...

Paslaugos šeimai jau vienoje platformoje

Verslas

2022.06.08

Autorius: Rūta Palionienė

Temos: .

Paslaugos šeimai jau vienoje platformoje

Kamilė Dalšėdaitė Asmeninio albumo nuotrauka

Turbūt reta šeima Lietuvoje nėra turėjusi iššūkio surasti auklę vaikams ar priežiūrą augintiniui. Šis procesas reikalauja ne tik pastangų, bet ir laiko bei kantrybės. Dabar Lietuvoje šias ir kitas paslaugas šeimai galima rasti vienoje platformoje „Yoopies“. Plačiau apie pačią platformą, jos teikiamas paslaugas ir savo verslą pasakoja „Yoopies“ Lietuva įkūrėja Kamilė Dalšėdaitė.

Vieno langelio principas

Platforma „Yoopies“ Lietuvoje tapo tikru išsigelbėjimu ne vienai šeimai. Ši paslauga suteikia galimybę vienoje vietoje išspręsti dažniausius šeimos klausimus. „Mes padedame šeimoms greitai ir paprastai susirasti tokias paslaugas kaip vaikų priežiūra, namų tvarkymas, gyvūnų priežiūra, korepetitoriai ar slauga namuose. Pasirūpiname patogia šių paslaugų teikėjų paieška bei jų paslaugų užsakymu bei atsiskaitymu“, – sako pašnekovė. Platus pasirinkimas yra naudingas taupant laiką, kadangi užtenka įsijungti vieną platformą. Taip pat nereikia naršyti internete ar klausinėti pažįstamų rekomendacijų, tikintis rasti geriausią sprendimą. Didelis ir finansinis pliusas, nes šeima išvengia narysčių skirtingose platformose: „užsisakius „Yoopies“ narystę, šeima gali ieškoti ne vienos paslaugos bet kelių jiems aktualių ir nereikia registruotis bei mokėti už skirtingų platformų naudojimą“.

Naujovė darbdaviams

Pokalbio metu verslininkė prasitarė ir apie kitą naujovę Lietuvoje – platformą „Worklife“ kurioje integruotos „Yoopies“ paslaugos. Kaip ji veiks? „Pavyzdžiui, dažnai darbuotojai susiduria su vaiko liga ir negali atvykti į darbą, nes turi pasirūpinti vaiko priežiūra. Tuo tarpu „Worklife“ platformoje darbuotojas gali greitai susirasti auklę, kuri būtų finansuojama įmonės“. Pasaulyje tokios darbdavių išnaudojamos papildomos naudos populiarios. Lietuvoje tai dar tik diegiama naujovė, tam nepadeda ir turimi įstatymai. „Būtini įstatyminiai pakeitimai, kurie leistų neapmokestinti įmonių įgyvendinimų motyvacinių priemonių, skirtų darbuotojų socialinei gerovei didinti. Tai paskatintų įmones ieškoti įvairių galimybių ir būdų, suteikti papildomos naudos ne tik darbuotojams, bet ir jų šeimų nariams, siekiant geresnių darbo rezultatų“, – sako K. Dalšėdaitė.

Iš savo patirties gimęs verslas

„Yoopies“ jau senai kitose šalyse gyvuojanti platforma, į Lietuvą atėjo, kai jauna moteris pati sulaukė klausimų iš šeimų. „Dirbau aukle Lietuvoje studijų metais, tačiau susirasti auklės darbą nebuvo lengva (per pažįstamus ar skirtingas platformas) bei nustojus dirbti šeimoms kilo iššūkių susirasti kitą auklę, prašė pasidalinti kitų auklių rekomendacijomis“. Po to sekė gyvenimas Barselonoje, kur teko pavargti ieškant auklės darbo. „Yoopies“ platforma padėjo moteriai rasti auklės darbą ispaniškoje šeimoje. Kamilė suprato radusi atsakymą. Pasidomėjusi platforma, moteris, padrąsinta mamos ir kitų šeimos narių, per Linkedin platformą susisiekė su įkūrėjais. Pradedanti verslininkė ne tik sulaukė teigiamo atsakymo, bet ir pagalbos: „Yoopies“ sutiko padėti atsidarant verslą Lietuvoje, tad galėjau dirbti glaustai su visa komanda, įsikūrusia Paryžiuje, kaip programuotojai ir kt.“.

Tuo metu dar dirbusi pilnu etatu personalo skyriuje, pašnekovė negailėdavo savo laiko platformai. Ji žinojo, kad tik stabilus nuoseklus darbas gali nulemti sėkmę. Užteko poros metų, kad K. Dalšėdaitė galėjo išeiti iš samdomos pozicijos ir pilnai atsidėti „Yoopies“. Atsakingas darbas sulaukė platformos kūrėjų dėmesio. „Po sėkmingo veiklos starto Lietuvoje susilaukiau pasiūlymo padėti plėsti „Yoopies“ verslą kitose Europos šalyse: Švedija, Suomija, Norvegija, Danija, Lenkija, Austrija, Olandija, Liuksemburgas“. Paprašyta patikslinti, ką reiškia pavadinimas, moteris pateikia atsakymą apie kitų šalių šūksnį. „Anksčiau buvo labai populiaru, ypatingai Prancūzijoje bei Italijoje, sakyti „Yoopieeees“, kai žmonės apsidžiaugdavo ar kažkas pasisekdavo. Taip atsirado pavadinimas“.

Iššūkių nepristigo

Dalindamasi savo istorija, pašnekovė prisiminė sudėtingą pandemijos periodą. „Kadangi pandemijos metu buvo ribojamas kontaktas tarp žmonių, tai mūsų siūlomų paslaugų poreikis irgi krito. Tuomet prisitaikėm prie situacijos ir pradėjome savanorių iniciatyvą kuomet mūsų paslaugų teikėjai bei naujai užsiregistravę galėjo teikti nemokamas paslaugas, padedant apsipirkti vyresnio amžiaus žmonėms ar išvedant jų augintinius pasivaikščioti“. Platforma pasitarnavo kilniais tikslais ir prasidėjus karui bei ukrainiečiams apsigyvenus Lietuvoje. „Prasidėjus karui, pritaikėme „Yoopies“ platformą taip, jog ukrainiečiams būtų patogu susirasti darbą bei lietuviai, norintys juos įdarbinti, galėtų aiškiai matyti ukrainiečių profilius. Juos iškeliame į paieškos viršų, siekiant padidinti jų įsidarbinimo galimybes. Vartotojai, norintys įdarbinti ukrainiečius, gali peržiūrėti jų profilius filtrų pagalba“.

Iššūkių turėjo ir verslo kūrėja, kuriai teko gilintis į mažai pažintas sritis – rinkodarą, internetinės svetainės kūrimas ar SEO. Nelengva užduotis yra paslaugų teikėjų ir pirkėjų pusiausvyra, kai platformoje turi būti paslaugų teikėjų kiekvienoje srityje, jog vartotojai turėtų iš ko rinktis. Grįžtantys vartotojai, pozityvūs atsiliepimai ir žmonių noras dalintis žinia apie šią platformą yra didžiausias malonumas Kamilei. Ji linki kiekvienam, turinčiam idėją, nedvejoti ir imtis savo veiklos, nes geriausio laiko verslui nebus niekada.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.