Kodėl patyręs verslininkas nutarė išbandyti save kitame amplua

Verslas

2016.09.15

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: .

Kodėl patyręs verslininkas nutarė išbandyti save kitame amplua

Mėsos parduotuvės-bistro „Bon Chop“ įkūrėjas - Liutauras Venckus. Asmeninio albumo nuotr.

Kokybė, kokybė ir dar kartą kokybė. Tokiu principu kurdami savo mėsos parduotuvę-bistro „Bon Chop“ Vokiečių g. vadovaujasi Liutauras ir Rasa Venckai ir net neketina čia daryti jokių kompromisų. Jaukioje parduotuvėlėje viskas apskaičiuota ir išgryninta, nes jos įkūrėjai nuo pačių pradžių labai gerai žinojo, ko siekia. Šiandien jie jau vertina pirmuosius rezultatus ir su dideliu azartu galvoja apie ateities planus.

Karjeros pasikeitimas

Kaip pasakoja verslininkai, prekyba mėsa – tai pono Liutauro viso gyvenimo darbas. Nauja yra tik jam vis dar neįprasta darbo forma. „Mano vyras šioje srityje jau apie 20 metų. Iki šiol jis užsiėmė išimtinai didmenine prekyba, bet mes pagalvojome apie tai ir nusprendėme išbandyti save kitokiame amplua. Labai atidžiai išsirinkome tiekėjus, nes mano vyras gerai žinojo, ko nori, ir pradėjome. Manome, kad tai, ką pasirinkome, tikrai yra geriausia visame pasaulyje. Kol kas puikūs atsiliepimai tai patvirtina“, – sako R. Venckienė.

 

„Per keliones Ispanijoje, Vokietijoje pamačiau kai ką, kas man labai patiko: nedideles mėsines su gana siauru, bet labai kokybišku asortimentu, kur dar galima ir čia pat pavalgyti, suprasti, ką perki. Tokį konceptą nutarėme išbandyti patys.“

L. Venckus.

 

Kaip pasakoja pats L. Venckus, „Bon Chop“ buvo puiki galimybė išbandyti save gana naujame vaidmenyje, bet kartu ir išnaudoti per ilgą karjerą sukauptas žinias.

„Su didmenine prekyba aš dar nuo 1989 metų. Per tą laiką atsirado labai daug ryšių su augintojais ir prekiautojais Pietų Amerikoje, Kanadoje, Europoje. Tiek metų dirbant lyg ir viskas buvo gerai, bet, kai visada dirbi vieną darbą, atsiranda monotonija. Pradėjome galvoti, ką įdomesnio čia būtų galima nuveikti. Per keliones Ispanijoje, Vokietijoje pamačiau kai ką, kas man labai patiko: nedideles mėsines su gana siauru, bet labai kokybišku asortimentu, kur dar galima ir čia pat pavalgyti, suprasti, ką perki. Tokį konceptą nutarėme išbandyti patys“, – teigia jis.

Verslininkas neslepia, kad, nors ir turi didelę patirtį, naujas vaidmuo verčia jaustis šiokiu tokiu naujoku, kuriam dar reikia mokytis, įgyti naujų įgūdžių ir žinių. „Be abejo, viskas man buvo nauja. Didmeninė prekyba prasideda nuo 25 tonų. Jau vien trūkumai sudaro 100, 200 kilogramų. Vienas konteineris kainuoja apie 130 tūkst. dolerių, o mažmeninėje – tokie skaičiai yra labai nebloga metinė apyvarta. Taigi viskas labai skiriasi. Juk yra ir tiesioginis bendravimas su klientu. Didmeninėje prekyboje viskas vyksta raštu. Dabar su kiekvienu reikia pasikalbėti, paaiškinti, pamokyti. Tai sunku, reikia daug laiko, bet būtent tai ir yra įdomu“, – kalba L. Venckus.

Svarbiausia kokybė

Kaip į pašnekovo karjeros posūkį reagavo jo partneriai iš užsienio? Vyras sako sulaukęs daugybės palaikymo žodžių, kurie jį tik dar labiau padrąsino. „Jie tikrai labai palaikė, jiems idėja patiko. Su jais dalinomės netgi savo projekto nuotraukomis. Tai padėjo morališkai. Žinoma, kiekiai, kuriuos mes iš jų perkame, yra tik lašas jūroje, bet geri santykiai daro savo“, – džiaugiasi „Bon Chop“ įkūrėjas.

Daugiausia mėsos į parduotuvę keliauja iš Pietų Amerikos. Šis žemynas garsėja pačios aukščiausios kokybės produkcija, todėl toks pasirinkimas buvo natūralus. „Daugiausia mėsos atsivežame iš Urugvajaus. Kodėl būtent Pietų Amerika? Ten yra pačios aukščiausios kokybės mėsa. Buliukai dvejus metus laisvai ganosi pievose, po to maitinami aukštos kokybės grūdais. Tai brangus, bet itin aukštos kokybės produktas. Nieko panašaus Lietuvoje neįmanoma užauginti vien dėl gamtinių ir klimato sąlygų. Mes tikrai neieškome, kur pigiau. Kokybė mums svarbiausia“, – tikina ponas Liutauras.

Verslininkai puikiai supranta, kad jų siūloma produkcija tikrai skirta ne visiems. Štai kodėl buvo labai svarbu rasti „Bon Chop“ tinkamus namus. Bent jau kol kas atrodo, kad tai padaryti pavyko. „Vieta buvo tikrai svarbi. Produktas gana brangus, nes kokybė kainuoja brangiai. Geram produktui reikalinga ir gera vieta. Mes pagalvojome, kad Vokiečių gatvė tam bus tinkama. Čia daug judėjimo, publika gana pasiturinti, o ir kaimynystė mums labai tinkama“, – sako verslininkas.

Jis džiaugiasi ir tuo, kad Lietuvoje pagaliau atsirado auditorija tokio tipo vietai. Dar ne taip seniai ją būtų buvę gana sunku įsivaizduoti. Tačiau auganti maisto kultūra viską keičia. „Žmonės pasidarė smalsūs, besidomintys. Atėjo supratimas, kad esama ir kitokios mėsos nei šašlykai ar išpjova. Tai susiję su keliavimu, pasaulio matymu. Mes dėl to ir pradėjome dabar, nes jaučiame, kad jau yra auditorija tokio pobūdžio vietai“, – kalba L. Venckus.

Poreikį diktuoja patys klientai

„Bon Chop“ vis dar yra rinkos naujokai, dirbantys joje vos penkis mėnesius. Tačiau ženklų, kad auditorija naują vietą priėmė ir įvertino, netrūksta. Verslininkai pamažu galvoja ir apie ateities planus. „Mus vis dar priima. Vis dar formuojame savo klientų būrį. Kažkiek ieškome ir savęs. Nuolat ieškome, ką galėtumėme įdomaus sugalvoti. Pavyzdžiui, paleisti savo aukštos kokybės jautienos koldūnų liniją arba pasiūlyti žmonėms kiek aukštesnės kokybės verslo pietus. Tačiau pagrindą jau esame padėję. Žmonės sugrįžta tiek pirkti, tiek pavalgyti“, – teigia ponas Liutauras.

Jis džiaugiasi, kad patys klientai diktuoja poreikius. Jau vien tai yra įvertinimas. „Bon Chop“ visada bandys įsiklausyti į žmonių lūkesčius, bet kartu sieks išsaugoti ir savo išskirtinumą, aukštą lygį. Salotų iš kopūstų lapų ir majonezo čia niekada nerasite. „Mums, ko gero, net reikės panaikinti šitą kabinetą. Iš pradžių įsivaizdavome, kad būsime labiau parduotuvė, bet labai daug žmonių pas mus ateina pavalgyti. Turime reaguoti į jų poreikius ir pasiūlyti daugiau patogumų“, – apie artimiausią ateitį kalbėjo R. Venckienė.

Taigi naujas nuotykis, kuriam ryžosi patyręs verslininkas, kol kas teikia daugybę gerų emocijų. Ir kol taip bus, tol ir jėgų dirbti nepritrūks. „Mano didmeninis verslas niekur nedingo, bet dabar tikrai labiausiai norisi koncentruotis į veiklą čia. Jeigu viskas bus gerai ir formatas pasiteisins, galvosime apie daugiau vietų. Aišku, šiek tiek kitokio profilio. Dabar prekiaujame vien jautiena ir ėriena, bet gal kitose vietose atsirastų kiaulienos, žvėrienos, paukštienos. Tačiau kol kas visiškai koncentruojamės į šį projektą. Mums patiems tai – nuolatinis atradimų ir mokymosi procesas. Kol kas viskas labai gerai. Yra azartas, ugnis ir noras“, – sako L. Venckus.

„Bon Chop“

234-1473921166-599201.jpg 234-1473921166-499297.jpg 234-1473921166-695359.jpg 234-1473921166-708241.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.