...

Apsvarstę, ko dar reikėtų Palangoje, atidarė makaronų restoranėlį

Verslas

2022.09.19

Autorius: Loreta Lileikienė

Temos: , , , .

Apsvarstę, ko dar reikėtų Palangoje, atidarė makaronų restoranėlį

Visockių šeima Asmeninio albumo nuotrauka

Prieš ketverius metus palangiškių šeima Rasa Visockienė (44) ir Rimantas Visockis (45) nusprendė rizikuoti ir atidaryti makaronų namus. Senojo turgaus pašonėje veikiantis makaronų restoranėlis „Macaroni“ buvo tai, ko, verslininkų įsitikinimu, maitinimo įstaigomis perpildytame kurorte trūko.

Visockienė prisimena, kad idėja atidaryti makaronų namus gimė visiškai spontaniškai. „Vis mąstėme, ko reikėtų ir ko dar nėra Palangoje. Makaronų restoranėlis atrodė puiki idėja. Palangoje tokio dar nebuvo. Atsirado patalpos naujai renovuojamame name. Vyras atsivežė parodyti. Tuomet dar vyko statybos, buvo apleistas sodas. Iš pradžių tikrai nesužavėjo ir sukėlė abejonių. Bet laikui einant namelis gražėjo, aplinka taip pat ir nusprendėme rizikuoti ir atidaryti makaronų namus“, – pasakoja verslininkė.

Bendro vaizdo dėliojimas

„Pradėjome labai paprastai, nuo bendros vizijos kas ir kaip turi atrodyti ir kvepėti. Vidaus patalpų ir aplinkos projekto, virtuvės plano, įrangos išdėstymo. Vyko pasitarimai su statybininkais, elektrikais, santechnikais, dizaineriais, veterinarijos tarnyba. Tada pradėjo aiškėti bendras vaizdas, – pirmuosius žingsnius vardija R. Visockienė ir prisipažįsta – atkalbinėjusi pati save: „Žinojau, ką reiškia dirbti su kolektyvu, su maistu ir su klientais. Truputį gąsdino dar vienas taškas (šeima jau turi kelis verslus – red. pastaba), kuriame bus dar daugiau smulkmenų, daugiau darbuotojų, daugiau atsakomybės. Esame reiklūs sau ir kitiems, todėl norėjosi padaryti viską tobulai nuo pradžios iki galo.“

Pradinė investicija – 30 000 eurų 

Daug žmonių palaikė naujo restorano idėją ir džiaugėsi dar viena šeimos sumanyta veikla. Tai, ko gero, ir vedė į priekį, – svarsto restoranėlio savininkė. Pasitenkinimą jai kelia nuosavo verslo teikiamas privalumas – nuolatinė kūryba ir darbas sau. Gali jau pasidalinti ir sukaupta išmintimi: neskubėti, pasitarti, įsiklausyti ir tris kartus pagalvoti.
Restoranėlio atidarymui skirta pradinė investicija siekė 30 000 eurų. Verslininkų šeima sako investuojantys kasdien, „tikriausiai tokiame versle kitaip neįmanoma“. Nuolatos tenka pirkti naujus indus, įrankius, taures, produktus, gėles ir t.t.

Svarbu įtikinti save, kad viskas pavyks

Pasak „Macaroni“ šeimininkų, pradėjus naują verslą, sunkiausia buvo susitarti su savimi ir įtikinti save, kad viskas pavyks. Be abejonės, sunkiausia buvo įsirengti virtuvę. Mažose patalpose viską sudėlioti taip, kad būtų patogu žmonėms dirbti. Be kylančių iššūkių šis verslas ir įdomus, nes vyksta nenutrūkstamas bendravimas su žmonėmis, naujos pažintys ir emocijos, supa jaunas kolektyvas, verčiantis ir patiems išlikti jaunais, džiugina kasdieninis tobulėjimas ir kūryba. Pasitenkinimą teikia naujų produktų paieška, naujų receptų kūrimas, aplinkos puoselėjimas.

„Niekada nežinai, koks bus tavo rytojus, kur nauji iššūkiai tave nuves“, – apibendrina Rasa ir Rimantas Visockiai, savo restoranėliui pavadinimą taip pat sugalvoję lengvai ir greitai – norėjosi, kad jis aiškiai atspindėtų veiklos pobūdį, todėl ir tiko – „Macaroni“.

Daug nuolatinių klientų

Pagrindiniai makaronų namų klientai – šeimos su vaikais. Restoranėlio savininkai pasidžiaugia turintys labai daug nuolatinių klientų. „Tai ir vietiniai, ir iš kitų miestų. Jau žinome jų ir jų vaikų vardus. Tipinis mūsų klientas – reiklus, pastebintis ir maisto, ir aplinkos pokyčius. Jis dažnai garsiai įvertina maistą. Iš savo klientų labai tikimės, kad jie dar daug kartų sugrįš pas mus. Jei tai įvyksta – mums geriausias įvertinimas“, – nuoširdžiai savo lūkesčiais dalijasi R. Visockienė, pamininti ir kitus siekius: pagaminti kuo daugiau makaronų, perprasti itališkų makaronų ir padažų gamybą, pritaikyti juos lietuviškam skoniui. Bendrai kalbant – sukurti jaukaus itališko namų restoranėlio atmosferą, kuriame skambėtų gera muzika, kvepėtų česnaku ir bazilikais.

Konkurencija Palangoje yra milžiniška

Maitinimo verslo atstovai Visockiai iš savo patirties gali patikinti, kad konkurencija šioje srityje Palangoje yra milžiniška. Ir ne tik vasarą. Tačiau tai vertina palankiai, nes kurorte yra daug vietų kur papietauti, vakaroti. „Labai smagu, kad žmonės turi galimybę įvertinti ir palyginti, – sako Visockiai, ateityje numatantys ir savo restorano plėtrą: „Plėsime ir virtuvę, ir restorano patalpas, atsinaujins aplinka. Makaronų meniu papildys picos, keptos malkinėje krosnyje“.

Paklausti vardija kasdienos rūpesčius: produktų užsakymai, bendravimas su tiekėjais, darbuotojais. Grafikų derinimas, kasdieninių problemų sprendimas, kokybės tikrinimas. „Darbo yra tikrai nemažai. Bet kai turi nuostabų kolektyvą, viskas daug paprasčiau“, – patenkinti „Macaroni“ įkūrėjai.

Kasdien – dinamika ir greitis

R. Visockienė paklausta, kas labiausiai patinka nuosavo verslo kūrime, atsako: „Labiausiai man patinka viso proceso dinamika ir greitis. Taip pat žmonės, kuriuos sutinku kasdien. Be abejo ir skanus maistas, kuris ketvirtus metus nenusibosta. Tiesa, makaronus namuose verdu rečiau, o tai nelabai patinka mano šeimai“, – pajuokauja ji.

Apie restoranėlį žmonės sužino per socialinius tinklus, bet pats geriausias viešinimas, sako R. Visockienė,– rekomendacija iš lūpų į lūpas. Daug žmonių ateina, nes kažkas pasiūlė čia užeiti ir paragauti, išbandyti.

Turintiems verslo idėją ir ja tikintiems „Macaroni“ savininkai linki – daryti iki galo ir nebijoti. Konsultuotis su įvairių sričių specialistais, išklausyti profesionalų mintis. „Versle reikia užsispyrimo, tvirto stuburo ir kantrybės. Jei esi pasiruošęs dieną ir naktį siekti savo tikslo, jis tikrai bus pasiektas. Jei abejoji, tuomet geriau nepradėti“, – pažymi Rasa ir Rimantas Visockiai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.