Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Remigijus yra duomenų analitikas, turintis ekonominį išsilavinimą, o taip pat verslininkas, todėl puikiai žino kiekvieno investuoto euro svarbą. Svarbiausia savo patirtimi laiko žinias, sukauptas ieškant priemonių, būdų ir metodų padidinti interneto rinkodaros pelningumą. Nuo 2000 metų pasinėręs į skaitmeninės komunikacijos vandenyną konsultuoja verslus ir padeda jiems susidėlioti prioritetus, pasirinkti priemones ir metodus pelningai internetinei komunikacijai. RAIBEC | Be efficient online - skaitmeninės rinkodaros agentūra padedanti pasiekti daugiau pardavimų su geresne investicijų komunikacijai grąža. Planuoja ir valdo visą įmonių skaitmeninės rinkodaros procesą, apimantį SEM, SEO, CRO, socialinę komunikaciją, el. pašto rinkodarą ir kitas reikalingas priemones. Yra sukūrę Sales2Go įrankį, leidžiantį automatizuoti reklaminių skelbimų, skydelių, reklaminių kampanijų AdWords ir Facebook tinkluose kūrimą.
This user account status is Approved

Straipsniai

Žinių bazė

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2020.08.25

Kokius nemokamus reklamos būdus galima išnaudoti internete, reklamuojant savo prekes ar paslaugas?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2020.08.14

Kaip įvertinti ar mobilios versijos svetainė yra gerai indeksuojama „Google” paieškose? Viena įmonė mums siūlo paslaugas, kad sutvarkytų mobilios svetainės indeksaciją, t. y. paiešką, tačiau nelabai suprantama, kodėl ji skiriasi nuo svetainės ir kas čia kitaip vyksta? Gal galite daugiau paaiškinti kuo skiriasi indeksavimas mobilios svetainės nuo svetainės ir į ką reikia atkreipti dėmesį?

Renginiai

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.