Stilingas aksesuaras, leidžiantis išvengti eilių ir suteikiantis jo šeimininkui išskirtinumo

Verslas

2016.03.11

Autorius: Gintaras Gimžauskas

Temos: , .

Stilingas aksesuaras, leidžiantis išvengti eilių ir suteikiantis jo šeimininkui išskirtinumo

„Privilege“ kūrėjai - Emanuelis Kamarauskas ir Motiejus Benetis. Asmeninio archyvo nuotr.

Du jauni klaipėdiečiai Emanuelis Kamarauskas (24) ir Motiejus Benetis (23) pažįstami nuo mokyklos suolo. Tiesa, studijuojant jų keliai buvo išsiskyrę. Vis dėlto vaikinai išlaikė bičiuliškus santykius ir po kurio laiko sujungę skirtingą patirtį ėmė plėtoti išskirtinumu dvelkiantį verslo projektą „Privilege“. Jam auginti jaunuoliai investicijas renka sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“.

Suvienijo jėgas, kad sukurtų išskirtinį laikrodį

E. Kamarauskas, Londone studijavęs prodiusavimą, pastaruosius kelerius metus užsiėmė moteriškų aksesuarų prekyba internetu. Ši veikla, kaip sako pats vaikinas, jam padėjo įgyti naudingos patirties rinkodaros ir pardavimo srityse. Nors verslas sekėsi palyginti neblogai, tačiau E. Kamarauskas pasigedo saviraiškos ir aiškios ilgalaikės perspektyvos. „Norėjau kurti unikalų ir autentišką produktą“, – atvirauja pašnekovas.

Metais jaunesnis M. Benetis, kuris taip pat yra išbandęs jėgas aksesuarų pardavimo internetu versle, šiuo metu gilinasi į tarptautinį verslą Klaipėdos universitete. Tačiau studijos jam netrukdo kurti naujų ir plačių verslo užmojų. Būtent šis vaikinas pradėjo kurti „Privilege“ koncepciją ir išskirtinį produktą.

 

„Dirbdami su specialistų komanda, įgyvendinome tai, ko labiausiai norėjome. Sukūrėme ploniausią kraštinę turintį laikrodį, išsiskiriantį minimalistiniu dizainu, kuris yra nesenstantis“

„Privilege“ kūrėjai

 

„Mūsų projekto esmė – žmogus, tapęs uždaro rato „Privilege“ nariu, gauna išskirtinę teisę patekti į partnerių vietas, pavyzdžiui, naktinius klubus, be eilės ir nemokėdamas nė cento“, – aiškina M. Benetis.

Jo idėja sužavėjo E. Kamarauską, todėl plėtoti „Privilege“ vaikinai ėmėsi drauge. Draugai nusprendė, kad vienas kitą papildydami gali sukurti patrauklų ir unikalų prekių ženklą, kurio didžiausia pridėtinė vertė – ypatingų žmonių bendruomenė.

„Idėja apie produktą ar paslaugą, leidžiančią patekti į norimas vietas be eilės, jau senokai sukosi mūsų galvose. Tik vis svarstėme, kas geriausiai atspindėtų šios idėjos patrauklumą ir turėtų konkrečią funkcinę paskirtį. Pagaliau nusprendėme kurti ypatingą laikrodį. Nemirtingą stiliaus akcentą, kurį mėgsta ir mielai nešioja tiek moterys, tiek vyrai“, – pasakoja pašnekovai.

Anot jų, šiais laikais yra begalės įvairiausių narysčių kortelių, apyrankių ir panašių menkaverčių atributų, suteikiančių tam tikrų nuolaidų. O laikrodis „Privilege“, kurio vidinėje pusėje bus išgraviruotas specialus kodas, leidžiantis patekti į konkretų naktinį klubą ar kitą vietą, ne tik išspręs aktualią problemą, bet ir pabrėš svarbą taupyti savo laiką.

Laikrodį galės įsigyti ne visi

Nors tarp lietuvių pradedančiojo verslo finansavimo modelis, kai pasitelkiama „Kickstarter“ ar panaši platforma, vis dar gana retas reiškinys, būtent ją „Privilege“ įkūrėjai pasirinko savo projektui stumtelėti. Kampanijos sutelktinio finansavimo platformoje parengimas vaikinams atsiėjo apie tūkstantį eurų. Jie tikisi, kad ši investicija padės surinkti 10 tūkst. svarų, kurie būtų skirti partneriams pritraukti, internetinei duomenų bazei kurti ir tolesniam startuolio įvaizdžiui formuoti.

„Manome, kad tai labai geras būdas patikrinti savo idėją, su ja platformoje gali susipažinti žmonės iš viso pasaulio. Dalis jų, įvertinę riziką, investuoja pinigus į patikusią verslo viziją, nebūdami tikri, kad tai, ką tu darai, bus įgyvendinta. Šiuo metu platformoje „Kickstarter“ parduodame pirmuosius 150 laikrodžių „Privilege“, kuriuos įsigiję žmonės taip pat gauna teisę pakviesti prisijungti prie „Privilege“ bendruomenės vieną naują narį“, – sako jaunieji verslininkai.

Pasibaigus kampanijai platformoje „Kickstarter“, anot pašnekovų, laikrodį bus galima įsigyti tik pagal rekomendacijas. Toks rinkodaros modelis, tikimasi, leis greičiau atrasti ir pasiekti tikslinę auditoriją bei lengviau patraukti potencialių partnerių dėmesį.

Pasak vaikinų, mintis riboti laikrodžių „Privilege“ pasiekiamumą nėra iš piršto laužta. Aliuzija į uždraustą vaisių sukuria išskirtinumo aurą. Be to, pirmieji „Privilege“ nariai tampa ir savotiškais verslo plėtotojais, nes būtent jie nuspręs, kas bus kiti laimingieji, gaunantys teisę įsigyti netradicinį laikrodį su visais jo teikiamais pranašumais.

Tiesa, kol kas „Privilege“ partnerių turi tik Vilniuje ir Londone. Taigi jų paslauga orientuota į šias dvi rinkas.

Minimalistinį laikrodžio dizainą kūrė savarankiškai

Kalbėdami apie savo projektą jaunuoliai pabrėžia, kad jie nekuria slaptos organizacijos ar kulto. Sprendimą pasukti būtent tokiu verslo plėtojimo keliu padiktavo išvados, gautos gilinantis į žmonių psichologiją, poreikį burtis į tam tikrus ratus, pasąmoninį troškimą kam nors priklausyti ir jaustis išskirtiniams. Tai ypač aktualu naujajai, vadinamajai tūkstantmečio vaikų kartai.

Jaunimo stiliaus skonis, o ir visame pasaulyje šiuo metu vyraujančios minimalistinio, skandinaviško stiliaus dizaino tendencijos padiktavo ir „Privilege“ kūrybinę kryptį.

„Laikrodžio dizainą kūrėme patys. Gamybą patikėjome patyrusiam fabrikui, dirbančiam su tokiais pasaulyje žinomais prekių ženklais kaip „Pierre Cardin“, „Diesel“ ir kt. Buvo atlikti įvairūs bandymai ir patobulinimai, kol priėjome dabartinį variantą. Dirbdami su specialistų komanda, įgyvendinome tai, ko labiausiai norėjome. Sukūrėme ploniausią kraštinę turintį laikrodį, išsiskiriantį minimalistiniu dizainu, kuris yra nesenstantis“, – džiaugiasi jaunieji verslininkai.

Pasiteiravus, kaip ieškojo gamintojo, vaikinai tikina, kad dabar internete daug informacijos apie panašių užsakymų vykdytojus. Viską išanalizavę, E. Kamarauskas ir M. Benetis nusprendė bendradarbiauti su Olandijos bendrove, kuri ir pasirūpino techniniu projekto įgyvendinimu.

Nors rašant šį straipsnį „Privilege“ paskelbta kampanija platformoje „Kickstarter“ buvo surinkusi dar tik kiek daugiau nei pusę reikiamos sumos (daugiau nei 5 tūkst. svarų sterlingų), pašnekovai interviu pabaigoje ryžtingai linkėjo būsimiesiems „Kickstarter“ dalyviams nebijoti žengti žingsnį iš komforto zonos ir pristatyti idėją pasauliui.

„Be to, kad galbūt taip surinksite trūkstamas lėšas savo projektui, dar ir būsite pastebėti tiek vartotojų, tiek investuotojų, tiek žiniasklaidos. Tai labai vertinga patirtis, kuri labai pravers ateityje“, – teigia jaunieji verslininkai, pasiryžę savo idėją įgyvendinti bet kokia kaina.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.