Augintinių savininkų rūpesčius išsprendė viena programėlė
2022.06.21
Temos: Darbuotojai, Technologijos, Verslo pradžia.
Turbūt dažno lietuvio namuose galima sutikti augintinį. Jų šeimininkai, vienu ar kitu momentu, susiduria su klausimu, kas prižiūrės gyvūną atostogų metu ar kur kreiptis prireikus dresūros augintiniui. Deividas Celencevičius, „Boop” programėlės vienas iš įkūrėjų bei vadovas, tokiems naminių gyvūnų savininkams rado būdą visus rūpesčius išspręsti itin efektyviai. Jis, drauge su komanda, sukūrė programėlę, kuri sujungia naminių gyvūnų šeimininkus su paslaugų teikėjais.
Savas katinas įkvėpė veikti
Kaip dalinasi pašnekovas, mintis kurti platformą gimė pačiam asmeniškai auginant katiną. „Auginau vieną katinėlį ir kelionių bei komandiruočių metu vis ieškodavau kam jį palikti, o palikęs artimiesiems ar draugams, kaskart jausdavausi nemaloniai, nes galvodavau, kad mano gyvūnėlio priežiūra tampa našta ir galbūt gadina jų planus, o ir atsilyginti po to nežinodavau kaip“. Pati programėlė gimė bei startavo praėjusių metų rugpjūtį. Tačiau Deividas pripažįsta, kad jau gerokai prieš tai svarstė, kaip padėti augintinių savininkams padėti spręsti tokias pačias problemas, kurios iškyla jam.
Vis būdavo pasvarstymų, kad reikėtų rasti efektyvių būdų suvesti tuos, kurie gali suteikti paslaugas, su tais, kuriems tų paslaugų reikia. Tuomet visą pasaulį ištiko karantinas ir sustojus tempui atsirado laiko savas mintis paversti realybe. „Pandemijos metu išnaudojome visą laiką produkto kūrimui, kurio negalėjome skirti kitoms veikloms. Žinome, kad daugeliui šis laikotarpis buvo itin sunkus, todėl esame labai dėkingi, kad nepatyrėme itin didelių sveikatos ir kitų su pandemija susijusių problemų ir galėjome įgyvendinti šią savo svajonę“. Taip pasaulį išvydo „Boop“ programėlė. Ji veikia paprastu principu – į platformą gali registruotis augintinių šeimininkai ir paslaugų teikėjai. „Mobilioji programėlė sujungia augintinių šeimininkus su mylinčiais paslaugų teikėjais, kurie yra pasiruošę atiduoti savo laiką ir dėmesį už pasirinktą užmokestį. „Boop“ yra platforma, kuri suteikia visas galimybes žmonėms tai padaryti, tačiau nėra tiesioginis paslaugų teikėjas“.
Saugūs ir augintiniai, ir šeimininkai
Kalbinamas vadovas patikina, kad tikrai ne programėlės kūrėjai nusprendžia, koks bus paslaugos teikėjas. „Boop platformoje suteikiame galimybę patiems žmonėms rinktis su kuo jie nori bendrauti ir užsisakyti paslaugas pagal savo poreikius. O mes visuomet pasiruošę padėti kilus neaiškumams ar norint pasitarti“. Šis galimybė patiems pasidomėti paslaugų teikėjais, esančiais vienoje vietoje, ir išsirinkti tinkamą, yra vienas iš nemažų privalumų. Abi pusės – šeimininkai ir paslaugų teikėjai – gali būti ramūs dėl savo duomenų apsaugos, dėl finansinio saugumo. „Saugumui užtikrinti narių tapatybes kruopščiai patikriname automatizuotomis sistemomis. Dėl patogumo rikiuojame visus pagal atstumą, užsakymai vyksta per sistemą naudojantis kalendoriumi, automatiškai sudarome ir pasirašome paslaugų teikimo, augintinio draudimo sutartis, kad apie tai nereiktų sukti galvos. Pinigų perlaidos taip pat vyksta vieno mygtuko paspaudimu“.
Kalbant apie programėlės naudotojus, „Boop“ kūrėjai visada skyrė ir vis dar skiria dėmesį abiem pusėms, tik pradžioje dar nebuvo tikri, kokiais keliais efektyviausia komunikuoti. „Komandoje išsiskyrė nuomonės dėl šios platformos būsimo naudotojo. Vieni manė, kad bus sunku pritraukti paslaugų teikėjus, o kiti – kad augintinių savininkai dvejos naudotis, tačiau dėl programėlės poreikio ir naudos abejonių nebuvo“. Ir pats šypsodamasis išduoda: „mano mama yra nuolatinė „Boop“ klientė ir paslaugų teikėja!”. Nuolatiniai yra ir dauguma „Boop“ programėlės vartotojų. „Dauguma augintinių šeimininkų turi nuolatinį poreikį, kol augintinis gyvena kartu. Kirpyklų poreikis tam tikriems augintiniams yra reikalingas kiekvieną sezoną, dresūra reikalinga nuolat, kai susiduriame su charakterio problemomis ar norima gerinti ryšį su savo augintiniu, nakvynės, vedžiojimo ir priežiūros reikia kasmet ar net kas mėnesį, tad orientuojamės į nuolatinius klientus, kurie čia dažnai randa savo augintiniams ir nuolatinius prižiūrėtojus bei paslaugų teikėjus“.
Komanda – pats geriausias sėkmės faktorius
„Boop” bendraįkūrėjas vis nepamiršta paminėti komandos: „labiausiai padėkoti norėčiau komandai, nes be jos nieko nebūtų buvę, mes stipriausi – kartu. Būtent komanda yra pirmas kontaktas, su kuriuo iš karto pasidalinu idėjomis ir gaunu grįžtamąjį ryšį. Taip pat skatinu visus būti atvirais ir dalintis savo mintimis, kas dažnai tampa dar vienu programėlės patobulinimu. Ačiū, Gerda, Gediminai, Tomai, Natalija!“. Kartu patikslina kad artimiausia aplinka nuo pat pradžių yra šalia. „Labiausiai veda į priekį patikimi žmonės, kurie kartu ir dirba, ir kasdien yra šalia. Gerda, mano širdies antra pusė, prisidėjo prie „Boop“ kūrimo, o po paleidimo pradėjo dirbti čia pilna koja, ją galima vadinti šeimos nariu. Gediminas yra mano geriausias draugas, programavimo srities ekspertas, verslo partneris, praktiškai šeimos narys“. Bebaigdami pokalbį dar pasiteiraujame – tai ką gi reiškia tas „Boop“? „Programėlės pavadinimas kilo iš augintinių šeimininkų bendruomenėje gerai žinomo garso ir veiksmo: švelniai pirštu bakstelint ar liečiant kitą, dažniausiai nosytę, kartu skleidžiant aukšto tono garsą pyp! arba boop! (veiksmas atliekamas tik augintiniui to norint)“. Nemažiau džiaugsmo nei augintinio nosytės spustelėjimas gali sukelti ir patys programėlėje kuriamos animacijos programėlėje, kurios sukelia labai daug šiltų emocijų. Rinkoje tai vienas ryškesnių „Boop“ išskirtinumų.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.