...

Kaip vizitinės kortelės peržengė savo ribas

Verslas

2022.02.25

Autorius: Rūta Palionienė

Temos: , , .

Kaip vizitinės kortelės peržengė savo ribas

Mantas Michalauskas Asmeninio albumo nuotrauka

Verslininkai, prekybininkai, žurnalistai, viešojo sektoriaus atstovai – dauguma jų vis dar pasitiki įprastomis popierinėmis vizitinėmis kortelėmis. „Doup“ kortelių inovacija, visiškai neseniai įžengusi į Lietuvą, gali šią sritį smarkiai pakeisti ir gerokai praplėsti visiems įprastą suvokimą, kas yra vizitinė kortelė. Apie „Doup“ korteles, jų pranašumus, galimybes augti ir pasiūlyti daugiau pasakoja Mantas Michalauskas (29) – „Doup“ kortelių projekto vienas iš įkūrėjų.

Viena kortelė – turinys neribotas

Pašnekovas, paklaustas apie „Doup“ kortelių naujoviškumą ir išskirtinumą, teigia, kad tai ne šiaip vizitinės kortelės, bet šis tas naujo, dar neatrasto Lietuvoje:  „Doup“ – tai naujos kartos vizitinės kortelės. Jos ypatingos tuo, kad su jomis vartotojai gauna prieigą prie platformos ir savo asmeninio profilio, kuriuo naudodamiesi gali pasidalinti ne tik kontaktine informacija, bet ir socialinių tinklų paskyromis, puslapių nuorodomis, įvairiais „pdf“ ir „word“ formatų dokumentais, prezentacijomis, nuotraukomis, vaizdo įrašais, buveinės vieta ar net skambučio ir susitikimo laiko rezervacija. Su šiomis kortelėmis visus šiuos duomenis galima pristatyti vos per kelias akimirkas, o kortelės informaciją gavę žmonės juos savo telefone gali išsisaugoti vieno mygtuko paspaudimu.“  Kortelės savininkui nuo šiol užtenka turėti vieną kortelę, tad nebereikia nervintis, jeigu užmiršai papildyti popierinių vizitinių atsargas arba jų pritrūkai. Kitai pusei užtenka turėti išmanųjį įrenginį, kad juo nuskaitytų kortelę ir gautų reikalingą informaciją. „Doup“ kortelės yra ekologiškas ir ekonomiškas sprendimas, nes nebereikia turėti begalės popierinių vizitinių kortelių, viena „Doup“ atstos tūkstantį įprastų spausdintų. Pirkdamas „Doup“ produktą, klientas gali pasirinkti, ko norėtų – bambukinės ar plastikinės kortelės, o gal patogaus lipduko.

Ir verslui, ir laisvalaikiui

Mantas su bičiuliu Vytautu sumąstęs tokią įprastų kortelių alternatyvą, suprato, kad tai bus naujos kartos inovacija, pasitarnausianti verslui ir kasdienybei. „Vos aptarę visą projekto konceptą, supratome, kad tai bus kažkas išskirtinio. Kiekvieną dieną dirbdami su šiuo projektu juo tikėjome vis labiau“, – pasakoja verslininkas. Kortelė, jau turinti integracijas su įvairiomis kitomis platformomis, dar tik plės savo galimybes. Su tuo „Doup“ komanda šiuo metu intensyviai dirba. Tačiau net ir jau esamos galimybės ne vienam verslo savininkui, ypač mažesnio verslo, atveria galimybes sutaupyti, pasiūlyti klientui prieigą prie savo asortimento ar dažnai besikeičiančio turinio:  „Mūsų produktus klientai naudoja ir savo verslo aplinkoje, pavyzdžiui, norėdami suteikti lengvą prieigą prie savo paslaugų aprašymo, restorano meniu ar produktų asortimento. Turime atvejų, kai jaunuoliai mūsų korteles naudoja, norėdami greitai su draugais pasidalinti savo „TikTok“ paskyra ar muzika per „Spotify“. Pastebėjome, kad mažiesiems verslams ši kortelė atstoja net įmonės puslapį – jų klientai čia gali rasti visą reikiamą informaciją apie veiklą.“

Svarbiausias iššūkis – nepamesti galvos

„Doup“ – lietuvio ausiai kiek neįprastas žodis, tad domimės, ką gi jis reiškia. Mantas paaiškina: „Doup“ – taip tariamas amerikietiško žargono žodis „dope“. Pavadinimas apibūdina mūsų produktą – tai, kad jis šiuolaikiškas, pažangus ir stebinantis.“  Priduria, kad jiems patiems, matant neribotas galimybes plėsti šį verslą, sudėtingiausia išlaikyti pasirinktą kryptį: „Svarbu laikytis savo strategijos ir plano. Kiekvieną dieną mūsų komandą aplanko įvairios idėjos, tačiau svarbiausia nepamesti kelio, kuriuo nusprendėme eiti verslo pradžioje.“ O kelias bus įdomus. Kadangi projektas jau sulaukė potencialių investuotojų dėmesio, savininkai aktyviai domisi galimybėmis plėstis į užsienio šalis.

Visas pelnas – naujoms investicijoms

Pasidomėjus, kiek reikėjo investicijų, Mantas paatvirauja, kad veiklos pradžioje užteko savų lėšų: „Visą projektą pradėjome ir vystome iš savų investicijų.“  Sėkmę prisišaukti padėjo ir išmintingas komunikacijos būdų bei kanalų pasirinkimas: „Turėjome itin sėkmingų komunikacinių pristatymų su žinomais Lietuvos nuomonės formuotojais. Nors šio projekto sėkme neabejojome, buvo netikėta, kai pajamas pradėjome gauti jau nuo pirmų viešų pasirodymų. Kiekviena investicija į reklamą ne tik atsiperka, bet ir atneša papildomų pajamų. Tai parodo, kad žmonės iš tikrųjų yra sužavėti mūsų paslaugų, tiki tuo, ką darome. Tai nuostabus jausmas.“

Tik kurdamas gali sukurti kažką nuostabaus

Paklaustas, ką patartų pradedantiems verslą, Mantas sako: „Svarbiausias dalykas – nebijoti pamėginti, nes tik kurdamas gali sukurti kažką nuostabaus.“  Priduria, kad konkretus tikslas, aiškus veiksmų planas gali atverti kelius: „Svarbu žinoti savo tikslą ir jo atsakingai siekti.“ Nors „Doup“ komanda dar tik formuojasi, jau planuojama, kad artimoje ateityje jų verslas ims sparčiai didėti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.