...

Atrankos darbo stovykla įkvėpė bendrą verslo idėją

Verslas

2014.01.21

Autorius: Agnė Žilevičiūtė

Temos: .

Atrankos darbo stovykla įkvėpė bendrą verslo idėją

Žilvinas Kuprėnas ir Laurynas Mazeliauskas Eimantės Kutkaitės nuotr.

Kaunietis Žilvinas Kuprėnas (21 m.) ir vilnietis Laurynas Mazeliauskas (26 m.) susipažino atrankoje į tą pačią darbo vietą. Tuomet jaunuoliai ir suprato, kad laikas pradėti savo verslą. Dabar galime pasidžiaugti ir kartu skaičiuoti laiką su „CropShop“ laikrodžiais.

L. Mazeliauskas savo vietos po saule ieškojo keliaudamas ir dirbdamas kitose šalyse, kol suprato, kad širdžiai mieliausias Vilnius. O Ž. Kuprėną prieš trejus metus iš Kauno į Vilnių atviliojo darbas. Nutiko taip, kad vaikinai tuo pat metu pradėjo ieškotis naujo darbo rinkodaros srityje. Būtent įmonės atrankos ir darbo stovykloje jie ir susipažino. Kelios valandos krepšinio aikštelėje – ir vaikinai nuspendė tapti verslo partneriais.

Biuro interjero paieškos įkvėpė naują verslo idėją

Laurynas – ne verslo naujokas. Prieš susipažindamas su Žilvinu jis sėkmingai plėtojo ir šiuo metu vis dar plėtoja „fritz-kola“ verslą. Tuo metu Laurynas dėliojosi idėjas, kaip galėtų atrodyti jo biuro interjeras. Dalijantis mintimis ir idėjomis vaikinų dėmesį patraukė apipaišytos ir lipdukais apklijuotos vinilinės plokštelės.

„Pamanėme, kad turėtų būti būdas kiekvieną elementą išpjauti. Lietuva garsėja lazeriais, nusprendėme tai išnaudoti. Kadangi esame dirbantys, idėjų realizuoti iš karto nedrįsome, tik po trijų mėnesių pagaminome pirmąją plokštelę“, – prisimena vaikinai.

Su „The Beatles“ – į pripažinimą

Išsitraukę apdulkėjusias vinilines plokšteles jie pabandė sukurti pirmąjį egzempliorių. Tai buvo elektroninės muzikos grupės „Daft Punk“ vizualizacija. Po pirmojo žingsnio sulaukę draugų palaikymo ir pripažinimo, jie dar labiau įtikėjo idėja ir kibo į darbus jau su ketinimu uždirbti – pradėjo ruošti keletos muzikinių grupių plokšteles.

Antrasis žingsnis – išpjaustytos vinilinės plokštelės pavertimas laikrodžiu. Laikrodžio mechanizmo paieškos buvo netrumpos – galiausiai tik Lietuvoje pavyko rasti tinkamų laikrodžių mechanizmų tiekėjus.

Trečiasis žingsnis – idėjos ir darbų publikacija viešai – „Pasirinkome nemokamą, Lietuvoje populiarų būdą – sūkurėme Facebook puslapį ir ten įkėlėme savo darbus, tarp kurių ir The Beatles plokštelę, kuri vėliau tapo mūsų bestseleriu. Sulaukėme daugiau nei pusės tūkstančių „like“, beprotiško kiekio pozityvių komentarų. Tada ir buvo tas momentas, kai supratome – jau nebesustosime!“ – pirmuosius įspūdžius prisimena Žilvinas.

„Net keista, kaip Lietuvoje taip gali būti“, – antrina Laurynas. Jaunuoliai džiaugiasi jau pagaminę 50 skirtingų vienetų vinilinių plokštelių laikrodžių. Iš viso net 200 žmonių laiką skaičiuoja išskirtinio dizaino laikrodžiais.

„Mes einame dviem keliais. Vienas kelias yra meninis. Jis veda į išskirtinumą, jame realizuojame klientų norus. Ateityje tai bus prieinama vis daugiau klientų. Kitas mūsų noras – gaminti serijinius modelius, kuriuos pardavinėtų interjero namai ar kitos parduotuvės“, – artimiausiais planais dalijasi Žilvinas.

Žavesio suteikia ir vinilinių plokštelių paieškos

Parduotuvės lentynose nerandate jūsų įnorius patenkinančio laikrodžio, kuris atrodytų inovatyviai ir atspindėtų jūsų asmenybę? Dabar tai įgyvendinama per savaitę už 120 litų, o jei jūsų poreikius patenkina jau pagamintas ir esantis „CropShop“ nuotraukų galerijoje laikrodis, tada jis kainuoja tik 89 litus. Išskirtinį laikrodį gausite ir išskirtinėje pakuotėje. Ne, jūs ne picą užsisakėte, tai jūsų naujas laikrodis.

Iš kur gauti tiek daug vinilinių plokštelių? „Čia dalis žavesio, nes turime eiti į turgelius ir ieškoti žmonių, kurie išparduoda sukauptas masines kolekcijas“, – pasakojo vaikinai.

Investicijos, skirtos pirmajai produkcijai realizuoti, buvo keli tūkstančiai litų. Jos greitai atsipirko. Tiesa, pašnekovai prasitarė to nusitikėję, tiesiog manę, kad jei nepavyks, bus bent pabandę.

„Tai, ką mes darome, yra įdomu. Pabandysime įrodyti, kad galima tai paversti verslu, – savo sėkme neabejoja Laurynas ir žada, kad greitai jų laikrodžiais galės džiaugtis ir užsienio gyventojai: – Jei turi viziją, paversk ją misija ir pradėk daryti. Viskas tampa sėkminga, jei tiki ir nepaleidi, nors reikia įdarbio ir kantrybės.“

Žilvinas pritaria: „Reikia neatsisakyti idėjų ir bandyti. Visada galima imtis ko nors kito, nes niekada nelaimėsi, jei nebandysi įgyvendinti. Geriau pabandyti 20 kartų ir kad vieną kartą pasisektų, negu nebandyti iš viso.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.