Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Remigijus yra duomenų analitikas, turintis ekonominį išsilavinimą, o taip pat verslininkas, todėl puikiai žino kiekvieno investuoto euro svarbą. Svarbiausia savo patirtimi laiko žinias, sukauptas ieškant priemonių, būdų ir metodų padidinti interneto rinkodaros pelningumą. Nuo 2000 metų pasinėręs į skaitmeninės komunikacijos vandenyną konsultuoja verslus ir padeda jiems susidėlioti prioritetus, pasirinkti priemones ir metodus pelningai internetinei komunikacijai. RAIBEC | Be efficient online - skaitmeninės rinkodaros agentūra padedanti pasiekti daugiau pardavimų su geresne investicijų komunikacijai grąža. Planuoja ir valdo visą įmonių skaitmeninės rinkodaros procesą, apimantį SEM, SEO, CRO, socialinę komunikaciją, el. pašto rinkodarą ir kitas reikalingas priemones. Yra sukūrę Sales2Go įrankį, leidžiantį automatizuoti reklaminių skelbimų, skydelių, reklaminių kampanijų AdWords ir Facebook tinkluose kūrimą.
This user account status is Approved

Straipsniai

Žinių bazė

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2020.01.17

Skaitau jau ne vieną straipsnį, kad rekomenduojama vis eksperimentuoti su savo svetaine. Tad noriu paklausti, kaip vyksta testavimas, kaip testuoti ir ką testuoti.

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.12.16

Pardavinėju basutes ir šokių batelius. Turiu e. parduotuvę. Kaip man išnaudoti pakartotinę rinkodarą? Niekada to nedariau, bet žinau tokią galimybę. Gal galite daugiau papasakoti, kaip tai veikia ir nuo ko pradėti? Per kur tai valdoma?

Renginiai

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.