Startuolis „Omnisend“ patrigubino pajamas
2020.01.09
Temos: Finansai, Startuolis, Vadyba.
Integruotos rinkodaros startuolis „Omnisend“ 2019 metais gavo tris kartus daugiau pajamų nei metais anksčiau. Spartų augimą nulėmė augantis integruotos rinkodaros paslaugų populiarumas ir konkurencinės aplinkos pokyčiai.
„Spartų pajamų augimą nulėmė pasikeitimai rinkoje ir mūsų pasiruošimas jais pasinaudoti. Pasaulinei gigantei „MailChimp“ pasitraukus iš elektroninės komercijos segmento mums atsivėrė puikios galimybės sustiprinti savo pozicijas. Kadangi „Omnisend“ prekės ženklas jau buvo gerai žinomas JAV ir Kanadoje, šiose valstybėse pavyko sėkmingai išauginti klientų skaičių“, – pasakoja Rytis Laurinavičius, „Omnisend“ įkūrėjas ir vadovas.
2019 m. pabaigoje bendrovės programinės įrangos prenumeratų pardavimų pajamos (angl. annual recurring revenue, ARR) siekė 8,9 mln. Eur. Palyginti, 2018 m. jos sudarė 2,7 mln. Eur. ARR yra vienas svarbiausių rodiklių vertinant pagal programinės įrangos prenumeratos (angl. Software as a Service, SaaS) verslo modelį veikiančius verslus.
Bendrosios pajamos per metus paaugo nuo 1,6 mln. Eur iki 5,3 mln. Eur.
Didina komandą
Per praėjusius metus darbuotojų skaičius „Omnisend“ Vilniaus biure išaugo nuo 33 iki 46. Bendrovė taip pat turi pirminio klientų aptarnavimo padalinį Ukrainoje, o praėjusių metų rugsėjį buvo atidarytas biuras JAV, kuriame jau pasamdyti 4 žmonės. Iš viso startuolyje šiuo metu dirba per 60 žmonių, o 2020 metais darbuotojų skaičius turėtų perkopti 100.
„Lietuvoje toliau stipriname produkto plėtros, palaikymo ir rinkodaros komandas, ieškome naujų darbuotojų. Labiausiai trūksta žmonių, kurie turėtų patirties dirbant su įmonėmis, kurios veikia pagal programinės įrangos prenumeratos verslo modelį. Tuo metu JAV investuojame į pajėgumų didinimą pardavimų ir partnerysčių srityse“, – apie ateities planus kalba Rytis Laurinavičius.
Apsukų nemažins
Verslininko teigimu, integruotos rinkodaros paslaugos sparčiai populiarėja, o turimas įdirbis ir reputacija rinkoje leidžia tikėtis panašaus augimo tempo ir šiemet.
„Prieš porą metų buvome vieni pirmųjų pradėjusių kalbėti, kad elektroninėms parduotuvėms neužtenka rinkodaros elektroniniu paštu. Mes sukūrėme įrankį leidžiantį lengvai pasitelkti ir SMS žinutes, e. parduotuvės programėlės pranešimus (angl. push notifications), žinutes per „Facebook Messenger“ ar „WhatsApp“. Šiandien tai tampa tendencija ir 2020-ieji galėtų būti integruotos rinkodaros lūžio metai. Todėl šiais metais planuojame bent padvigubinti prenumeratų pardavimų pajamas, o ambicingas scenarijus yra augti tokiu pat tempu kaip pernai“, – kalba „Omnisend“ vadovas.
Tarp lietuviško startuolio klientų šiuo metu yra vartojimo prekių gigantės „Unilever“ elektroninė parduotuvė. Taip pat „Omnisend“ paslaugomis naudojasi Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) oficiali suvenyrų elektroninė parduotuvė, garsios JAV roko grupės „Thirty Seconds to Mars”, Kanados elektroninės muzikos kūrėjo „Deadmau5“ ir tenisininkės Serenos Williams oficialios parduotuvės internete. Iš viso daugiau nei 50.000 elektroninių parduotuvių visame pasaulyje yra „Omnisend“ klientės.
„Savo segmente esame matomi kaip viena iš lyderiaujančių įmonių pasaulyje, patenkame į prestižinių leidinių sudaromus topus, esame gerai vertinami įvairiose atsiliepimų svetainėse. Kai elektroninėms parduotuvėms prireikia pažangių integruotos rinkodaros IT sprendimų, mums pavyksta įrodyti, kad „Omnisend“ yra geriausias jų pasirinkimas,“ – apie pardavimus gerai žinomoms pasaulio kompanijoms pasakoja Rytis Laurinavičius.
2014 m. įkurta „Omnisend“ yra vienas iš nedaugelio pelningų ir be rizikos kapitalo investicijų save išlaikančių Lietuvos startuolių. Didžioji dalis bendrovės klientų yra JAV, Kanados ir Jungtinės Karalystės rinkose.
Ekspertai
Rytis Laurinavičius
Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.