...

„Mamajum“ – idėja universalioms mamoms

Verslas

2015.04.14

Autorius: Gražina Vincel

Temos: , .

„Mamajum“ – idėja universalioms mamoms

Internetinės drabužių parduotuvės „Mamajum.com“ įkūrėja - Viktorija Ramoškienė. www.turbofotografas.lt nuotr.

Viktorija Ramoškienė (32) dirba projektų vadove komerciniame banke. Šiuo metu jai motinystės atostogos, bet, kaip pati sako, ramiai atostogauti nepavyko. O dėl to kaltas visai ne kūdikis – moteris sugalvojo įgyvendinti dar vieną projektą, tik šį kartą savo valia sugalvotą. Idėja gimė praėjusių metų spalio pabaigoje, o šio vasario pradžioje pirmąsias veiklos dienas pradėjo skaičiuoti internetinė drabužių parduotuvė „Mamajum.com“.

Universalūs drabužiai, tinkantys ir nėščiosioms, ir mamoms

„Niekas netiki, bet tikrai su vyru sėdėjome ant sofos ir ta idėja tiesiog gimė. Norėjosi ko nors pozityvaus, spalvingo. Pati atstovauju linksmoms mamoms, todėl galvoje pradėjo suktis mintys, kad tai turi būti skirta joms. Ir tai turi būti drabužiai, nes jie džiugina moteris. Niekada nebuvau susijusi su mada, jos tendencijomis, man svarbiau buvo pagauti tam tikrą emociją: meilę, šilumą. Todėl, rinkdama audinius, idėjas piešiniams ant drabužių, spalvas, norėjau, kad drabužiai sukeltų teigiamų emocijų“, – apie tai, kaip nusprendė imtis tokios veiklos, pasakoja projekto kūrėja

.

Kurdama kolekciją V. Ramoškienė buvo išsikėlusi misiją: drabužiai turi būti ne tik patogūs, bet ir universalūs. Taigi moteris, nusipirkusi, pavyzdžiui, suknelę, galės ją nešioti tiek būdama nėščia, tiek jau sūpuodama mažylį: „Drabužiai taip sumodeliuoti, kad moteris gali apsirengti turėdama pilvelį, mat medžiaga tamposi, taip pat tinka maitinančioms mamoms, nes specialiai prisiūti paslėpti užtrauktukai. Be to, mamos gali sutaupyti – nereikia kas kelis mėnesius pirkti vis kitų drabužių.“

Motyvacijos suteikia tikėjimas savo idėja

V. Ramoškienė pastebi, kad dažniausiai jos kurtais drabužiais domisi mamos iš didžiųjų miestų. Kol kas veikia virtuali parduotuvė, mat realios parduotuvės išlaikymas per brangiai kainuotų. Verslininkė skaičiuoja, kad visam projektui įgyvendinti reikėtų investuoti bent 3 tūkst. eurų.

Drabužiai taip sumodeliuoti, kad moteris gali apsirengti turėdama pilvelį, mat medžiaga tamposi, taip pat tinka maitinančioms mamoms, nes specialiai prisiūti paslėpti užtrauktukai.

V. Ramoškienė

Idėjos įgyvendinimu moteris rūpinosi pati. Logotipo, interneto puslapio dizaino, fotosesijų idėjos sugulė ant jos pečių. Tuo pat metu teko rūpintis kolekcijos kūrimu: užsakyti reikiamas medžiagas, sugalvoti piešinius, kurie papuoštų drabužius. Moteris tvirtina, kad darbų krūvis buvo didžiulis, todėl teko išmokti valdyti stresą. Be to, reikėjo suderinti ne tik verslininkės, žmonos, bet ir mamos vaidmenis. Taigi iššūkis buvo ir jos šeimai, kuri palaikė ir motyvavo. V. Ramoškienė įsitikinusi, kad, nors projektą įgyvendinti galima ir pačiam, to nepavyks pasiekti be kitų palaikymo.

„Motyvacijos suteikia tikėjimas savo idėja ir atsakomybė. Manau, kad gyvenime reikia baigti tai, ką pradedi. Lengviausia yra mesti. Mane nustebino tėtis, pasakęs man vieną frazę: „Nelaimingam būti paprasta, o pabandyk būti laimingas.“ Tad viską mesti, kai tau sunku, labai paprasta, bet kitą rytą atsikelsi ir kaip jausiesi viską metęs? Motyvacija iš to ir atsiranda, kad tiki, jog turi tai padaryti“, – atvirauja ji.

Pasidomėjus, kaip aplinkiniai reaguoja į moterį verslininkę, pašnekovė teigia neigiamos reakcijos nesulaukusi. Tačiau pripažįsta, kad tam tikras kritiškas požiūris vyrauja apie mamą verslininkę: „Net girdėjau tokią vyro frazę: „Kai numirsiu, vienas iš klausimų Dievui bus apie tai, kas nutinka toms moterims, kai jos pagimdo?“ Anot jos, iš dešimties veiklių mamų ką nors savo kurti pradeda devynios, tiesa, sėkmingai veiklą toliau tęsia viena, o kitoms devynioms tai jau būna nebeįdomu. Todėl jaunai mamai teko pakovoti ir įrodyti aplinkiniams, kad jos noras plėtoti šį projektą taip greitai nepraeis ir kad ji tam tikrai rimtai nusiteikusi.

Tikisi suderinti abi veiklas

„Į „Mamajum“ žiūriu kaip į projektą. Projekto valdymo patirtis man labai padėjo. Nors nieko bendra su drabužiais neturėjau, bet turint daug užsispyrimo ir noro nebaisu pradėti kažką, ko nežinai, bet žinai pagrindines pardavimo, klientų paieškos, jų pasitenkinimo ir panašias taisykles. To galima išmokti, reikia turėti minimalių žinių, bent jau kaip sustyguoti projekto verslo planą“, – tvirtina pašnekovė.

Kalbėdama apie ateities planus projekto sumanytoja tvirtai nusprendusi po motinystės atostogų grįžti į darbą banke ir, jei su dabar plėtojamu projektu viskas klostysis sėkmingai, tikisi derinti abi veiklas. „Nusprendžiau per daug į ateitį neplanuoti, nes viskas greitai keičiasi, pavyzdžiui, dar prieš keturis mėnesius negalėjau žinoti, kad šiandien būsiu verslo savininkė“, – sako ji.

V. Ramoškienė kitiems linki pirmiausia atrasti savo idėją ir ja patikėti, išsiaiškinti, ar matai jos gyvavimą. Tada nusiteikti, kad nebus lengva. Jei po visko sau pasakysi, kad savo idėja tiki ir sunkumų nebijai, tada iškelk aukštai galvą ir eik kiaurai sienas.

mamajum.com

168-1428988766-189921.jpg 168-1428988766-751695.jpg 168-1428988766-438631.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.