Verslo pažintys ir ekspertų patarimai geriausiame metų vakarėlyje

Verslas

2019.12.13

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , .

Verslo pažintys ir ekspertų patarimai geriausiame metų vakarėlyje

Nuotraukos autorius: Renginio akimirka Paulius Peleckis/ŽMONĖS foto

Gruodžio 12-osios vakarą didžiausias jauno verslo portalas „bzn start“ sukvietė ekspertus, verslininkus bei verslu besidominčius žmones į tradicinį kontaktų ir verslo pažinčių vakarėlį „Network Party“. Renginio metu dalyviai bendravo, pažino vieni kitus, gavo naudingų patarimų bei ieškojo atsakymų į savo verslo klausimus.

Sprendžia sau svarbias problemas

„Verslo angelų fondo I, II“ vadovaujantysis partneris Arvydas Strumskis, dalyvavęs renginyje kaip ekspertas, pastebi, kad tokio tipo renginyje dalyvavo pirmą kartą, tačiau akivaizdu, jog dalyviai čia rinkosi tikslingai, žinodami, kokį ekspertą norės pakalbinti, ir turėdami labai konkrečią bei verslui svarbią problemą.

„Dažniausiai atėjusieji pasikonsultuoti šiame renginyje jau atsineša savo turimą problemą ir klausia manęs patarimo, kaip tai baigsis. Pagrindinis ir svarbiausias klausimas bei problema, kurią atsineša dalyviai, yra verslo modelis. Tai visa ko pradžia ir pabaiga. Jie dažniausiai galvoja, kad turi genialų produktą, bet kažkodėl nevažiuoja. Labai dažnai verslai išleidžia daug pinigų, gamindami tobuląjį daiktą, tada pasibaigia pinigai, verslininkas ateina pas investuotoją ir skundžiasi, kad jam vėl nepasisekė. Tokiu atveju investuotojas bėga kuo toliau, niekas nenori investuoti į nesėkmę, o galimas potencialas visada matomas jau nuo idėjos pristatymo“, – sako pašnekovas.

Abipusė nauda

A. Strumskio mintims antrina ir dar vienas ekspertas, „Caption“ vadovas Karolis Rimkus, kuris pabrėžia, kad į renginį susirenka įvairių žmonių, todėl ir problematika labai individuali. Ekspertams tai proga ne tik padėti, bet ir kitaip pažvelgti į rinką, suprasti, kokie klausimai kelia nerimą pradedantiesiems, o kartu ir rasti sau naudingų kontaktų.

„Labai malonu, kad čia susirenka įvairūs žmonės. Kartais, kai pats jau esi pasiekęs ekspertinį lygį, gera grįžti į pradžią ir padėti žmogui, priėjusiam ir klausiančiam elementariai, kaip tinkle „Facebook“ paleisti reklamą. Tada supranti, kad daugeliu atvejų dalykai, kurie pačiam jau atrodo nerimti, kitam yra svarbūs. Lygiai taip pat aš pats sutikau žmogų, su kuriuo kalbėjausi apie finansinius klausimus ir supratau, kokie elementarūs jam yra mano klausimai, kurie man svarbūs. Šie renginiai tuo ir naudingi, kad gali pasidalinti žiniomis bei jų gauti iš įvairių sričių ir nebūtinai itin ekspertiniu lygiu“, – neformalumo nauda džiaugiasi pašnekovas.

Naudą, kurią gauna patys ekspertai, pabrėžia ir verslininkas, visuomenininkas Artūras Zuokas, teigdamas, kad dalyviai gali vieni kitiems pametėti kitokių požiūrio kampų ar padėti rasti tinkamą sprendimą.

„Į šį kontaktų vakarą susirinko be galo daug originalių žmonių. Jie gilinasi į tam tikras, labai įdomias, unikalias temas. Pats atradau labai daug įdomių dalykų, o geriausią patarimą gavau kalbėdamas su viena iš dalyvių. Paminėjau jai, kad turime nedidelę vyninę, ir ji iškart pabrėžė, kad nedidelė jau yra unikali. Iš esmės gavau patarimą, kaip pasitelkiant skirtingus žodžius kitaip parodyti savo veiklą. Nedidelė turbūt skamba nekaip, o unikali – jau visai kas kita. Apibendrinant gavau labai daug kontaktų, sužinojau naujų dalykų ir turiu daug namų darbų kitai savaitei. Temos, kuriomis čia kalbama, labai skirtingos. Ateina žmonės, kurie kuria projektą ir jiems reikia naudingų kontaktų. Aš, turėdamas gana platų kontaktų tinklą, iškart įsivaizduoju, ką su kuo būtų galima suvesti, kad nauda būtų abipusė“, – teigia A. Zuokas.

Kuriama bendruomenė

„Workland“ valdomų bendradarbystės centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė pastebi, kad renginys „Network Party“ labai koreliuoja su jų versle plėtojama kultūra. Visa ko ašis čia – bendruomenė ir bendravimas.

„Savo versle mes imamės iniciatyvos supažindinti narius tarpusavyje. Organizuojame bendrus pusryčius, taip pat vadinamuosius „kavos pasimatymus“, iššūkius ir įvairias sporto iniciatyvas, kurios skatina narių interakcijas ir buria į vieną didelę bendruomenę. Svarbiausias dalykas yra pats bendravimas ir kultūra. Žmonės versle apskritai turėtų būti artimesni, paprasčiau bendrauti, todėl šio renginio forma, kuri buvo pasiūlyta, yra puikus ir lengvas būdas per trumpą laiką sutikti kuo įvairesnių sričių specialistų ir sukurti tam tikrus verslo ryšius“, – teigia L. Panovienė.

Be to, pašnekovė priduria, kad verslas dažniausiai gimsta namie, tarp keturių sienų, tad natūralu jausti bendravimo trūkumą. Į neformalų renginį atėję žmonės domisi, kaip sekasi kitiems, užduoda įdomių klausimų, priverčiančių susimąstyti ir ekspertus. Be atsakymų į specifinius verslo klausimus, dalyviai ieško ir laisvo stiliaus darbo vietos, kuri neįpareigotų, bet leistų jiems jaustis bendruomenės dalimi.

„Net atėjęs į renginį kaip ekspertas gali sulaukti klausimų apie save. Aš atstovauju gana naujai sričiai Lietuvoje ir manęs tiesiog paklausė, kaip mums sekasi, nes, atėjus į tokį renginį ir pristatant savo idėjas, dalyviams taip pat rūpi, kaip gyvena kitų sričių atstovai. Prakalbus apie darbo vietą, dažniausiai pirminis sprendimas būna geros kavos ir interneto vieta. Paskaičiavus, kiek kainuoja gera kava, susidaro daugiau kaip 10 eurų per dieną. „Workland“ narystė „hot desk“– tai darbo vieta bendradarbystės erdvėje, kava, arbata ir internetas 24/7 bei daugiau kaip 200 kv. m bendrųjų erdvių, pradedant nuo virtuvės ar poilsio zonų. Į paslaugos kainą įskaičiuoti visi baldai, komunaliniai mokesčiai, patalpų valymas, apsauga ir „Workland“ organizuojami renginiai bendruomenėje. Taip pat sudaromos išskirtinės sąlygos keliauti tarp visų „Workland“ centrų Baltijos šalyse“, – pasakoja L. Panovienė.

Sėkmė per 10 minučių

Kalbinti renginio dalyviai patikino, kad, atėjus su tam tikra problema ar tikslu, neformaliame vakarėlyje „Network Party“ galima veikti labai greitai. Atsakymus turinčių pašnekovų koncentracija čia išties gausi.

E. prekybos specialistė Vasarė Krikštopaitytė pasidžiaugė, kad, atėjusi į renginį pakalbinti vieno iš ekspertų, ji sulaukė kur kas daugiau dėmesio bei užmezgė net kelias naudingas pažintis: „Man buvo aktualu susipažinti su ekspertais, kurie dirba mano veiklos srityje. Iki šiol tai buvo hobis, o pavertus jį darbu norisi gyvai pamatyti tuos, kurie užsiima panašia veikla. Formatas asmeniškai man pasiteisino idealiai. Jau per pirmąsias 10 minučių susipažinau su žmogumi, kuris suteikė atsakymus, kurių aš ieškojau, supažindino su žmonėmis, kurie galbūt bus naudingi. Atėjau į renginį dėl vieno konkretaus eksperto, tačiau gavau kur kas daugiau pridėtinės vertės.“

Kitam dalyviui, „Facebook“ ir „Instagram“ reklamos specialistui Jonui Kneitai, taip pat labai pasisekė. Atėjęs į renginį susipažinti ir patyrinėti rinkos, jau per 10 minučių jis rado būsimų verslo partnerių.

„Tokiame renginyje dalyvauju pirmą kartą, tačiau naudą pamačiau iš karto. Atėjau tikėdamasis susipažinti, galbūt rasti naujų klientų ir pirmos dvi pažintys iškart ieškojo, kas galėtų padėti socialinių tinklų reklamos srityje. Rytojui jau sutarėme skambučius, planuosime susitikimus bendram darbui. Nauda vienareikšmiška“, – džiaugiasi pašnekovas.

Plati tematika

Tradiciniu tapęs renginys „Network Party“ kaskart sulaukia ekspertų ir dalyvių susidomėjimo dėl didelės skirtingų sričių specialistų koncentracijos. Atėjęs į Vilniaus širdyje įsikūrusį barą „Amadeus“, kiekvienas dalyvis galėjo rasti atsakymus į bet kurį verslo klausimą. Už skirtą laiką, dėmesį bei pagalbą organizuojant geriausią kontaktų vakarėlį organizatoriai dėkoja partneriams: advokatų kontorai GLIMSTEDT, skaitmeninės rinkodaros agentūrai RAIBECSaulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkui, bendradarbystės erdvei „Workland“, barui „Amadeus“, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, logistikos ekspertams „DHL Lietuva“ ir „Rödl & Partner“.

Network Party

20191213PPEL5780 20191213PPEL5783 20191213PPEL5791 20191213PPEL5796 20191213PPEL5797 20191213PPEL5802 20191213PPEL5808 20191213PPEL5817 20191213PPEL5836 20191213PPEL5847 20191213PPEL5858 20191213PPEL5866 20191213PPEL5868 20191213PPEL5883 20191213PPEL5885 20191213PPEL5919 20191213PPEL5931 20191213PPEL5943 20191213PPEL5946 20191213PPEL5953 20191213PPEL5960 20191213PPEL5963 20191213PPEL5967 20191213PPEL5974 20191213PPEL5977 20191213PPEL5985 20191213PPEL5995 20191213PPEL6008 20191213PPEL6012 20191213PPEL6033 20191213PPEL6043 20191213PPEL6055 20191213PPEL6064 20191213PPEL6074 20191213PPEL6096 20191213PPEL6106 20191213PPEL6115 20191213PPEL6118 20191213PPEL6139 20191213PPEL6142 20191213PPEL6146 20191213PPEL6149 20191213PPEL6153 20191213PPEL6167 20191213PPEL6175 20191213PPEL6180 20191213PPEL6197 20191213PPEL6204 20191213PPEL6209 20191213PPEL6218 20191213PPEL6224 20191213PPEL6227 20191213PPEL6232

Ekspertai

Indrė Prichockaitė

Indrė Prichockaitė

Profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja / Tarptautinės prekybos mokykla

Arvydas Strumskis

Arvydas Strumskis

Vadovaujantysis partneris / „Verslo angelų fondas I“

Rytis Laurinavičius

Rytis Laurinavičius

Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“

Živilė Glaveckaitė

Živilė Glaveckaitė

„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Direktorius ir bendrasavininkis / UAB „Seminal Work“

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Martynas Bieliūnas

Martynas Bieliūnas

Vykdantysis partneris / „Privacy Partners“

Justinas Jautžemis

Justinas Jautžemis

Partneris ir strategas / Hungry Scout

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.