...

Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Didžiausia marketingo konferencija Lietuvoje „LiMA DAY LIETUVA’19: PRAEITIS. DABARTIS. ATEITIS“

Įvykęs renginis

Didžiausia marketingo konferencija Lietuvoje „LiMA DAY LIETUVA’19: PRAEITIS. DABARTIS. ATEITIS“

,

LiMA, švęsdama savo veiklos 15 – tus metus, kviečia pažvelgti į marketingo tendencijas iš laiko perspektyvos. Marketingo tendencija, kaip atskaitos taškas, gali padėti bet kuriai organizacijai nustatyti, kur ji buvo anksčiau, kur ji yra dabar ir kur ji galėtų būti ateityje. Tik remiantis tvirtu žinojimu, kur esame dabar, galime kurti ateities planus ir tikslus. Išmoktos praeities pamokos – ateities tendencijų pamatas. Marketingo ateitis – suformuluoti tokią strategiją, kuri gebėtų neatsilikti ir greitai prisitaikyti prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.

Kaina: 149.00

Renginio aprašymas:

  • 17+ pranešėjų - marketingo ekspertų ir praktikų
  • 400+ min. turinio apie marketingo tendencijas
  • 1000+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
  • Vakarinis networking'as

 

LiMA, švęsdama savo veiklos 15 - tus metus, kviečia pažvelgti į marketingo tendencijas iš laiko perspektyvos. Marketingo tendencija, kaip atskaitos taškas, gali padėti bet kuriai organizacijai nustatyti, kur ji buvo anksčiau, kur ji yra dabar ir kur ji galėtų būti ateityje. Tik remiantis tvirtu žinojimu, kur esame dabar, galime kurti ateities planus ir tikslus. Išmoktos praeities pamokos - ateities tendencijų pamatas. Marketingo ateitis - suformuluoti tokią strategiją, kuri gebėtų neatsilikti ir greitai prisitaikyti prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.

PRAEITIS | Žiūrint į praeitį, marketingo paskirtis paprastai buvo susijusi su produkto gamyba, marketingo įrankiai buvo limituoti, reklama vaizduojama spaudoje, transliuojama per radiją ar rodoma per televiziją, visa tai visai netolimoje praeityje buvo svarbūs marketingo strategijos elementai. Jei pažvelgsime į dar tolimesnę praeitį, reklama vyko tik žodžiu pasakojant apie produkto ar paslaugos gerą kokybę.

DABARTISVis dar turime veikiančias žodines rekomendacijas, radijo ir televizijos reklamą. Tačiau dabar, technologinės revoliucijos laikmetyje, marketingo specialistai turi daugybę technologinių įrankių savo produktų ir paslaugų vertei didinti, skatinti ženklo žinomumą ir pritraukti naujų vartotojų. Technologijų dėka, šiandienos marketingas tapo stipria verslo varomąja jėga, kurią būtų buvę sunku įsivaizduoti praeityje.

ATEITISKiekvieną dieną kuriamos naujos ir novatoriškos idėjos, kurios keičia viską, prie ko esame pripratę tiek marketinge, tiek bendrai versle. Naujos kartos marketingistai turės dar geresnių, stipresnių marketingo įrankių, kurie iš mums įprastų, nusistovėjusių normų kurs savas tendencijas.

Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY LIETUVA’19?

  • Išgirsite Lietuvos ir užsienio rinkos lyderius ir jų patirtis
  • Pasisemsite naujų žinių, idėjų ir išgirsite praktinių įžvalgų įkvėpimui
  • Susitiksite su rinkos kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
  • Kartu švęsite jubiliejinę marketingo (bendruomenės) šventę!
  • Drauge paminėsite Lietuvos marketingo asociacijos veiklos 15-ąjį jubiliejų
LiMA DAY LIETUVA‘19 konferencijoje Jūsų lauks ne tik išskirtiniai pranešimai, 1000+ bendraminčių, bet ir marketingo istorijos ekspozicijos, interakcijos ir kitos staigmenos!
Kviečiame dalyvauti didžiausioje marketingo konferencijoje Lietuvoje lapkričio 28 dieną.
Plačiau www.limaday.lt

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.