad klientai vis dar abejoja, ar tikrai saugu taip palikti prekes naktį prie durų, ar niekas nepavogs dėžės, ar prekės nesuges ir pan. Tad jau dabar matome, kad šioje srityje reikalinga išsami komunikacija apie tai, kad šis inovatyvus maisto prekių pristatymo būdas tikrai saugus ir labai patogus“, – sako pašnekovas.

Įkūrėjas pripažįsta, kad tikrai nelengva keisti pirkėjų įpročius ir padėti jiems suvokti, kad, pirkdami planingai internetu, jie taupo savo laiką ir pinigus, tačiau tai puikiausia išeitis šiuolaikiniam pirkėjui.

Jau investuota apie 1,5 mln. eurų

Ž. Vasiliausko teigimu, pirminė mintis buvo sukurti sistemą, kuri patvirtintų, kad tikrai nebūtina turėti nei savo parduotuvės ar sandėlio, nei specialaus transporto tam, kad vystytum e. prekybą maisto prekėmis. Pasak jo, yra daug puikių kurjerių tarnybų, seniai išvysčiusių ir toliau sėkmingai vystančių siuntų pristatymą. Be to, nebūtinas sandėlis, kuriame kaupiami prekių likučiai – visą procesą galima organizuoti taip, kad prekes, pirkėjui jas užsakius, galima būtų surinkti tiesiai iš gamintojų ar tiekėjų. „Tačiau toks modelis dar neišvystytas. Procese teko ir vis dar tenka pačiam dėti daug pastangų, norint, kad viskas vyktų taip, kaip turėtų, pradedant termosinių dėžių brėžinių braižymu, baigiant sandėlio programų kūrimu ir daugybe kitų dalykų“, – verslo idėją ir įgyvendinimą apžvelgia pašnekovas.

Ž. Vasiliauskas atskleidžia, kad šiam verslui prireikė 1–1,5 mln. eurų investicijų ir suma dar tebeauga. Pasak jo, atsiperkamumą kol kas sunku prognozuoti, mat Lietuvos rinka per maža ir labiau skirta pačiam modeliui pristatyti ir išbandyti. Tad „ZZZ.LT“ plėtra labiau būtų matoma kitose rinkose ir priklausytų nuo konkrečios šalies situacijos bei jos gyventojų įpročių. Verslininkas pabrėžia, kad sėkmingam verslui būtina turėti ambicijų, o svarbiausia – nuosekliai dirbti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.