Tėvų ūkininkavimas Bulgarijoje subrandino ekologiškos kosmetikos idėją

Verslas

2023.04.17

Autorius: Giedrė Kakstovienė

Temos: .

Tėvų ūkininkavimas Bulgarijoje subrandino ekologiškos kosmetikos idėją

Ralchevų šeima // Asmeninio archyvo nuotr.

Vos prieš 4 mėnesius į Lietuvos rinką įžengė šeimos prekės ženklas InaEssentials.lt – gaminantis ir parduodantis natūralią, veganišką, 100 % ekologišką kosmetiką. Generaliniai kompanijos direktoriai (InaEssentials CEO) Vasil Ralchev ir Georgi Dimitrov sako, kad augaluose tyvuliuoja tikrasis sveikatos šaltinis, tereikia išmokti tinkamai šias dovanas pasiimti. Gamtos įkvėpti, vyrai sugeneravo sėkmingą verslo strategiją, ties kuria toliau intensyviai dirba. Ralchevų šeimos sukurti produktai veidui, plaukams ir visam kūnui, odos problemas įveikti padėjo jau daugybei žmonių. 

Kabant apie pirmąsias sparčiai populiarėjančio InaEssentials šeimos verslo užuomazgas, būtina paminėti Vasilo tėvelius. Ekologinio ūkininkavimo Bulgarijoje pradininkai, pradėjo auginti Damascene rožes, levandas, melisas, ramunėles, šalavijus ir kitus aliejinius augalus. Susilaukę pirmagimio su itin alergiška odele, intensyviai ieškojo alternatyvių būdų, domėjosi apie gydomąsias augalų savybes. Ilgai netrukus, iš natūralaus poreikio padėti vaikui gimė pirmasis produktas – visiškai grynas levandų hidrolatas. 

Vasilas augo gydomųjų augalų apsuptyje, puikiai susipažino su jų naudingomis savybėmis, teigiama įtaka sveikatai, realiomis naudomis. Sekdamas uždegančiu tėvų pavyzdžiu, 2019 metais, kartu su kolega Georgijumi, sukūrė el. parduotuvę. „Užsakymai užplūdo tiesiog iš niekur“, – prisimena pašnekovai, prekybą šiuo metu vykdantys 18 – oje ES rinkų. „Didžiuojamės, galėdami patys dalyvauti ir kontroliuoti kiekvieną, net mažiausią gamybos proceso dalį“, – pratęsia paaiškindami, kad jų soduose auginama ekologiška produkcija, apdirbta nuosavais distiliavimo gaminiais, toliau keliauja į gamyklą. Iš jos kosmetika siunčiama tiesiogiai galutiniam vartotojui. 

Klientai – antroji šeima

Vadovaujant šeimos verslui, pagrindinė Vasil ir Georgi misija yra garsinti InaEssentials vardą skirtingų kultūrų šalyse, supažindinti vartotojus su alternatyviais gydymo būdais, padėti spręsti odos problemas, sugrąžinti pasitikėjimą savimi. Karantino laikotarpiu atsivėrus gerokai didesnėms galimybėms dirbti, bendrauti nuotoliniu būdu, pašnekovai ambicingai siekia įgyti klientų lojalumą visuose pasaulio kraštuose. Nuoširdus aptarnavimas, tvirtas, glaudus ryšys yra InaEssentials branduolys: „Prioritetą teikiame individualiam pokalbiui, asmeniniam bendravimui. Drąsiai, visa galva pasineriame į klausimus, iškilusias problemas, atsižvelgiame į pasiūlymus, kartu ieškome priimtiniausių sprendimų. Nuolatos stebime įrašų komentarus soc. tinkluose, o esant poreikiui, susisiekiame ir iš asmeninių profilių. Stengiamės išlikti artimi, nes klientai – mūsų antroji šeima“.

Patenkintas pirkėjas yra geriausia reklama

InaEssentials išskirtinumas – išties veiksmingi, puikiai savo darbą atliekantys produktai: draugiški gyvūnams (neatliekami bandymai), pilnai perdirbami, be sintetinių medžiagų. Gaminiai kuriami remiantis asmenine patirtimi, laikantis šeimos vertybių. „Nedaug pasaulinių prekių ženklų gali pasakyti tą patį“, – sutariamai linkčioja vyrai. Nors konkurencijos kosmetikos pramonėje daugiau nei daug, aplinkinių palaikymas džiugina širdį, suteikia jėgų judėti užsibrėžto tikslo link. Versle draugiškai dalyvauja tetos, dėdės, pusbroliai, net Georgijaus močiutė. „Tvirtą užnugarį jaučiame kiekviename žingsnyje“. 

Mylimoje veikloje nestinga ir iššūkių, nes pasitaiko kopijavimo atvejų: „Tokiose situacijose reaguojame žaibiškai. Eksperimentuojame, testuojame naujus variantus, edukuojame pirkėjus, užsakovams pasiūlome kažką novatoriško, negirdėto“. Asmeninių idėjų ir produkcijos apsaugai, šiuo metu yra sukurti 4 prekės ženklai. „Taip pirkėjas lengviau atskiria tikrąjį produktą nuo kopijos“, – paaiškina savo srities ekspertai pabrėždami, kad visa ko esmė yra tikri, nesumeluoti InaEssentials produkciją išbandžiusiųjų atsiliepimai. „Laimingas klientas yra puikiausia reklama. Nieko geriau nebegalėtume norėti“!

Reinvestuoja visą pelną

Vasil ir Georgi atviri – investicijos, reikalingos verslo plėtrai, labai didelės: „Gautą pelną reinvestuojame tolimesniam sėkmingam veiklos vystymui: gamybos įrenginių atnaujinimui, naujų produktų kūrimui. Užtikrintai siekiame tikslo pakelti verslą į aukštesnį lygmenį, atverti duris į naujas rinkas, sukurti rimtą pasaulinį prekės ženklą. Intensyviai dirbame trokšdami, kad ateityje  InaEssentials vardas būtų įtrauktas į pasaulio kosmetikos žemėlapį“. 

Nors skaitmeninėje erdvėje pašnekovai naudoja tradicinius reklamavimosi būdus, svarsto ir fizinio platinimo galimybę. Tai leistų dar geriau atliepti klientų poreikius. „Puikiai suprantame, kad verslo kelyje laukia nemažai iššūkių, bet mes pasiruošę mokytis“, – optimistiškai šypsosi nesustabdomi, drąsūs vyrai. Negailėdami finansų profesionalių darbuotojų paieškai, subūrė tarptautinę bendraminčių ir jaunų darbuotojų komandą.

Komandoje svarbu pasitikėjimas ir bendravimas be užuolankų

Šeimyniniame InaEssentials versle dirba 70 šioje srityje didelį žinių bagažą sukaupusių žmonių. Vasil ir Georgi neslepia, surasti tiek daug kompetetingų specialistų buvo kone milžiniškas iššūkis, tačiau įgauta nepaprastai naudinga ir įkvepianti patirtis, nusvėrė bet kokius patirtus sunkumus. „Mes, kaip generaliniai direktoriai, stengiamės būti kuo atviresni, kad suderintumėme savo viziją ir tikslus su darbuotojais. Abu visados balansuojame vienas kitą, taip rasdami tobulą simbiozę. Kolektyve stengiamės būti tuo geruoju etalonu, nes teigiamas pavyzdys užkrečiamas. Draugiškas bendravimas, pasitikėjimas vieni kitais komandoje yra labai svarbu“.

Sumanūs verslininkai juokauja, kad ir kokį planą ateičiai jie susikuria – netrukus jis tampa dar didesnis. Šiuo metu jie susikoncentravę ties mėnesinio prenumeratos modelio kūrimu: „Formuojame naujienlaiškį, kuriame mūsų prenumeratoriai pirmieji gaus visas karščiausias žinias (nauji produktai, dabartinės nuolaidos, ateinančios atiduotuvės)“. 

Jaunieji verslininkai įsitikinę, nėra klaidų siekiant savo svajonių – yra tik pamokos. Svarbu jas apmąstyti ir išsinešti iš to žinias. Pažanga ir procesas yra tai, kas kuria gerą istoriją.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.