...

Išskirtinės atvirukų verslui naujovės

Verslas

2013.12.09

Autorius: Rasa Petrauskaitė

Temos: .

Išskirtinės atvirukų verslui naujovės

Išskirtinės atvirukų verslui naujovės Asmeninio albumo nuotr.

Artėjant šventėms prasidedantis dovanų pirkimo bumas aktualus ir verslui. Bene pirmieji, kurie pradeda jausti pardavimo antplūdį, – atvirukų verslui pardavėjai.

Pirkimo bumui pradedama rengtis liepą

Penkerius metus veikiančios įmonės „DS Baltic“, prekiaujančios atvirukais verslui, direktorius Arūnas Simonaitis patvirtina, kad pirkimo karštinė trunka daugiau kaip mėnesį.

Tačiau teigti, kad verslininkai iš anksto pradeda rūpintis atvirukais, negalima. Pasak A. Simonaičio, tik didžiosios įmonės, kurios užsako daugiau kaip 800 vienetų, nelaukia paskutinės minutės. Kalėdiniais atvirukais jos pradeda rūpintis jau rugsėjo mėnesį.

Kitas įmones, anot A. Simonaičio, reikia „paspardyti“. Todėl spalio pirmąją savaitę „DS Baltic“ darbuotojai savo klientams primena apie naujausius pasiūlymus – išsiunčia naujienlaiškius, paskambina. Po priminimo bent 15 % klientų pradeda veikti jau spalio mėnesį.

„DS Baltic“ kalėdinių atvirukų pardavimo bumui pradėjo rengtis liepos pabaigoje. „Tada prasideda svetainės atnaujinimas, dizaino kūrimas, popieriaus tikrinimas ir, žinoma, naujovių ieškojimas“, – pasakoja įmonės vadovas. Parengiamieji darbai baigiami rugsėjo mėnesį.

Nauja kolekcija – atvirukai su mediniais žaislais

Simonaičio vadovaujama įmonė vienintelė Lietuvoje atvirukus verslui gamina pasitelkdama sudėtingą techniką – folijavimą, lazerinį pjovimą ir graviravimą, kongrevą (įspaudas popieriuje). Šios technologijos leidžia klientams pasiūlyti išskirtinį atvirukų dizainą.

Kiekvienais metais sukuriama nauja atvirukų verslui kolekcija. Šių metų kolekcijos naujovė –atvirukai su išpjautais mediniais žaisliukais. 2013 m. „DS Baltic“ atvirukai išsiskiria išpjaustytomis smulkiomis detalėmis, pavyzdžiui, yra atvirukas-dėžutė. Pasak A. Simonaičio, verslininkai rinkdamiesi atvirukus ieško naujovių. Todėl dabar populiariausia yra naujoji kolekcija. Pašnekovas pabrėžia, kad įmonės atsižvelgia į savo spalvas – t. y. atvirukus derina prie logotipo ir įmonės dizaino.

Kaip pasakoja A. Simonaitis, didžiosios įmonės, kurios užsisako daugiau kaip tūkstantį vienetų, renkasi pigesnius atvirukus. Jų kainos svyruoja nuo 2,5 iki 3 litų. O įmonės, užsisakančios iki tūkstančio, – atvirukus, kurių kainos svyruoja nuo 5,5 iki 7 litų. Šiemet vieno didžiausių užsakymų vertė siekė 14 tūkstančių litų.

Tradiciniai atvirukai populiaresni už elektroninius

Simonaičio vadovaujama įmonė taip pat priima individualius užsakymus. Tiesa, jie priimami iki lapkričio mėnesio. Šiais metais tokių užsakymų gauta apie dvidešimt. „Verslo įmonių, kurios nori individualių sprendimų, Lietuvoje mažai. Arba jos nori užsisakyti už tokią pinigų sumą, už kurią mes negalime pagaminti“, – teigia A. Simonaitis.

Atviruko pagal individualų užsakymą kaina siekia arti dešimt litų. Tokiuose atvirukuose įmonės nori pavaizduoti tai, kas atspindi jų darbo specifiką.

Ar tradiciniai atvirukai vis dar populiaresni už elektroninius? „Tikrai taip“, – teigia popieriniais ir elektroniniais atvirukais prekiaujantis A. Simonaitis. Tiesa, prieš porą metų buvo atvirkščiai, bet dabar į rinką grįžta popieriniai.

„Iš daugelio klientų girdėjome, kad kokybiškai ir įdomiai pagamintas atvirukas neišmetamas į šiukšlių dėžę“, – tradicinių atvirukų populiarumą aiškina pašnekovas. Iki šiol užsakyta 40 elektroninių atvirukų.

Pernai „DS Baltic“ pardavė 80 tūkstančių vienetų atvirukų. Šiais metais jaučiamas augimas – dabar parduota beveik 100 tūkstančių. Įmonės vadovas tikisi, kad šis skaičius šoktelės iki 120 tūkstančių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.