Jaunas verslas auga kaip ant mielių (II dalis – Yogis plečia franšizę)
2013.03.06
Temos: Vadyba, Verslo pradžia.
Anksčiau rašėme apie Vilmos Žilėnaitės ir jos sesers Audros jauną žavų verslą – ledainę „Yogis“, esančią Vilniuje, Trakų gatvės pradžioje. Dabar „Yogis“ franšizės pagrindu jau veikia ir Klaipėdoje, o idėjos autorės net pačios stebisi tokia greita sėkme.
Netikėta galimybė
„Yogis“ įkūrėja V. Žilėnaitė sako, kad plėtra tokioje ankstyvoje verslo stadijoje buvo labai netikėta, tačiau džiugi. „Pradėdamos šį verslą nesitikėjome, kad jau po 7 veiklos mėnesių atidarysime antrą skyrių Klaipėdoje franšizės pagrindu. Taip pat nesitikėjome tokio jo populiarumo nuo veiklos pradžios“, – mintimis dalijasi V. Žilėnaitė.
Pasak Klaipėdoje „Yogis“ atidariusio verslininko Tomo Ruzgailos, imtis naujos veiklos paskatino ir labiausiai sužavėjo „Yogis“ siūlomas produktas – šaldyto jogurto ledai.
„Man pačiam patinka ledai, bet paprastuose leduose vis pasigesdavau lengvumo, gaivumo“, – sako T. Ruzgaila.
Verslininko teigimu, patraukė ir tai, kad šaldytas jogurtas – naujovė Lietuvoje, ypač Klaipėdoje. Pasak pašnekovo, visada žavėjo mintis pasiūlyti inovatyvų, sveiką ir skanų produktą klaipėdiečiams.
„Į ledainę Klaipėdoje investavome 100 tūkst. litų. Daugiausia investicijų pareikalavo kokybiška ir patikima įranga, gamybos technologijų įvaldymas. Žinoma, atidaryti ledainę žiemą buvo rizikinga. Nemažai žmonių į tai žiurėjo skeptiškai, tačiau įvertinęs pirmo mėnesio rezultatus galiu drąsiai teigti, kad rizika pasiteisino ir sulaukėme tikrai didesnio srauto žmonių, negu tikėjomės“, – sako Klaipėdos „Yogis“ šeimininkas T. Ruzgaila. (nuotr.)
Sėkmės paslaptis
Paklaustos apie verslo sėkmės receptą, seserys atsako, kad paslaptis ta – jog „Yogis“ nuo pat įkūrimo siekė stebinti, pristatyti naujienų Lietuvos rinkoje: „Šių tikslų įgyvendinimas ir yra „Yogis“ sėkmės paslaptis. Kitas svarbus aspektas, kuriuo vadovaujamės plėtodamos šį verslą, – nedarome kompromisų kertiniais verslo klausimais. Kartais praleidžiame daug laiko derėdamosi su tiekėjais, tačiau atrenkame tik geriausios kokybės, išskirtinius produktus, iš kurių ruošiami „Yogis“ desertai. Taip pat rūpinamės klientų aptarnavimu, siekiame, kad jis būtų išskirtinis, o klientai visuomet jaustųsi laukiami.
Ne mažiau svarbus inovatyvumas. Žiemą pristatėme naują paslaugą – vaikų gimtadienių šventes. Parinkome netradicinę pramogą – „Xbox“ žaidimus, kuriuos pamėgo ne tik vaikai, bet ir jų tėveliai“, – sako V. Žilėnaitė.
Pirmojo „Yogis“ įkūrėjos sako, kad kavinei sostinėje ir šaltuoju metų laiku netrūksta klientų. Čia galima paragauti ne tik jogurtų, saldžių skanėstų ar kavos, bet ir „Bubble Tea“, iš Taivano kilusio arbatos gėrimo, kuris labai populiarus užsienyje. Lietuvoje šaltuoju metų sezonu negeriantiems kavos gėrimų išsinešti pasiūla nėra plati, tad „Bubble Tea“, kurią siūlome įvairių skonių, papildo pasirinkimą. Tokie desertai bus ir Klaipėdos „Yogis“, – pasakoja V. ir A. Žilėnaitės.
Klaipėdoje veikiančios ledainės „Yogis“ šeimininkas sako, kad tai bus daugiau nei kavinė. „Šiuo metu tariamės su keliais atlikėjais ir muzikantais dėl pasirodymų. Artimiausiu metu tikimės pakviesti lankytojus į jaukius muzikos vakarus, tad jei yra jaunų atlikėjų, norinčių pasirodyti, gali drąsiai susisiekti, o mes suteiksime galimybę“, – kalba T. Ruzgaila.
Pasak V. Žilėnaitės, tai, kad „Yogis“ yra mėgstamas abiejuose miestuose, skatina tobulėti ir drąsiau galvoti apie dar spartesnę plėtrą.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.