...

Mažas dydis – didelis pranašumas

Verslas

2012.06.11

Autorius: Juliana Miliut

Temos: .

Mažas dydis – didelis pranašumas

Jūsų mažas dydis dažnai yra esminis pranašumas. bzn start fotomontažas

Verslininkai, ypač pirmaisiais naujai įkurto verslo metais, nerimauja dėl verslo dydžio ir kiek įmanydami stengiasi jį išplėtoti. Kai kurie imasi tokių gudrybių kaip plati balso pašto sistema, sudarydami įspūdį, kad turi kur kas daugiau darbuotojų nei iš tikrųjų. Kiti mini departamentus ir komandas, kurios realiai neegzistuoja, bandydami priversti klientus patikėti, kad yra kur kas stambesni. Treti užsisako didelius reklamos plotus prestižiniuose spaudos ir virtualiosios erdvės leidiniuose, norėdami parodyti, kad gali sau tai leisti.

Nereikia apsimesti didesne kompanija, nei esate iš tiesų. Jūsų mažas dydis dažnai yra esminis pranašumas. Gebėjimas tinkamai pristatyti savo, kaip mažos įmonės, vertę tikslingais aspektais yra nenuginčijamas būdas nugalėti stambius konkurentus. Iš arčiau pažvelkime į keturis mažos kompanijos pranašumus, nes mažas reiškia: pasiekiamas, specializuotas, operatyvus ir prieinamas.

Pasiekiamas. Kiek kartų jums yra tekę kreiptis į kompaniją elektroniniu paštu ir sulaukti automatinio atsakymo, kad į jūsų paklausimą bus atsakyta per 24 ar 48 valandas? Jūs, kaip ir jūsų klientai, nori tiesioginio bendravimo ir pagalbos čia ir dabar. Mažos kompanijos dažniausiai neturi tokio didelio klientų skaičiaus, todėl gali jiems suteikti tiesioginį kontaktą su įmonės darbuotoju. Jums nebūtina turėti didžiulės klientų aptarnavimo specialistų komandos, kur kas svarbiau susitelkti į operatyvumą, nes būtent tai yra pagrindinis sėkmės rodiklis parduodant prekes ar paslaugas.

Prieinamas. Kai klientai kreipiasi į jūsų įmonę, išnaudokite savo mažą dydį bendraudami asmeniškai. Didžiosios kompanijos retai atsižvelgia į tai, su kelių skirtingų departamentų darbuotojais jų klientams teks bendrauti, tuo labiau nesivaržo dėl skambučių nukreipimo ir sumaišties skambučių centre. Esamiems ir potencialiems klientams svarbu ir malonu žinoti, į kokį konkretų asmenį gali kreiptis kilus klausimų, o ypač jiems džiugu, kad vienas asmuo (kurio vardą jie žino) yra atsakingas už jų gerovę.

Specializuotas. Didelės korporacijos vieną po kito siūlo naujus produktus ir paslaugas, užuot susitelkusios į vieno konkretaus tobulinimą. Nesileiskite įbauginami plataus konkurentų siūlomų paslaugų ar prekių spektro. Kiekis nereiškia kokybės. Mažas verslas dažnai, palyginti su prikimštomis konkurentų kišenėmis, turi gana ribotus išteklius, tačiau tai skatina dar geriau apgalvoti prekių ir paslaugų pasirinkimą. Jūs galite pasiūlyti mažiau produktų, tačiau užtikrinti jų kokybę, tikslingumą ir prieinamumą. Klientai, atėję pas jus, žinos rasiantys būtent tai, ko reikia.

Operatyvus. Kol didelės korporacijos kuria strateginius planus ar rengia naujus pasiūlymus ir juos įgyvendina, praeina daug laiko. Tai lemia įvairūs vidaus kontrolės punktai, produktų kūrimo politika, didelis skaičius vadovaujančių asmenų ir kiti faktoriai. O mažieji gamintojai pradėti įgyvendinti idėjas gali beveik iš karto. Greitis ir operatyvumas yra vienas jų pranašumų. Mažieji verslininkai turi realias galimybes pristatyti naujas prekes ar paslaugas kur kas greičiau nei didieji konkurentai.

Taigi kitą kartą, kai svarstysite, kaip pasirodyti didesniems, susimąstykite apie pranašumus būti mažiems ir parodykite milžinams, kad ir nykštukas gali būti galingas.

Informacija parengta remiantis šaltiniu www.inc.com

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.