Buvusiame tekstilės fabrike įkūrė jaukią studiją

Verslas

2021.08.23

Autorius: Ugnė Mažonaitė

Temos: .

Buvusiame tekstilės fabrike įkūrė jaukią studiją

Erika Valiukaitė // Asmeninio albumo nuotr.

Buvusiame tekstilės fabrike veiksmas vyksta ir šiandien. Nors vilnų niekas nebešukuoja, plonų audinių kostiumams nebeaudžia ir drabužių nebesiuva, čia plėtojama kiek kitokia veikla. Buvęs Drobės fabrikas Kaune šiandien atgijęs nauju biurų – pavidalu, o neseniai pasipildė ir jaukia Come in studija. Ji kitokia, industrinė, primenanti Niujorką, ir tai išskirčiau kaip vieną iš stiprybių“, – sako studijos įkūrėja Erika Valiukaitė.

Nauja pradžia

Kartais pokyčiai asmeniniame gyvenime suteikia progą pakeisti ne tik darbovietę, bet ir pasirinkti naują veiklos kryptį. „Motinystės atostogoms skaičiuojant paskutinius mėnesius, nusprendžiau negrįžti į buvusią darbovietę, o pati susikurti sau darbo vietą. Kokia tai turėtų būti veikla, po kurio laiko pakuždėjo atrastos patalpos ir atsiradęs susidomėjimas besikuriančia studija. Tad organiškai panorau dalintis ja ir su kitais“, – verslo pradžią prisimena E. Valiukaitė. 

Nutarus įgyvendinti svajonę, ilgiems svarstymams ar dvejonėms nebuvo laiko. Nuo pirmųjų minčių iki veiklos paskelbimo praėjo tik keletas mėnesių – idėjai įgyvendinti buvo skirta 2020-ųjų vasara. Aiškus veiksmų planas veikliai moteriai leido pasiekti užsibrėžtą tikslą – studijos duris atverti praėjusį rugsėjį. Turėdama vietą kūrybinės laisvės išraiškai, įkvėpimo studijos interjero puošybai E. Valiukaitė ieškojo naršydama internete, įdomių pavyzdžių rado populiariame socialiniame tinkle „Pinterest“, taip pat rėmėsi ir intuicija, vidiniu pajautimu.

Kūrybinis procesas

Iššūkių, kaip ir kiekvienoje veikloje, ypač kai viskas nauja, netrūko. Vienas didžiausių, anot E. Valiukaitės – paslaugos įsivertinimas. „Sutiks kiekvienas pradedantis savo verslą paslaugų sektoriuje – pirmi mėnesiai būna tikras išbandymas su apmąstymais ar rinkodara, tinkamai sudėliota, kada ateis pirmieji klientai, kiek jų bus.“ Prisimindama tą laikotarpį pašnekovė sako, kad ramybės ir saugumo jausmą būtų suteikusi rinkodaros specialisto konsultacija.

Nors ir ne viskas buvo itin paprasta, įgytos patirtys leido susikoncentruoti į naująjį sezoną. „Prieš metus daug ką būčiau dariusi kitaip, ne tik interjere, bet ir kalbant apie rinkodaros sprendimus, veiklos išgryninimą. Galbūt karantinas išblaškė ir šiek tiek sujaukė buvusius planus ir svajones, bet galiu pasakyti, kad naujasis 2021-ųjų studijos sezonas, startuosiantis rugsėjį – bus tai, ką ir svajojau įgyvendinti“, – teigia optimistiškai į priekį žvelgianti pašnekovė.

Veikla

Per pirmuosius „Come in“ studijos gyvavimo metus, erdvės buvo pritaikytos tiek susikaupimo reikalaujantiems darbams, tiek smagiam laisvalaikio praleidimui. „Vasaros laikotarpiu vyko asmeninės šventės, mergvakariai, „baby shower“, fotosesijos, mokymai.“ Artėjant rudens laikotarpiui, jei viskas susiklostys gerai, E. Valiukaitė tikisi įgyvendinti dar daugiau idėjų. „Studijoje vyks vakariniai užsiėmimai: joga, grupinė terapija, molio dirbtuvės, moterų rateliai ir kitokios veiklos. Vakarai ilgės, namų sienos taps rutina, tad susipažinti, atrasti ar išmokti kviesiu čia – į „Come in“ studiją.“

Ateityje planuojama šiek tiek daugiau dėmesio skirti interjerui išnaudoti ir geriau jį išpildyti, ypač kalbant apie fotosesijų erdvę. „Vienoje studijos pusėje atsiras daugiau fotosienelių, fonų ir kitos reikalingos technikos fotosesijoms ar filmavimams. Kita studijos dalis skirta seminarams, susitikimams, šventėms ir dirbtuvėms. Ir kaip iki šiol – viską galima bus perstumdyti ir pritaikyti pagal kiekvieno poreikius ir norus“, – teigia pašnekovė.

Dalijimasis patirtimi

Anot E. Valiukaitės, svarbu nusiteikti įvairiems scenarijams ir nenuleisti rankų, bet jei veikla kelia pernelyg daug nepasitenkinimo – nesigėdyti užbaigti verslą. „Gal dabar netinkamas metas, gal jūs kaip asmenybė dar turite užaugti, o gal tereikia suburti tinkamą komandą ir grįžti tvirtesniu žingsniu“, – teigia E. Valiukaitė ir išskiria tris svarbiausius elementus, padedančius verslui augti: 

„1. Pati pradžia – prekių ženklo strategija: vertybės, idealus klientas, rinkodara ir kt.
2. Šiuo nestabiliu laikotarpiu verslui turėti planą B ir C yra pravartu, ypač kontaktinių paslaugų sektoriuje.
3. Man ypač yra svarbus klientas, jo jausmai ir emocija, įžengus į studiją. Stengiuosi atrasti vis naujų būdų tam teigiamam potyriui augti.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.