Per 48 valandas: programėlė KET pažeidimams fiksuoti

Verslas

2016.06.12

Autorius: BZN start

Temos: .

Per 48 valandas: programėlė KET pažeidimams fiksuoti

Programos autorius - Raimundas Sakalauskas. Asmeninio albumo nuotr.

Savaitgalį VGTU „LinkMenų fabrike“ vykusiose kūrėjų dirbtuvėse-konkurse „Hacker Games: Vilnius“ apdovanojimą programinės įrangos kategorijoje pelnė mobilioji programėlė, skirta keliais telefono ekrano spustelėjimais užfiksuoti ir pranešti apie kelių eismo taisyklių pažeidimus.

Kūrėjams ambicijų netrūko

Programos autoriaus Raimundo Sakalausko teigimu, jis pats nuolat susiduria su kaimynystėje automobilius ant vejos statančiais vairuotojais, tačiau šiuo metu, norint informuoti institucijas apie pažeidimus, užtrunkama apie 20 minučių. Todėl renginio metu programuotojas sukūrė mobilųjį įrankį, kuriuo galima nufotografuoti pažeidimą, keliais paspaudimais pridėti papildomos informacijos apie įvykio aplinkybes ir taip drausminti neatsakingus vairuotojus. Tokią programėlę R. Sakalauskas ketina užbaigti ir pasiūlyti atsakingoms institucijoms.

Hakatone (angl. hackathon) – PĮ kūrėjų maratone – dalyviai pasiūlė įvairių idėjų. „Ifityou“ – tai įrankis mados tinklaraštininkams, padedantis iš partnerių (drabužių gamintojų) katalogų greitai ir patogiai pasirinkti produktus, susikurti gražią eilutę ir reklamuoti ją savo tinklaraštyje. „Gadix“ – dvimatė pingpongo tipo šaudyklė dviem žaidėjams su ekonomikos ir RPG elementais, kuria naudojantis reikia ginti tvirtovę nuo priešo atakų, kaupiama patirtis, pinigai, už juos galima pirkti įvairius ginklus. „Consuma“ – tai trimatė virtualiosios realybės šaudyklė, skirta keliems žaidėjams, arba išmanusis narvelis gyvūnėliams „Smart House“.

Pristatyti net 29 projektai

 

„Tikiu, kad dalis jų taps žinomais startuoliais“

U. Zasimauskas.

 

„Sėkmingai veikiančios įmonės prasideda nuo idėjos, o tokios savaitgalio dirbtuvės yra idealus būdas jas paversti apčiuopiamu prototipu, su komanda bandyti plėtoti ir pasibaigus renginiui. Inovacijos ir kūrybiškumas taip pat turėtų sudaryti svarbią kiekvienos įmonės ar darbuotojo kasdienybės dalį. „Hacker Games“ yra ta vieta, kurioje kiekvienas gali kūrybiškai pasižiūrėti ir išspręsti problemas. Džiugu matyti jaunimo norą ir gebėjimą kurti, tad kviečiu dalyvius tęsti per savaitgalį pradėtus projektus. Tikiu, kad dalis jų taps žinomais startuoliais“, – sako organizatorės VšĮ „Versli Lietuva“ projektų vadovas U. Zasimauskas.

Iš viso VGTU „LinkMenų fabrike“ vykusiame hakatone dalyvavo per 180 kūrėjų, per savaitgalį sukurti ir pristatyti 29 projektai ar prototipai – 14 žaidimų, 10 programų ir 5 įrengimai. Tarp kitų apdovanotų projektų buvo išmanusis narvelis naminiams gyvūnėliams, reklamos platforma mados tinklaraštininkams, gamyklos simuliatorius, šaudyklė su ekonomikos elementais ir kosminis virtualiosios realybės žaidimas. Šiame renginyje dalyviams užduočių pateikė ir viešasis sektorius – Krašto apsaugos ministerija (KAM), Kauno ir Klaipėdos savivaldybės, Kauno klinikos, „Lietuvos energija“, Lietuvos darbo birža, Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas. Renginio dalyviai finale pristatė KAM skirtą programėlę, padedančią prireikus suteikti pirmąją pagalbą.

Kitas „Hacker Games“ serijos hakatonas paskutinį rugsėjo savaitgalį vyks Klaipėdoje, o lapkričio pabaigoje kūrėjų žaidynės grįš į Vilnių.

„Hacker Games: Vilnius“

222-1465380246-400068.jpg 222-1465380246-131391.jpg 222-1465380246-504129.jpg 222-1465380246-212951.jpg 222-1465380246-225978.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.