Esminiai veiksmai lemiantys prekės ženklo matomumą ir populiarumą
2023.09.19
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Prekės ženklo matomumą ir populiarumą lemia daugybė sudėtinių veiksmų, tačiau keli esminiai faktoriai gali pagerinti efektyvumo formulę. Prekės ženklo „Labas“ vadovė Kamilė Rimkutė dalijasi patarimais, kaip didinti prekės ženklo žinomumą pasitelkiant modernias technologijas ir patikimus įrankius.
Rodykite savo identitetą
Reklama turi būti atpažįstama ir vartotojams asocijuotis būtent su reklamuojamu prekės ženklu. Nesvarbu ar tai skaitmeninė reklama, ar televizijos klipas, ar soc. tinklų reklama – ji turi patraukti auditorijos akį. Pasak specialistės, svarbi ne tik kūrybinė idėja, bet ir misija apgaubti žiūrovus prekės ženklo magija.
Prekės ženklo identiteto vizualioji pusė, archetipas ir vertybės yra tai, kas turi atsispindėti reklamoje. Vizualioji prekė ženklo pusė – tai dizaino sprendimai, logotipai, spalvos ir išskirtiniai bruožai, kaip komunikacijos platforma bei veikėjai.
Specialistė pataria nuolatos ieškoti būdų, kaip prekės ženklo identitetą integruoti kūrybiškai – pavyzdžiui, pasitelkiant originalius veikėjus, kurie nuosekliai pasirodys reklamoje. Pastarieji kuria vientisumą tarp reklamų ir žmonės gali atpažinti bei prisiminti kokio tai prekės ženklo reklama. Taip pat K. Rimkutė kviečia pasitelkti logotipo ikonografiją, kuri dizaino prasme stilizuoja reklaminį klipą.
Pasitelkite analitinius įrankius
Šiuolaikinės technologijos suteikia galimybę išbandyti reklamos efektyvumą prieš ją paleidžiant į viešąją erdvę. Pavyzdžiui, lauko reklamos maketo efektyvumo testavimui galima pasitelkti vizualinės informacijos analizės programas, kuriose naudojami neuromokslų tyrimais paremti algoritmai. Jie imituoja žmogaus žvilgsnio į maketą pirmąsias sekundes ir atsižvelgia į regėjimo sistemai būdingus biologinius mechanizmus, kurie apdoroja vaizdinę informaciją.
„Minėtas įrankis išanalizuos ir parodys labiausiai matomas reklamos maketo zonas, naudojamų elementų įsidėmėjimą ir potencialią žmogaus žvilgsnio seką. Pagal šiuos kriterijus galite koreguoti maketą tol, kol jis pasieks optimaliausią ir kampanijai tinkamiausią versiją. Išsigryninus efektyvų maketą, belieka užtikrinti jo pozicionavimą geografiškai. Atsakykite į klausimą, kur dažniausiai galite atrasti savo auditoriją – ten ir atsidurkite“, – pataria ekspertė.
Rimkutė primena, kad prekės ženklo matomumą taip pat lemia nuolatinis naujausių tendencijų sekimas ir populiariausių platformų bei turinio jose analizavimas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.