Paskelbė apie pritrauktus 8 mln. eurų
2021.03.01
Temos: Finansai, Startuolis.
Startuolis „Affise“ užbaigė A raundo finansavimą ir paskelbė apie pritrauktus 8 mln. eurų.
„Affise“ yra partnerystės rinkodaros platforma. Ji skirta prekių ženklams, reklamuotojams ir agentūroms automatizuoti bei išplėsti savo partnerių santykiams su visais rinkodaros kanalais: tradiciniais kanalais, nuomonės formuotojais, tinklais bei agentūromis.
Nuolatinis augimas
Įmonė įkurta 2016 m. ir nuo tada kasmet padvigubino savo pajamas. Dabar čia dirba daugiau nei 120 specialistų šešiuose biuruose visame pasaulyje. Savo padalinius „Affise“ yra įsteigę Lietuvoje, Izraelyje, Indijoje, Kinijoje, Baltarusijoje ir Kipre. Įmonė planuoja padidinti savo buvimą Šiaurės Amerikoje įsteigdama biurą JAV.
„Affise“ dirba su daugiau nei 1 tūkst. klientų, įskaitant pirmaujančius prekių ženklus ir agentūras, tokias kaip „Wargaming“, „Xapads“, „Hypercentage“, „Kismia“, „Mobavenue“, „GroupM“, „Zorka.Mobi“, „Appalgo“, „Mobligent“. Bendrovė gali jungtis su daugiau nei 300 tūkst. partnerių konglomeratu, o tai spartina verslo augimą.
Startuolio įkūrėjas Dmitrijus Zotovas įsitikinęs, kad sparčiai auganti e. prekyba ir nuolat atsirandantys nauji rinkodaros kanalai paskatins daugiau bendradarbiavimu paremtos rinkodaros (angl. affiliate marketing).
„Ši tendencija sukurs paklausą technologiniams sprendimams, kurie leis jiems pradėti ir valdyti tokias programas nuo nulio ir pasiekti laipsnišką augimą. Gautas finansavimas padės tęsti „Affise“ misiją, o tai neabejotinai paskatins naujoves ir skaidrumą visoje rinkoje“, – įsitikinęs D. Zotovas.
Investuotojai pastebi potencialą
Į startuolį investavusio „Leta Capital“ vadovaujantis partneris Aleksandras Chachava pastebi, kad rinkos potencialas išties didžiulis. Nuolat auga bendradarbiavimu paremtos rinkodaros poreikis, tad automatizuoti sprendimai gali tapti vienu svarbiausių aspektų.
„TMT Investments“ įkūrėjas ir investicijų vadovas Artyomas Inyutinas teigia, kad startuolis investavimui pasirinktas dėl puikios komandos ir plačių galimybių: „Finansavimo raundas padės komandai sutelkti dėmesį į geografinę plėtrą regionuose, kuriuose auga reklama, partnerystės rinkodara ir visa ekonomika, būtent valstijose ir Azijos šalyse. Turėdami tokią puikią komandą ir produktą, mes tikime sėkme.“
Manoma, kad partnerystės rinkodaros pramonė kasmet auga įspūdingai – 10 proc., o jos 2021 m. vertė sieks 1,2 mlrd. JAV dolerių. „Affise“ stengiasi panaudoti finansavimą savo produktų rinkiniui išplėsti, rinkodaros specialistams suteikdama vieną platformą, kurioje būtų galima automatizuoti ir išplėsti partnerystę. Po milžiniškos sėkmės įžengus į Kinijos rinką 2019 m., „Affise“ planuoja padidinti savo buvimą Šiaurės Amerikoje, „LatAm“ ir SEA bei įtvirtinti savo lyderystę Europoje, Izraelyje ir Indijoje.
„Partnerystės rinkodaros valdymas tampa gyvybiškai svarbiu rinkodaros technologijų paketo komponentu, o „Affise“ įsitvirtino kaip lyderis šioje sparčiai augančioje kategorijoje. Mūsų įsipareigojimas atstovauti rinkodaros specialistų interesams įgijo pirmaujančių pasaulio agentūrų ir tinklų pasitikėjimą, tad matome didelį potencialą pasinaudoti papildoma galimybe rinkoje. Viena iš strategijų, kurią siekiame panaudoti šiam finansavimui, yra patekti į gretimą tiesioginių reklamuotojų ir prekių ženklų rinką, suteikiant jiems galimybę plėsti savo rinkodaros kanalą per partnerystės programas“, – teigia „Affise“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Stanislau Litvinau.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.