Išmaniosios sveikatos technologijos – nuolat skubančiam ir užimtam klientui
2017.05.08
Temos: Technologijos.
Vilnietė Loreta Majauskienė (51), Išmaniosios sveikatos akademijos įkūrėja ir vadovė, sako, kad geriausias laikas žengti į rinką yra tada, kai ji jau subrendusi tavo siūlomam produktui ar paslaugai, kai jau yra susidariusi kritinė vartotojų masė, laukianti tavo atnešamų pokyčių. Sėkmingą karjerą ir solidų atlygį turėjusi moteris vieną dieną suprato, ką iš tiesų nori daryti, – sujungti žinias sveikatos srityje su išmaniosiomis technologijomis ir būti šių pokyčių priešakyje.
Verslo idėją padiktavo domėjimasis sveikata ir išmaniosios technologijos
Išmaniosios sveikatos akademijos įkūrėja pasakoja, kad vos gimus mama jai pranašavo medikės karjerą. „Mamos svajonė išsipildė šiek tiek kitaip, nes prie jos prisidėjo ir manosios. Studijavau biologiją (juk rūpintis savo ir kitų sveikata galima ir nebūnant medike), vėliau ėjo ilgi darbo komunikacijos, verslo vadybos ir asmeninės sveikatos vadybos srityje metai. Be to, visada jutau norą aktyviai prisidėti prie įvairių socialinių projektų. Vienas tokių – onkologinio švietimo projektas „Nedelsk“, – savo istoriją pasakoja L. Majauskienė. Pasak jos, sprendimas įkurti Išmaniąją sveikatos akademiją brendo ne vienus metus. Įvairiapusė patirtis ir išmaniųjų sveikatos technologijų atėjimas į Lietuvą pagaliau paskatino imtis nuosavo veiklos. Susipažinusi su išmaniosiomis sveikatos technologijomis, moteris suprato, kad tai yra ateitis, kuri Lietuvą pasieks dar gana negreitai, todėl verta tapti pirmąja. Juo labiau kad, norint imtis kažko naujo, reikia imtis to, kas ką tik pasirodė rinkoje ar netgi lenkia jos šiandienos poreikius.
Skatina ir ugdo sąmoningumą rūpintis savo sveikata
Stebėdama pasaulines sveikatos priežiūros tendencijas, Išmaniosios sveikatos akademijos įkūrėja suprato, kad sveikatos raštingumo ugdymas be asmeninės sveikatos stebėsenos nebus efektyvus. Taip įmonės pavadinime atsirado žodis „išmanus“. O pavadinime esantis žodis „akademija“ koduoja edukacinį verslo dėmenį. „Darydama savo verslą, ugdau vartotoją ir visuomenę plačiąja prasme“, – teigia L. Majauskienė ir priduria, kad edukacija vargu ar galima iš esmės pakeisti žmonių požiūrį – pokyčiui pasiekti reikia ir instrumentų.
„Mano turimas sveikatos verslas yra du viename: ir pomėgis, ir gyvenimo būdas, todėl man derinti nieko nereikia.“
L. Majauskienė.
Išmaniosios sveikatos akademijos siūlomi instrumentai – tai sveikatos vadybos leidinys „Sveikatos dienoraštis moterims“, pateikiantis svarbios informacijos vienoje vietoje, leidžiantis ne tik paskaityti, bet ir pasižymėti svarbius faktus, pastabas, sąmoningiau rūpintis savo sveikata, taip pat išmanūs dėvimieji sveikatos stebėsenos sprendimai, naudojantys mobilųjį ryšį. Vienas tokių – išmanioji apyrankė „Helo“, leidžianti realiuoju laiku stebėti gyvybinius organizmo parametrus. Šalia šių instrumentų verslininkė rekomenduoja pasidomėti ir funkciniu maistu (angl. smart food), kuris ne tik keičia ligtolinį, dažnai netikusį, požiūrį į mitybą, bet ir sudaro prielaidas gerai jaustis.
Galimybė stebėti savo sveikatos būklę 24 valandas
„Mano turimas sveikatos verslas yra du viename: ir pomėgis, ir gyvenimo būdas, todėl man derinti nieko nereikia“, – džiaugiasi moteris. Tačiau užimtiems žmonėms suderinti įtemptą verslininko gyvenimą su deramu dėmesiu sveikatai būtent ir padeda mano teikiamos paslaugos. Pavyzdžiui, daug keliaujančiam, vienoje vietoje neužsibūnančiam žmogui puiki išeitis – funkcinis maistas, kurio vienas kokteilis aprūpina organizmą 35 proc. per parą reikalingų maistingųjų medžiagų. O porciją pasigaminti užtrunka vos keliolika sekundžių.
Mobiliosios sveikatos stebėsenos priemonės, nešiojamos ant kūno, matuoja sveikatos būseną visą parą. 24 valandas turi galimybę stebėti savo organizmą ir gauti pranešimus, ar viskas yra gerai. Jei kažkas sutrinka, gali tuojau pat priimti sprendimą. Pavyzdžiui, galbūt fiziologiniai duomenys rodo patiriamą nuovargį ir dėl to visai tikslinga pailsėti, o susitikimą perkelti į kitą laiką. Išmanieji sveikatos sprendimai palengvina rūpinimąsi savimi – būtent tam ir kūriau Išmaniąją sveikatos akademiją.
Klientus pasiekia per individualius susitikimus ir socialiniuose tinkluose
Išmaniosios sveikatos akademijos įkūrėja sako, kad iš esmės su klientais dirba labai individualiai, o efektyviausias komunikacijos būdas vis dar išlieka tiesioginiai susitikimai, seminarai, renginiai. Tačiau, pašnekovės teigimu, pastaruoju metu juos stipriai papildo komunikacija socialiniuose tinkluose, kur dažniausiai komunikuoja ir savo asmeninius rezultatus. „Jeigu žmogus mato, kad tavo žodžiai ir darbai nesiskiria, jis ne tik patiki tavo idėjomis, bet ir tampa bendražygiu, o mūsų versle tai ir yra svarbiausia. Mūsų atveju įprasta tiesioginė reklama visiškai nepasiteisina“, – pabrėžia verslininkė. Kalbėdama apie šiuolaikines komunikavimo priemones su klientais, ji sako, kad svarbiausia – noras keistis, tobulėti. Atrodytų, tokios nuvalkiotos sąvokos, bet jos versle lemia viską, įsitikinusi moteris.
„Nugyvenau 50 metų ir man nereikėjo jokių feisbukų: karjera klostėsi sėkmingai, didelis atlyginimas visiškai tenkino poreikius. Tačiau kai supratau, ką iš tiesų noriu daryti, teko labai daug išmokti: naujos profesijos, perprasti technologijų veikimą, socialinių tinklų rinkodarą. Visiems tiems dalykams reikia laiko, noro ir ryžto. Kitas svarbus dalykas – viską, ką sumanei, reikia daryti, o ne stumti dienas galvojant, kaip kažkada kažko imsiesi. Ateityje Išmanioji sveikatos akademija turėtų tapti reprezentaciniu prekių ženklu, vienijančiu visus tuos partnerius ir klientus, kuriems artimi išmaniosios sveikatos principai“, – verslo idėją apibendrina L. Majauskienė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.