...

Išsipildžiusi svajonė

Verslas

2013.09.04

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: .

Išsipildžiusi svajonė

Justė Pupkevičiūtė Asmeninio albumo nuotr.

Plačiai besišypsančią ir, žinoma, į mėgstamus batus įsispyrusią šviesiaplaukę Justę Pupkevičiūtę pastebėti nesunku. „Kaip ir dauguma mergaičių, merginų ir moterų, turiu problemą – be galo mėgstu batus“, – pokalbį pradeda vasariškai ryškios (nors jau rudenėja!) laisvalaikio ir sportinės avalynės parduotuvės „Springs“ įkūrėja ir bendraturtė.

Būti savimi

„Nuo vaikystės turėjau labai daug visiškai skirtingų svajonių, susijusių su ateitimi. Jos keitėsi, viena nurungdavo kitą, tačiau vieną dalyką žinojau visada – aš turėsiu savo batų parduotuvę, – prisiminimais dalijasi J. Pupkevičiūtė. – Ir nors ši idėja nėra pati originaliausia (ypač tarp moteriškos lyties atstovių), dabar mano svajonę galima pamatyti čia pat, Bokšto gatvėje“, – ranka Senamiesčio pusėn mosteli pašnekovė.

Tiesa, vos baigusi mokyklą mergina verslininke netapo. „Studijavau teisę. Ir nors šis pasirinkimas nebuvo atsitiktinis, greitai supratau, kad sėdžiu ne savo rogėse. Šiuo metu Vilniaus dailės akademijoje studijuoju kultūros politiką ir vadybą“, – pasakoja artimesnį širdžiai mokslą pasirinkusi J. Pupkevičiūtė.

Svajonės materializuojasi

Mergina įsitikinusi, kad norint įgyvendinti savo idėją privalu ja aklai tikėti. „Mintis, kad turėsiu batų parduotuvę, man buvo tokia sava, kad sulaukusi pasiūlymo jungtis prie „Springs“ buriamos komandos nesistebėjau, atrodė, jog taip ir turi būti, – sako J. Pupkevičiūtė. – Buvo pats laikas – batai nebetilpo į spintą“, – nusijuokia pašnekovė, nuoširdžiai besidžiaugianti galimybe naujais batais užpildyti parduotuvės lentynas.

Ištikimi „New Balance“ gerbėjai

„Parduotuvę įkūrėme trise. Sujungėme skirtingas patirtis ir vienodą mąstymo kryptį. Kol kas visi laimingi“, – juokiasi mergina ir patikina pašonėje turinti geriausią komandą.

Šiuo metu parduotuvės „Springs“ lentynose karaliauja pasaulyje atpažįstamos amerikiečių bendrovės „New Balance“ prekių ženklu pažymėti batai. „Iš pradžių ši bendrovė gamino bėgioti skirtus batus. Einant metams iš senųjų bėgimo batų modelių išsivystė šiuo metu pati populiariausia laisvalaikiui skirtos avalynės „Classics“ linija, – pasakoja J. Pupkevičiūtė. – Kodėl „New Balance“? Labai paprasta – lengva prekiauti tuo, ką mėgsti, nešioji, kuo tiki“, – pasirinkimo motyvais pasidalija mergina.

„Produkcija „New Balance“ labai populiari ir Amerikoje, ir Vakarų Europoje. Nutarėme, kad atėjo laikas ir Lietuvai“, – šypteli pašnekovė. Šiuo metu „Springs“ siūlo didžiausią šio prekių ženklo batų pasirinkimą.

Patogu ir kokybiška

„Internetu batais neprekiaujame, – sako J. Pupkevičiūtė, kuri elektroninėms parduotuvėms kategoriškai nesako „ne“, bet ir į artimiausius planus neįtraukia. – Turime ir labai džiaugiamės Senamiestyje įsikūrusia maža, bet jaukia parduotuve „Springs“. Esu įsitikinusi, kad gyvas bendravimas su žmonėmis, galimybė rinktis, matuotis, pačiupinėti sukuria visiškai kitokią atmosferą nei kelių mygtukų paspaudimas“, – mano pašnekovė.

„Batus reikia matuotis, – tvirtina J. Pupkevičiūtė. – Nors mano spintoje taip pat rasite internetu pirktų batų, „New Balance“ kuriamos avalynės lengvumo ir patogumo nepamatysite paveikslėlyje. Juos reikia pajusti“, – aiškina pašnekovė.

J. Pupkevičiūtė džiaugiasi, kad vos porą mėnesių dirbanti parduotuvė netruko atrasti savo auditoriją. „Dažniausiai tai 25–45 metų daug keliaujantys žmonės, dažnas jų gali sau leisti su šia avalyne žygiuoti į darbą. Įprastai mūsų klientai nebeieško, nebesiblaško, jie žino, ko nori, ir žino vietą, kur tą norą galima įgyvendinti, – įžvalgomis dalijasi mergina. – Esu smalsi, įdomu, ką kalba į parduotuvę užsukę klientai, ar jiems patinka parduodami gaminiai“, – sako laisvus vakarus ir savaitgalius „Springs“ praleidžianti pašnekovė.

Smalsuoliams

Įprasta batų „New Balance“ pora kainuoja nuo 249 iki 389 litų. Brangiausi – rankų darbo modeliai, dažniausiai gaminami iš odos arba zomšos. „Žinoma, reikia atsižvelgti į sezoniškumą, žieminiai batai gali būti kiek brangesni“, – perspėja Justė Pupkevičiūtė.

Populiariausias „New Balance“ kuriamos avalynės modelis – 574. Įdomu tai, kad vieno iš dizainerių sprendimu visi „New Balance“ gaminami batų modeliai vadinami skaičiais. „Taip pats žmogus kuria savo santykį su batu, – sako pašnekovė. – Juk apie žmogų daugiausia žino jo batai.“

Netrukus parduotuvės lentynas papildys kiti Lietuvoje nematyti prekių ženklai. „Atrinkti su meile – jau greitai „Springs“! – reklaminiu šūkiu (kaip ir dera reklamos agentūros darbuotojai) pokalbį baigia J. Pupkevičiūtė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.