Dalyvavimas pasaulinėje kosmetikos rinkoje kainavo per 20 tūkst. eurų
2015.03.26
Temos: Finansai.
Tik dvi lietuvių, aštuonios latvių, apie 200 Lenkijos įmonių, o iš viso daugiau nei 2 tūkst. dalyvių šiemet pristatė savo produkciją svarbiausioje pasaulyje kosmetikos rinkai skirtoje parodoje „Cosmoprof Worldwide“, vykusioje 2015 m. kovo 20–23 d. Bolonijoje (Italija). Šiemet prestižiniame renginyje pirmąsyk dalyvavo ir didžiausia lietuviškos kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“, tikslingai pasirinkusi pristatyti Lietuvoje jau įsitvirtinusį ir išbandytą gaminį – vienintelę masiškai naudojamą lietuvišką dantų pastą „Ecodenta“, o pasirengimas ir dalyvavimas parodoje kainavo daugiau nei 20 tūkst. eurų. Tačiau investicija verta ir lūkesčiai jau sudėlioti.
Išskirtinumas būtinas
„Lietuvą šioje parodoje jau visi yra girdėję, žino, tačiau lietuviška kosmetika – dar naujiena. Todėl dalyvavimas tokio lygio renginyje mums yra būtinas žingsnis, planuojant plėtrą į eksporto rinkas. Tai padėjo užmegzti apie šimtą vertingų pažinčių su platintojais, prekybos tinklais, e. parduotuvėmis iš įvairių pasaulio šalių: Italijos, Japonijos, Kinijos, Slovakijos, Bulgarijos, Kirgizijos, Didžiosios Britanijos ir kitų“, – sako „BIOK laboratorijos“ direktorius Vaidotas Krencius.
Dalyvauti tokioje parodoje mūsų įmonei kainuoja mažiausiai 20 tūkst. eurų, įskaitant išskirtinio stendo gamybą ir žmonių darbą, taigi pristatyti produkciją užsienio rinkoms – atsakinga ir nepigi investicija.
R. Stragienė
„BIOK laboratorija“ parodoje pristatė eksportui pritaikytas dantų priežiūros priemones „Ecodenta“, kurių pakuotės pritaikytos eksportui: išverstos į anglų kalbą ir paruoštos pagal tarptautinius standartus. Vis dėlto potencialūs investuotojai labiausiai dėmesį atkreipė į paties gaminio išskirtinumą – sudėtį, kurią sudaro iki 98 proc. natūralios ir ekologiškos sudedamosios dalys.
„Išsiskirti tokioje parodoje tikrai nėra paprasta. Juolab kad tenka konkuruoti su ne pirmus metus pristatomos produkcijos gausa iš viso pasaulio. Dalyvauti tokioje parodoje mūsų įmonei kainuoja mažiausiai 20 tūkst. eurų, įskaitant išskirtinio stendo gamybą ir žmonių darbą, taigi pristatyti produkciją užsienio rinkoms – atsakinga ir nepigi investicija. Gerai, kad Lietuvoje finansavimą galima gauti iš ES paramos fondų, kurie suteikia fiksuotą sumą daliai išlaidų padengti“, – teigia V. Krencius.
Prieš dalyvaujant parodoje būtina apibrėžti tikslus
Prieš važiuojant į parodą svarbu žinoti, kokio tikslo vedami esate pasirengę pakloti nemažą sumą ir kokių rezultatų tikitės bei vadinate juos sėkmingais. „Važiuodami į parodą mes aiškiai susidėliojome tikslus: kokį produktą norime pristatyti? Pasirinkome dantų pastas, nes čia matome didžiausią eksporto potencialą: universalus pavadinimas, pakuotės su angliškais užrašais. Kokių klientų norime rasti? Naujų prekybos partnerių iš Vakarų Europos ir tolimų rinkų, kurių šiaip nepasiekiame“, – įspūdžiais dalijasi „BIOK laboratorijos“ bendrasavininkė, rinkodaros vadovė Romualda Stragienė ir priduria, kad dalyvavimą parodoje vertino surinktų naujų klientų kontaktų skaičiumi bei artimiausius pusę metų naujomis sutartimis nuo parodos dalyvavimo parodoje.
Dalyvavimas parodoje – tik pirmas žingsnis sėkmės link
Misija dalyvavimu parodoje toli gražu nesibaigia. Visas darbas paprastai prasideda po jos. „Susisiekti su visais interesantais ir išsiaiškinti jų lūkesčius, suderinti komercines sąlygas bei prekių pristatymą. O pusmečio darbas su naujais klientais parodys, ar rezultatais tenkino lūkesčius, kas buvo padaryta gerai, ko pritrūko ir ką reikėtų tobulinti“, – teigia R. Stragienė.
Beveik 50 metų kasmet vykstanti „Cosmoprof Worldwide“ yra pasaulinė grožio pramonei organizuojama paroda, kurioje šiemet dalyvavo apie 2,5 tūkst. įmonių iš 70 šalių. Ji sutraukia kosmetikos gamintojus, platintojus ir mažmeninės prekybos atstovus iš viso pasaulio. Šioje parodoje „BIOK laboratorijos“ atstovams teko sutikti ir Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų vadybininkų.
Cosmoprof Worldwide
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.