Populiariausi verslo renginiai, organizuojami gruodžio mėnesį
2012.12.05
Temos: Vadyba.
Artėjantis švenčių laikotarpis skatina įmonių vadovus nustumti į šoną rūpesčius, kasdienius darbus ir pasiduoti Kalėdų magijai. O kokios gi šventės be smagių, nuotaikingų renginių, kuriuose darbo kolektyvas ne tik smagiai praleistų laiką, bet ir įgytų motyvacijos triūsti ateinančiais metais?
Kokio pobūdžio renginius dažniausiai siūlo juos organizuojančios bendrovės, kiek įmonės vidutiniškai išleidžia pinigų kalėdiniam šėlsmui, kokios verslo renginių tendencijos ryškėja Lietuvoje? Apie tai paklausėme netradicinius seminarus ir pažinimo renginius organizuojančios UAB „Agentūra ŪPAS“ vadovo Dariaus Lomsargio.
Pasak pašnekovo, švenčių laikotarpiu populiariausi išlieka kalėdiniai renginiai, kuriuose vyrauja tam tikra tema ir specialiai pagal ją parinktas aprangos kodas. Šalia grynai šventinių vakarėlių netrūksta motyvacinių arba ugdomųjų renginių.
„Vilniaus ir Kauno įmonės, su kuriomis bendradarbiaujame, vis dažniau vietoj tradicinio vakaro renginio renkasi įdomią ir naudingą paskaitą, kūrybinę veiklą, populiarėja ir sveikos gyvensenos užsiėmimai“, – sako D. Lomsargis.
UAB „Agentūra ŪPAS“ vadovo teigimu, renginio turinys priklauso ne vien nuo įmonės finansinių galimybių. Vakarėlio scenarijų, jo vietą ar vaišių asortimentą lemia tiek pačių dalyvių požiūris į renginio išliekamąją vertę, tiek įmonės darbuotojų amžius arba renginį užsakančios bendrovės veiklos sritis.
D. Lomsargis neneigia, kad didelės bendrovės gali sau leisti gerokai daugiau negu mažų įmonių atstovai. „Pavyzdžiui, įmonių jubiliejiniams renginiams išleidžiama nuo šimto iki kelių šimtų tūkst. litų, nes šie renginiai skirti stiprinti įmonės ryšiams su klientais ar partneriais, didinti savo vertei rinkoje, pristatyti naujovėms“, – pabrėžia verslo motyvacinius ir lojalumo renginius organizuojančios įmonės direktorius.
Žinoma, kalbant apie tradicinius kalėdinius renginius kainos yra kur kas mažesnės. Tokių renginių biudžetas vidutiniškai svyruoja nuo 250 iki 400 litų žmogui. Šiemet UAB „Agentūra ŪPAS“ norėdama suteikti mažųjų įmonių vadovams galimybę surengti kokybišką šventinį vakarėlį pasiūlė naujovę – kalėdinį kontaktų vakarą. D. Lomsargio nuomone, šis renginys turėtų sudominti visų pirma mažas, vos kelis ar keliolika darbuotojų turinčias, įmonės.
„Kitaip tariant, pasiūlėme galimybę nedidelėms įmonėms susimesti kartu ir suorganizuoti joms bendrą renginį. Tai yra renginys su visais privalomais elementais: įtraukiančia programa, atlikėjų pasirodymu, kokybišku maistu. Esminis dalykas, kad mažosios įmonės čia galės susirasti potencialių verslo partnerių“, – pabrėžia renginių organizatorius.
D. Lomsargis pastebi, kad Lietuvos verslo renginių rinkoje galima įžvelgti nepastebėtų anksčiau tendencijų. Viena jų – renginiai tampa vis intelektualesni, įtraukiantys dalyvius, leidžiantys atsiskleisti.
„Porą metų buvo madinga renginį susieti su populiariu protų mūšių formatu. Pastaruoju metu įmonės pageidauja neužsidaryti tarp keturių restorano ar klubo sienų, bent dalį renginio perkelti į lauką, paskatinti komandinį bendradarbiavimą“, – sako UAB „Agentūra ŪPAS“ vadovas.
Renginių organizatoriaus teigimu, vis daugiau dėmesio kreipiama į pačių dalyvių pojūčius, į tai, kaip jie priima informaciją, ar tinkamai maitinasi, ar derina darbą ir poilsį. Tam, kad žmogus pasibaigus renginiui nesijaustų išgręžtas kaip kempinė, pasak D. Lomsargio, būtina protingai sudėlioti programą.
„Pasiūlius dalyviams papildomų energijos teikiančių užsiėmimų informacijos įsisavinimas padidėja keletą kartų ir aukštas darbingumas išlaikomas visą konferenciją“, – pastebi pašnekovas.
Dar vienas svarbus renginio organizacijos aspektas yra dalyvių bendravimas iki renginio, renginio metu ir po jo. D. Lomsargio teigimu, neretai organizatoriai pamiršta, kad verslo renginiai, konferencijos nėra skirti vien tik įgyti tam tikroms žinioms. Pasak jo, kartais renginyje sutikti žmonės ir kontaktai, užmegzti su jais, yra daug vertingesni negu pačios žinios.
„Kad būtų keičiamasi kontaktais ir bendravimas vyktų sklandžiai, labai svarbu užtikrinti tinkamą renginio programą. Tam gali būti panaudotos ir šiuolaikinės technologijos: mobiliųjų telefonų aplikacijos, socialiniai tinklai, dalyvius įtraukiančios pramogos“, – pastebi pašnekovas.
Paklaustas apie įsimintino šventinio renginio receptą, D. Lomsargis teigia, kad būtina padaryti jį ne tik smagiu, bet ir vertingu turiniu.
„Svarbu nebijoti eksperimentuoti, pasiūlyti netikėtų renginio siužeto vingių, kurie sukeltų dalyviams nuostabą. Jie turi jausti, kad renginys skirtas būtent jiems, atitinka jų vertybes bei skonį, yra šiltas ir leidžia pasijusti laisvai“, – teigia pašnekovas ir priduria, kad tiek renginio vieta, tiek pramoginiai elementai arba maistas privalo būti kokybiški.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.