...

Blogas lietuviškas oras paskatino verslą

Verslas

2016.05.28

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: , .

Blogas lietuviškas oras paskatino verslą

„Pripučiamos pilys“ įkūrėja - Asta Serutkevičienė BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.

Prieš įkuriant pripučiamų batutų erdvę, verslo pasaulis kaunietei Astai Serutkevičienei (35) buvo nesvetimas. Ilgą laiką vadovavusi buhalterinių paslaugų įmonei, nuolat apsupta verslių žmonių, verslo kūrimą ji matė kaip savaime suprantamą veiklą. „Ieškojau veiklos, kuri būtų maloni ir pelninga. Trūko savirealizacijos, pozityvių emocijų, vietos pabendrauti su naujais žmonėmis“, – prisimena moteris.

Nuo renginių iki nuosavo verslo

 

„Pradėjome ieškoti batutams tinkamų patalpų, kad vaikai galėtų pramogauti, neatsižvelgdami į metų laiką ar oro sąlygas.“

A. Serutkevičienė

 

Idėją kurti verslą įkvėpė sūnaus gimtadienis. „Norėjome ypatingos šventės, nes su vyresnėliu jau buvome išbandę visas siūlomas pramogas. Svarsčiau apie pripučiamų batutų nuomą, bet… negi aš nuomosiuosi, jei galiu nusipirkti ir dar pernuomoti kitiems. Įsigijome pirmuosius batutus ir įžengėme į pramogų verslą. Pasibaigus vasarai supratome – neteisinga, kad vaikai jais gali džiaugtis taip trumpai. Pradėjome ieškoti batutams tinkamų patalpų, kad vaikai galėtų pramogauti, neatsižvelgdami į metų laiką ar oro sąlygas“, – pasakoja A. Serutkevičienė.

Pradėjo be baimės

Pašnekovė pasakoja, kad per savo gyvenimą buvo mačiusi įvairių verslo baigčių, pradedant stulbinama sėkme ir baigiant bankrotu. Tai užgrūdino, todėl savo verslą moteris pradėjo be baimės ir išankstinio nusistatymo. „Kai pradėjome veiklą, išsigrynino koncepcija: tapome vaikų ir visos šeimos šventės vieta su saugiais pripučiamais batutais, kur nėra pašalinių žmonių. Nieko tokio Lietuvoje dar nebuvo, tad supratome, kad ši niša verta dėmesio. Mes norėjome pastatyti didžiuosius batutus po stogu, todėl pas mus vien batutai kiekvienoje erdvėje užima beveik 100 kv. m“, – išskirtinumą pabrėžia verslininkė.

Verslo idėją į priekį pastūmėjo gautas Kauno kredito unijos finansavimas bei nuolatinis siekis viską atlikti geriau, nei daro kiti. Motyvavo drąsus užmojis – tapti geriausia vaikų ir šeimos švenčių vieta.

Klientus pritraukia malonios smulkmenos

Dažniausiai klientai apie šią pramogą sužino internete, tačiau reklama sklinda ir iš laimingų klientų. „Čia susirenka šeimos su kūdikiais ir beveik paaugliais, visi ieško vietos pabūti kartu. Mūsų svečiai džiaugiasi mažomis smulkmenomis, tokiomis kaip plaukų džiovintuvas plaukams išdžiovinti po dūkimo, vanduo gėlių vazoje, vystymo stalas patiems mažiausiems. Juk visa tai nebūtina, bet pastebima“, – sako pašnekovė.

Pradėjus savo verslą, anot A. Serutkevičienės, gyvenimas pasikeitė negrįžtamai, nes galvoje nuolat sukasi naujos idėjos, planai, tenka daug dirbti, tačiau asmeninis užsispyrimas, drąsa, ryžtas ir analitinis mąstymas visada gelbsti. Taip pat padeda į verslą įtraukta šeima: vyras, mama ir anyta.

Svarbu rasti savo nišą

Sėkmingo verslo receptas, pasak pašnekovės, yra nuolatinis ir nuoseklus darbas, tačiau lygiai taip pat svarbu surasti sau mielą sritį.

„Top 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų“ iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“, „Swedbank“, AB, „Biok laboratorija“ ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas iki birželio 2 d. galite svetainėje www.bznstart.lt/StartupsWomen. O jaunų verslų įkūrėjas jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.