...

Maisto į namus pristatymo rinkoje pionieriai „Lėkštė.lt“ perka konkurentą

Verslas

2017.09.27

Autorius: BZN start

Temos: , .

Maisto į namus pristatymo rinkoje pionieriai „Lėkštė.lt“ perka konkurentą

„Lėkštė.lt“ įkūrėjai. Asmeninio albumo nuotr.

Maisto į namus užsakymo rinkoje vyksta permainos – tarptautinė grupė „Takeout Group“ valdanti platformą „Lėkštė.lt“, įsigijo portalą „Maistasinamus.lt“. Sandorio suma neskelbiama. Konkurento įsigijimas leis pasiūlyti didesnį restoranų asortimentą ir sustiprinti nuolat augančias pozicijas.

Sandoris padės sustiprinti pozicijas rinkoje

„Per ketverius metus projektą atpirkome ir gavome pelno, todėl išėjimas atrodo logiškas, – teigia nuo 2013 m. rinkoje dirbantį portalą „Maistasinamus.lt“ valdančios įmonės vadovas Edgaras Dadašovas. – Įmonių įsigijimas tokioje santykinai mažoje rinkoje yra natūralus procesas, didesnė rinkos dalis leidžia akcininkams užtikrintai siekti savo tikslų. „Lėkštė.lt“ toks sandoris leis sustiprinti ir taip stiprias pozicijas rinkoje, o mums koncentruotis į kitus projektus Amerikos ir Azijos rinkose.“

Augimo planai ambicingi

Per ketverius metus „Lėkštė.lt“ kasmet augo po 35 proc., o šiemet planuojama aptarnauti ne mažiau kaip 170 tūkst. klientų. Platforma priklauso grupei „Takeout Group“, kuri veiklą vykdo jau keturioliktus metus, o tinklas aprėpia septynias rinkas Europoje ir Afrikoje. Metinė grupės užsakymų vertė viršija 35 mln. eurų.

Prieš penkerius metus Lėkštė.lt įkūrėjai kaunietis Tomas Vonžodas (28), tauragiškis Gytis Bendikas (27) ir klaipėdietis Eimantas Mikšys (27) verslo idėją parsivežė iš Danijos, kurioje visi studijavo. „Pirmieji Lietuvoje pradėjome šį verslą ir pakeitėme žmonių įpročius. Jeigu anksčiau žmonės užsakinėjo maistą dažniausiai telefonu, skambindami į konkretų restoraną, tai nuo 2012 m. mes pasiūlėme centralizuotą platformą maisto užsakymams, – pasakoja Tomas Vonžodas, portalo „Lėkštė.lt“, vadovas. – Šis sandoris leis užtikrinti dar didesnę rinkos dalį ir išplėsti veiklą. Išlaidų konsolidavimas turės akivaizdžios naudos vartotojams: dar daugiau gerų restoranų portale, maistas bus pristatomas greičiau, o pristatymas kainuos mažiau.“ Sandorį tikimasi užbaigti per kelias savaites, o po jo per 2018-uosius numatomas augimas – ne mažiau kaip 50 procentų.

Numatyta plėtra ir investicijos

 

„Atrodo išgirdome ir įdiegėm visų poreikius”

T. C. Hansen.

 

„Lėkštė.lt“ kartu su investuotojais 2017 m. pabaigoje pradės veiklą Rygoje, o 2018 m. planuoja pradėti verslą ir Budapešte, Vengrijoje, bei Sofijoje, Bulgarijoje. Užsienio rinkose planuojama plėtra su „Takeout” vardu, tuo tarpo Lietuvoje išliks „Lėkštė.lt“.

„Takeout Group“ į pilnos sistemos sukūrimą jau investavo 600 000 eurų ir toliau ją tobulina, tad tiek restoranai, tiek klientai galės naudotis vis daugiau funkcijų. Didžioji dalis jų nematoma – „backend’e” ir skirta optimizuoti maršrutus, prognozuoti srautus. Vienodą sistemą naudoją visos „Takeout Group” šalys su minimaliomis adaptacijomis. „Atrodo išgirdome ir įdiegėm visų poreikius” – sako „Takeout Group” vadovas ir bendrasavininkas Thomas Cort Hansen.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.