Kaip ir kiek keliauja verslininkai?
2018.08.12
Temos: Vadyba.
Daugiau nei pusė (60 proc.) į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų darbo reikalais į užsienio šalis keliauja dažniau nei kartą per metus, parodė kelionių agentūros „Baltic Travel Group“ ir aviakompanijos „Aeroflot“ atlikta verslo įmonių apklausa. Dauguma jų pažymėjo, kad dažniausiai komandiruočių metu jiems tenka lankytis Baltijos šalyse (68 proc.), Vakarų Europoje (36 proc.) ir Šiaurės Europos šalyse (19 proc.).
Tikslas – tobulėjimas
Pagrindiniu kelionių tikslu laikomi profesinio tobulėjimo renginiai: konferencijos, mokymai ir pristatymai. Daugiau kaip pusė respondentų (65 proc.) paminėjo šias veiklas kaip pagrindinį kelionės tikslą. Savo ruožtu, 49 proc. respondentų tikino, kad jie dažniausiai yra siunčiami į verslo keliones, skirtas kompanijos plėtrai ir įvairiems susitikimams su klientais. Įdomu, kad apklausoje dalyvavę vyrai nurodo dažniau (plg. 59 proc. ir 37 proc.) vykstantys į verslo susitikimus su partneriais, o apklausoje dalyvavusios moterys (plg. 77 proc. ir 55 proc.) bei vyresnio amžiaus darbuotojai dažniau yra siunčiami į profesinio tobulėjimo komandiruotes.
Generalinė „Baltic Travel Group“ direktorė Eglė Jaugienė teigia, jog kelionės organizavimo laikas, kaina ir kokybė yra labiausiai verslo klientų vertinami kriterijai.
„Šiandien verslo kelionės yra labai svarbios, tačiau joms dažniausiai yra skirtas ribotas laikas, todėl tampa labai svarbus to laiko planavimas. Būtent dėl to žmonės dažnai renkasi patikimus ir patikrintus sprendimus, atitinkančius jų asmeninius poreikius: patyrusias ir modernias oro linijas, suteikiančias galimybę pasirinkti tiesioginius ar patogius jungiamuosius skrydžius, gerai žinomus viešbučius ir lengvai pasiekiamas vietas susitikimams.“
Pirmauja kelionės automobiliu
Apklausos rezultatai taip pat atskleidė, kad keliaudami į komandiruotes žmonės dažniausiai naudojasi automobiliu (65 proc.) arba renkasi keliones lėktuvais (46 proc.), kai kurie keliauja ir autobusais (34 proc.). Vyrai dažniausiai yra linkę keliauti automobiliu (71 proc.), o moterys ir vyresnieji respondentai – autobusais (49 proc. ir 46 proc.). Tyrimo duomenimis, patogus kelionės transportas į komandiruotės vietą yra laikomas esminiu kriterijumi (65 proc.) renkantis, taip pat labai svarbus yra greitas atvykimas (60 proc.). Taip yra siekiama išvengti papildomų ir nereikalingų nepatogumų.
Respondentai, kurie į verslo keliones keliauja lėktuvais, sako, kad svarbiausias kriterijus jiems – tiesioginio skrydžio galimybė (88 proc.). Kas antras apklaustasis teigė nemėgstantis ilgai laukti oro uostuose ir todėl 41 proc. pabrėžė greitos registracijos ir patogumo svarbą. Dažnai keliaujantiems svarbu ir oro linijų teikiamos paslaugos bei ypač pabrėžiama pagalba iškilus nenumatytoms situacijoms (40 proc.).
Apklausoje „Verslo kelionių tendencijos Lietuvoje“ dalyvavę respondentai teigia, jog dažniausiai (64 proc.) jie patys neorganizuoja savo komandiruočių ir ši užduotis atitenka organizacijoms. Tiesa, žmonės, kurie į verslo keliones išsiruošia dažniau, yra linkę ir planuoti patys (apklausoje pastebima, kad tokių daugumą sudaro vyrai).
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.