„Ikea“ pranašumas besirengiant globaliniam augimui“

Verslas

2012.02.12

Autorius: Andersas Dahlvigas

Temos: .

„Ikea“ pranašumas  besirengiant globaliniam augimui“

„Ikea“ pranašumas besirengiant globaliniam augimui“ (The IKEA Edge. Building Global Growth and Social Good at the World's Most Iconic Home Store) Redakcijos archyvo nuotr.

Leidykla – „МCGRAW-HILL Professional“, 208 p.,

Viršelis – kietas,

Data – 2011 m. gruodžio 15 d.,

Kalba – anglų,

Kaina – 16,55 euro (apie 57 Lt)

Buvęs „Ikea“ vadovas A. Dahlvigas atskleidžia unikalią strategiją, kurią panaudojo, kad ištrauktų kompaniją iš sunkiausios istorijoje finansų krizės. Maža to, recesijos metu jis sugebėjo ne tik įdarbinti 70 000 naujų darbuotojų, bet ir išplėsti parduotuvių tinklą Rytų Europoje bei Azijoje. Šioje knygoje rasite pergalingą tradicinio verslo ir socialinės atsakomybės kombinaciją.

Autorius

A.Dahlvigas – švediškų baldų tinklo „Ikea“ prezidentas ir vyriausiasis direktorius. Yra baigę verslo administravimo bakalauro studijas Švedijoje ir ekonomikos magistro studijas Kalifornijoje. Karjerą kompanijoje pradėjo dar 1984 m. ir iš lėto kopė valdžios aukštumų link. A. Dahlvigas yra gavęs net keletą tarptautinių apdovanojimų už aplinkai nekenksmingą vadovavimą kompanijai, nuolat dalyvauja tarptautinėse konferencijose kaip pagrindinis pranešėjas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.